***HELMET 2008*** Kesäviikko 27

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VanamoBr
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
No toisaalta tuo neiti taitaa olla täällä nuorimpia ja on vossiin melko pienikokoinen. Synty 41 + 0 viikolla ja oli 46 cm.

Minkäs kokonen neito on? =)

Huomenna olis vasta 4 kk neuvola. Pitin oikeen käydä ettimässä neuvolakortti (joka ei sit ihan heti löytynytkään meijän huushollista ) :p
Mutta siis 3 kk: 5765 g ja 59 cm

Huomenna raportoin tuoreemmat mitat =)

Isohan tuo on :p
Meillä oli 3kk:na 5400g ja 57cm :laugh:
4kk neuvolaa ei ollu ollenkaan. 14. päivä sitten 5kk neuvola =)

Onkos täällä muuten niin nörttiä kansaa, että olis IRCissä? Siis en tarkoita irc-galleriaa vaan ihan sitä irc-ohjelmaa, jolla tavallaan chättäillään....
Itsehän olen , aina ja koko ajan melkeen. :D Mietin vaan että jos meitä löytyis muitakin niin vois pistää sinnekin kanavan pystyyn. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pusuapina:
Oon nyt tosissaan noita kestoja harkinnut, vaikka en niistä mitään ymmärräkään. Liberot on parhaat meillä, mutta rahaahan niitten mukana menee aikas kovasti roskiin, silläkin vois investoida niihin kestoihin. Ja mummi ostaa pirkkoja jotka valskaa reisistä vaikka pojalla reittä löytyykin :o Ei vaan kehtaa mummille sanoo että viittisitkö ostaa noita kalliimpia...

Ei muuta, kun liittymän meihin kestoilijoihin. Varotuksena vaan, että mulla ainakin - imetyksen pehmittämä pää kun on - on käyny niin, että oon ihan hurahtanu tilaamaan netistä mitä sulosimpia vaippoja ja nyt innostuin tilaamaan kankaita ja ajattelin yrittää ite ommella. =)

Niin, että jos mua ei joskus näy muutamaan iltaan, niin istun väräämässä vaippoja... :laugh:

Meijän likka kasvaa ihan samaa tahtia kun minä ite aikoinaan. Lähes grammalleen saman painosia ollaan oltu, vaikka syntyessä mie olin melkeen kilon pienempi....että ramanlainen hukkapätkä neidistä kai tulossa B) :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja civindal:
Onkos täällä muuten niin nörttiä kansaa, että olis IRCissä? Siis en tarkoita irc-galleriaa vaan ihan sitä irc-ohjelmaa, jolla tavallaan chättäillään....
Itsehän olen , aina ja koko ajan melkeen. :D Mietin vaan että jos meitä löytyis muitakin niin vois pistää sinnekin kanavan pystyyn. :)

Miten sulla riittä aika vielä sielläkin olla?

Meijän likka kasvaa ihan samaa tahtia kun minä ite aikoinaan. Lähes grammalleen saman painosia ollaan oltu, vaikka syntyessä mie olin melkeen kilon pienempi....että ramanlainen hukkapätkä neidistä kai tulossa B) :laugh:

Me ollaan oltu miehen kanssa lapsina porukan pisimmästä päästä, kunnes jossain vaiheessa porukka alkoi mennä ohi, mut tyty menee kyllä ihan omissa sfääreissään, on yli 5cm pidempi kuin mä saman ikäisenä ja pari senttiä pidempi kuin tuo esikko...

Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:

Me ollaan oltu miehen kanssa lapsina porukan pisimmästä päästä, kunnes jossain vaiheessa porukka alkoi mennä ohi, mut tyty menee kyllä ihan omissa sfääreissään, on yli 5cm pidempi kuin mä saman ikäisenä ja pari senttiä pidempi kuin tuo esikko...
Ettei oo posteljooni käyny päiväkahveella :whistle: :p :laugh:
No ei vaan...kaipa se jossaan vaiheessa sit tasaantuu :whistle:
Ei liene ylläri, et mie oon ollu melkeen ekoja aina sieltä toisesta päästä :xmas: :kieh:

Kelohonka :laugh: :laugh:

Mies keksi...euroviisuissa olisko ollut Puolan edustajana ihan tolkuttoman pitkän näköinen nainen ja mies sit naikkosen nähtyään tokaisi että tytystä kasvaa tällä tahdilla tuollainen kelohonka! :laugh:

Teijän pitää laittaa hetkeks kaapin alle kasvamaan :D :laugh:

Pitäsköhän koittaa... :laugh: Tai sit aivopesen tytön pelaamaan korista niin on senteistä vaan etua! :D

Ei liene ylläri, et mie oon ollu melkeen ekoja aina sieltä toisesta päästä :xmas: :kieh:

No sit on ollut niin hiljainen postimies hommissaan etten ole itekään huomannut! :laugh: Mun puolella on kyl pitkää porukkaa, mun äitikin on sellaset 180cm ja enokin melkein kaksmetrinen ja veli jotain 185 vaan joitakuita mainitakseni. :D Että taitaa tytöllä olla mummin geenit :laugh: Miehen suku onkin sit suht pätkää porukkaa, eipä tuo ukkokaan ole kuin 175 pitkä!

No nyt sain kaikki luettua. Lainasin ja kommentoinkin jo sieltä täältä.

Joo, mulla tosiaan tuo muu elämä häiritsee pahasti tätä palstailua. Oltiin la-suyö veneellä Pihlajasaaressa tuossa Helsingin edustalla. Likasta on tulossa hyvää vauhtia kelpo veneilijä. No, laiturissa vastapäätä oli yötä purjeveneessä kolmikuinen vauveli =)

:flower: :flower: Ievalle onnittelut! Vielä kerkesin tän vuorokauden puolella.

Piiperolle :hug: :hug: Tsemppiä huomiseen.

Meillä veneillessä ja retkeillessä on muuten käytössä hug-a-bub-kantoliina (ostin aikanaan huuto.netistä ) ja musta toimii ihan hyvin. Muuten tykkään enemmän lykkiä neitiä vaunuissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Pusuapina:
Oon nyt tosissaan noita kestoja harkinnut, vaikka en niistä mitään ymmärräkään. Liberot on parhaat meillä, mutta rahaahan niitten mukana menee aikas kovasti roskiin, silläkin vois investoida niihin kestoihin. Ja mummi ostaa pirkkoja jotka valskaa reisistä vaikka pojalla reittä löytyykin :o Ei vaan kehtaa mummille sanoo että viittisitkö ostaa noita kalliimpia...

Ei muuta, kun liittymän meihin kestoilijoihin. Varotuksena vaan, että mulla ainakin - imetyksen pehmittämä pää kun on - on käyny niin, että oon ihan hurahtanu tilaamaan netistä mitä sulosimpia vaippoja ja nyt innostuin tilaamaan kankaita ja ajattelin yrittää ite ommella. =)

Mä oon kaas kyllä hurahtanut niin paljon :D Ja kunhan siihen vaippaviidakkoon aluksi pääsee selville, niin se on oikeesti tosi selkee maailma :) Äitiyspakkauksessa tuli muistaakseni selkee kirjanen kestoilusta, siinä oli selvästi eri vaipoista tekstit (tai sit se oli joku muu vihkonen :whistle: ). Mä oon tilannut lähes kaikki vaipat käytettyinä kestovaippainfosta. Suosittelen ostamaan sieltä muutamat vaipat alkuun, jos juttu ei kolahdakaan, niin ei ainakaan rahallisesti tipahda korkeelta :D Ja kestovaippainfon sivuilla on paljon selkeetä tietoa eri vaipoista. Kokeilemalla löytyy ne omat vaipat, joita tykkää käyttää :)

