Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:vitsi voin melkein haistaa sen ipun puhtaan saunan(sehän vois olla melkein mahdollista ku vaan mutama talo välissä)
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:mulla on kohta samanlainen tukka ku naomilla![]()
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article1230717.ece
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:mulla on kohta samanlainen tukka ku naomilla![]()
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article1230717.ece
Auch! No mutta, ainakin ne on tulossa takaisin kunhan aikaa kuluu!! :hug:
Mikäs noi Naomin hiukset muuten on tiputtanu..? en jaksanu alkaa suomentamaan :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:en minäkän sen kummemmin lukenu,liekkö stressi.. :/ onneksi en oo julkkis niin omaa hiusrajaa eo tarvii sentään iltapäivälehdistä katella..Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Auch! No mutta, ainakin ne on tulossa takaisin kunhan aikaa kuluu!! :hug:Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:mulla on kohta samanlainen tukka ku naomilla![]()
Mikäs noi Naomin hiukset muuten on tiputtanu..? en jaksanu alkaa suomentamaan :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:en minäkän sen kummemmin lukenu,liekkö stressi.. :/ onneksi en oo julkkis niin omaa hiusrajaa eo tarvii sentään iltapäivälehdistä katella..Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Auch! No mutta, ainakin ne on tulossa takaisin kunhan aikaa kuluu!! :hug:Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:mulla on kohta samanlainen tukka ku naomilla![]()
Heh, sanoppa muuta!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja civindal:Jaahans, ei mitään uutta täällä.![]()
Klikkasin itseni vahingossa tammikuisten ketjuun, ja ihmettelin, että miks pirussa siellä oli niin paljon vieraita nimimerkkejä..![]()
![]()
Joo... Koht pitäis varmaan jaksaa lähteä kauppaan tai ulos tai johonkin, etten tuu mökkihöperöks ton pikku-ukon kanssa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Ja kaikille Naomeille :hug: , tukkaa lähtee täälläkin, edelleen. Tosin kaikista pahin vaihe on ohi, enää ei lähde tukoittain...