***HELMET 2008*** Kesäviikko 35

Alkuperäinen kirjoittaja Jepsu:
Mä oon nyt lukenu vkon ajan kommentoimatta mihinkään ja ihmetelly miten tää palsta on menny ihan oudoks. aina vaan kinaa ja kränää. tympäsee ku ennen niin ihana kirjotella ja lukea tätä.... :eek:

Jahvelle :hug:
Mä jo mietinkin, että mihin sä oot kadonnut :whistle: Ehkä tosiaan pitäis munkin olla sotkematta soppaa enempää :ashamed:
 
Jaahans, vetäytyy hetkeks soffalle, ja toivoo mielessään että takas tullessan nää sotakirveet nyt sit ois ikeesti haudattu tältä palstalta, siis että kun asianomaset ieva-ippu on jo "sovinnon" tehny, niin eiköhän lopeteta kaikki muutkin tää jauhaminen, liian monta lusikkaa nyt sopassa, koskee myös allekirjottanutta :ashamed: :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Sanokaa ihmiset, mikä minussa veetuttaa? |O Miksi minusta tehdää aina se syntipukki?? En minä ole ainoa täällä joka on asioista erimieltä :whistle:
Mut nyt menen enkä takas tule ainakaan hetkeen... |O
Minäpä sanon Jahvetti, mikä minua veetuttaa. Sinä ärsytät, ärsytät ja ärsytät, provosoit viimeiseen asti, vaikka täällä julkisesti muuta toivotaan. Sen lisäksi sinä tekeydyt tietämättömäksi toiminnastasi ja kun lopulta joku sinulle sanoo vastaa, heität marttyrin viitan niskaan ja ilmoitat katoavasi, jotta saisit ihmiset huutelemaan perääsi ja lähettämään halauksia. Sinulla on oikeus sanoa mitä vaan ja miten vaan, naamioida se huumoriin ja olla muka autuaan tietämätön kaikesta, ja meillä muilla..on oikeus olla sun kanssa samaa mieltä tai pitää turpa kiinni.

Olen puhunut.

 
Ai että mie meinasin kuolla äsken :LOL: Arttu näki telkkarissa Martina Aitolehden ja rupes kirkumaan kauhusta :LOL: :LOL: Säikähdin eka, että satutti ittensä tuossa lattialla, mutta kattoki telkkariruutua ja kirkui :D Siis ei tietenkään ole hauskaa, että toinen säikähti niin kamalasti, mutta kävi huvittamaan, kun mie en voi sietää sitä kotkaa :kieh:
 
Onks Pessillä alettu tykkäämään siitä kalasta jo? Vai loppuko ne kokeilut? Meillä se on kyllä aiheutta suurimmat inhonväristykset kun tänää kokeiltiin :x

Vähä hauska toi Artun kauhunhetket :LOL:
 
ai enkö olis Jahvelle saanu laittaa haleja?!!?

siis kääk. pysynpä taustalla tai kokonaan poissa kun täällä aletaan ihan ihmisiä haukkua! |O :eek: :headwall: :'(

meidän ihana helmipalsta tällanen susipesäke! kamalaa!
 
Meillä huitastiin purkillinen kaupan kasviksia-sosetta tänään, purkillinen :eek: Tyttö vaan aukoi suutaan ja mä lappasin sitä.. Ikinä menny kasvissosetta noin paljoa kerrallaan.

Just täyttelin kotihoidontuki-lappusta ja arvoin minkä töihin paluupäivän laittaisin. Ja johan meni lappunen ihan sekavaksi sen päivämäärän takia :xmas: Mutta siis näillä näkymin palaan "sorvin ääreen" tammikuussa 2010. Pomolle en ole vielä ilmoittanu tarkkaa päivää, vien eka lappusen kelaan ja vasta sit laitan tietoa töihin..
Vähän aikaa kakosin kun aloin kattomaan että palkkakuitteja pitäis lisäillä siihen! varmaan viiteen kertaan varmistin että ei tarvi kun ei hoitolisää saada kumminkaan. Paree toivoa ettei tarvi jälkikäteenkään niitä. Mulla mitään palkkakuitteja ole enää..

Artulle peesi. Sen näköiselle akalle voikin kirkua :$


 
artulle :hug: voi toista kun noin säikähti! ;)

By the way , meillä syötiin tänään alk 8kk puuroa ja pikkumies hotki koko annoksen ja vielä hiukka hedelmää päälle.

laitoin fb:hen m:n istumaharjottelukuvan. kyllä se siitä. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Anna: Huomasin tuon kirjoituksesi just: Onko teillä milloin kontrolli ja minkälaisia ohjeita olette saaneet kiinteisiin? Minkälaisia oireita teillä on noista ruoka-aineista tullut?
Meillä ei ole ollenkaan kontrollia...Sanoi ettei sellaista tarvita! |O
Muutenkin se käynti siellä allergiasairaalassa oli hiukan..hmm..omituinen. Hyvä että testit ja altistukset saatin tehtyä, mutta juttelu lääkärin kanssa oli yhtä tyhjän kanssa. :headwall: Höpisi vaan kaikkea turhaa, käski mun palauttaa viljat ym ruokavalioon jne.. Ja sit ku sain sen epikriisin pari viikkoa sitten niin siinä luki mm et "äiti palauttaa pikkuhiljaa maidon ruokavalioonsa" (mistä ei tod ollut puhe, ja sitä en aio tehdä) ja että "aloittaa kiinteitä normaalisti neuvolan ohjeiden mukaan" (mitä ei myöskään voida tehä). Lopuks oli vielä et "kokeilee maitoa lapselle n. 1,5 v iässä, antihistamiini varalla" (johon ei edes saatu reseptiä ) . |O |O |O
Nii et me ei siis saatu minkäänlaisia ohjeita kiinteisiin... Ite oon tässä pähkäilly pääni puhki et mitä syöttäisin Adalle ja missä järjestyksessä... :/