Ja muistaakseni tuolta kestovaippayhdistykseltä voi vuokrata vaippapaketin noin viikoksi kokeiluun. Siellä on montaa eri vaippamallia, josta varmasti löytää sen mieleisen :)

Joo, mulla tosiaan tuo muu elämä häiritsee pahasti tätä palstailua. Oltiin la-suyö veneellä Pihlajasaaressa tuossa Helsingin edustalla. Likasta on tulossa hyvää vauhtia kelpo veneilijä.

voi, mun ja miehen haave olis joskus oma vene :whistle: Mieluusti just semmonen, jossa vois yöpyäkin :) Mies innoissaan kattelee veneitä, mutta kun on tuo prätkäkin, joka on aika kallis ylläpidettävä...

Alkuperäinen kirjoittaja civindal:

Miten sulla riittä aika vielä sielläkin olla?

Se on täs kaiken muun seassa auki koko ajan :D Kanavilla missä oon, on välillä aika hiljasta, ja muutenkin ei siel koko ajan tarvi puhella. :saint: Vilasen aina juoruja kyl sielt, ja jos tulee jotai kysyttävää tms ni helposti ja nopeesti saa vastauksen.

Sairaan paljon tullut juttua... Nopeasti silmäilin läpi vaan. :D Mieleen ei nyt oikein mitään keskusteluaiheita jäänyt... :whistle:

Kiitoksia kaikille onnittelijoille! =) Mies värkkäs ihanan synttäribrunssin ja sitä nautiskeltiin vasta puolenpäivän aikaan. Nukuin yhteentoista, kun eilen juotiin vähän sidukkaa yhden ystävän kanssa. :p Ystävä oli tosiaan yökylässä ja höpistiin tuossa meidän terdellä puoli neljään saakka. =) Myöhemmin oltiin vähän liikenteessä kaupungilla. Synttärihommien puolesta on ollut tosi kiva päivä. Suunniteltu Porvoon reissu ei tosin sitten toteutunut, koska sää näytti niin epävakaalta, ettei viitsitty sinne saakka lähteä.

Juu, maitoallergiasta: tytön ihottuma nyt sitten tuli takaisin. :( Tänään oli aamulla kasvot todella ihottumaiset ja kakkaikn on taas vihreää. :( Ilmeisesti tuo Almiron Pepti ei sitten kuitenkaan sovi tytölle. :( Käytiin ostamassa Neocate -merkkistä korviketta apteekista ja aloitettiin se äsken. 1/2 Almironia ja 1/2 Neocatea niin juoma upposi. Pelkiltään ei suostunut sitä juomaan. Maistettiin sitä itsekin ja :x :x :x Saas nähdä nyt, miten tämä etenee. :( Tiistaina on onneksi se lääkäri...

No sit on ollut niin hiljainen postimies hommissaan etten ole itekään huomannut! :laugh: Mun puolella on kyl pitkää porukkaa, mun äitikin on sellaset 180cm ja enokin melkein kaksmetrinen ja veli jotain 185 vaan joitakuita mainitakseni. :D Että taitaa tytöllä olla mummin geenit :laugh: Miehen suku onkin sit suht pätkää porukkaa, eipä tuo ukkokaan ole kuin 175 pitkä!

Enhän mie ees kuule tänne alas mitä tuon pituset huutelloo |O |O :laugh:

Välikausihaalareista meinasin ostaa tytylle Huppa-merkkisen haalarin, on virolainen firma joka noita tekee-vastaa hyvin pitkälle ominaisuuksiltaan remua ja reimaa, mut hintaa on vähempi.

Pitääpä laittaa korvan taakse :) Mä en oo vielä uhrannut ajatusta noille haalarihommille, kaippa siihenkin täytyis kohta ryhtyä :whistle: Kauhee, kun pitää olla ajan tasalla monessa eri asiassa :laugh:

Yhteistyössä