Just tänään mietin et pitäis melkeen varata aika jollekkin yksityiselle et sais vähän selvitellä näitä asioita... Huolettaa sekin että saako tuo neiti tarpeeksi energiaa, vitamiineja ym kun ruoka-valio on noin suppea... Ja nyt niistä vähistäkin joku pukkaa ihosta läpi.. :(

Eli Adalle tulee yleensä poskiin pientä punoitusta jonka seassa on pientä punaista näppyä (ei kuitenkaan mielestäni urtikariaa). Lisäks polvitaipeet ja nilkat menee helposti punaiseksi ja karheiksi. Reisiin ja kyynärpäihin tulee kans välillä kuivaa ihottumaa. Ollaan rasvailtu essex lotionilla ja essex plussalla, ja kuiviin kohtiin lipolania. N. kerran viikossa joutuu turvautumaan 1-2 pvän sibicort kuuriin. Eli iholla oireilee.




 
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Sanokaa ihmiset, mikä minussa veetuttaa? |O Miksi minusta tehdää aina se syntipukki?? En minä ole ainoa täällä joka on asioista erimieltä :whistle:
Mut nyt menen enkä takas tule ainakaan hetkeen... |O
Minäpä sanon Jahvetti, mikä minua veetuttaa. Sinä ärsytät, ärsytät ja ärsytät, provosoit viimeiseen asti, vaikka täällä julkisesti muuta toivotaan. Sen lisäksi sinä tekeydyt tietämättömäksi toiminnastasi ja kun lopulta joku sinulle sanoo vastaa, heität marttyrin viitan niskaan ja ilmoitat katoavasi, jotta saisit ihmiset huutelemaan perääsi ja lähettämään halauksia. Sinulla on oikeus sanoa mitä vaan ja miten vaan, naamioida se huumoriin ja olla muka autuaan tietämätön kaikesta, ja meillä muilla..on oikeus olla sun kanssa samaa mieltä tai pitää turpa kiinni.

Olen puhunut.
Ei, se on XXXXX jonka kanssa täällä pitää samaa mieltä olla ja jota nuollaan kielet ruskeena :attn: Mun mielipiteillähän ei oo mitään väliä.
SE EI OLE MUN TYYLIÄ!
Ettei vaan olis syynä joku muu, kuin tuo em...mulla kuitenkin on näistä pikkuvauvaajoista kokemusta ennenkin aika paljon jne...ehkä mun tyyli ottaa rennosti on teistä ärsyttävääkin ;)
ja sori..katosin vain laittamaan lapset nukkumaan, en muuta ;) Vaikka niin olisit toivonutkin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Jaahans, vetäytyy hetkeks soffalle, ja toivoo mielessään että takas tullessan nää sotakirveet nyt sit ois ikeesti haudattu tältä palstalta, siis että kun asianomaset ieva-ippu on jo "sovinnon" tehny, niin eiköhän lopeteta kaikki muutkin tää jauhaminen, liian monta lusikkaa nyt sopassa, koskee myös allekirjottanutta :ashamed: :wave:
Minä olin jo päivällä lopettanut :whistle: Mutta joku sen tuolta aina vaan kaivaa ja kaivaa...ja nyt minä olen se suurin syypää |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jepsu:
ai enkö olis Jahvelle saanu laittaa haleja?!!?

siis kääk. pysynpä taustalla tai kokonaan poissa kun täällä aletaan ihan ihmisiä haukkua! |O :eek: :headwall: :'(

meidän ihana helmipalsta tällanen susipesäke! kamalaa!
Täällä ei siedetä erilaisuutta tai kokemusta tms :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Ai että mie meinasin kuolla äsken :LOL: Arttu näki telkkarissa Martina Aitolehden ja rupes kirkumaan kauhusta :LOL: :LOL: Säikähdin eka, että satutti ittensä tuossa lattialla, mutta kattoki telkkariruutua ja kirkui :D Siis ei tietenkään ole hauskaa, että toinen säikähti niin kamalasti, mutta kävi huvittamaan, kun mie en voi sietää sitä kotkaa :kieh:

:LOL: :LOL: Peesi!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jepsu:
artulle :hug: voi toista kun noin säikähti! ;)

By the way , meillä syötiin tänään alk 8kk puuroa ja pikkumies hotki koko annoksen ja vielä hiukka hedelmää päälle.

laitoin fb:hen m:n istumaharjottelukuvan. kyllä se siitä. :heart:
Mikä ero niissä puuroissa on? Mies kun osti meille jotain vuoden ikäisille tarkoitettua puuroa niin aloin miettimään että mikä noissa tekee sen että mitäkin voi antaa minkäki ikäselle? Kun kuitenki tavan puurojaki voi antaa vaikka mitä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Jepsu:
artulle :hug: voi toista kun noin säikähti! ;)

By the way , meillä syötiin tänään alk 8kk puuroa ja pikkumies hotki koko annoksen ja vielä hiukka hedelmää päälle.

laitoin fb:hen m:n istumaharjottelukuvan. kyllä se siitä. :heart:
Mikä ero niissä puuroissa on? Mies kun osti meille jotain vuoden ikäisille tarkoitettua puuroa niin aloin miettimään että mikä noissa tekee sen että mitäkin voi antaa minkäki ikäselle? Kun kuitenki tavan puurojaki voi antaa vaikka mitä..
Joissain on lähinnä koostumus, mutta en tiiä onko muuta eroa :wave:
 

Yhteistyössä