***HELMET 2008*** Kesäviikko 35

Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Millasta kamaa noilla lastenkirppareilla yleisesti ottaen on? Mä oon miettinyt, että ilkeisköhän sieltä jotain ostaa? Kattomaan menemisellähän ei nyt mitään häviä :whistle:
Mä en oo kyllä ikinä löytäny paikan päältä kirpparilta mitään vaatetta. :( Leluja ja kirjoja on kyllä tarttunut matkaan, mutta kaikki käytettynä ostetut vaatteet on meillä kavereilta taikka nettikirpparilta. Jotenkin en oikein vaan osaa penkoa noita kirppisvaatelaareja. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja eija81:
Alkuperäinen kirjoittaja Pallukka:
Saatiin hampiharja ja nippu kaikenlaisia ohjeita.
Höh, en mä mitään tommosta/tommosii oo saanu, viikko sitten käytiin mekin 6kk-mitat hakemas. *kateellinen (kai meiän pitää käydä se harja ite ostamas kun meil on jo 2hammasta joilla mua 5minuuttia sit purtiin nännistä, auts!)
Me saatiin nuo myös, mutta ei ollut äp:n harjan veroinen. :kieh: Kaiketi tuo kuitenkin ihan kelpoinen hampiharja on kuitenkin. :p
 
Viime mammatreffeillä taisin mainita että haaveilen tytylle sellaista farkkuhametta..Noh, löysin sellaisen =). Ostin kyl hiukka ison, 74cm, mutta mahtuupahan koko syssyn tarvittaessa..

Tavattiin tänään tienoon vauvakavereita ja meidän tyty hytkytti mallia miten otetaan konttausasento, samalla tietysti kirkui sydämensä kyllyydestä :D

Ja näköjään mun kantsii tehä erinäisiä kokeiluja. Laitoin pokkana valveillaolevan tytyn rattaissa partsille, kun ollu hereillä kolmatta tuntia. Hetken aikaa kitisi ja joutui käymään tutittamassa pariin otteeseen mutta parikyt minsaa sitten vaan hiljeni. Kävin kurkkimassa; nukkuuhan se! Ainakin hetken.

 
Antaa olla, kun ei selvästikään haluta ymmärtää...se ei onneksi ole mun ongelma :whistle:
Täällä taitaa olla muutama tyyppi, jotka sanelee "talon tavat", joten turha väittää että antaa kaikkien kukkien kukkia :whistle:
Luulin ennen, että tää on ihan avoin keskustelupalsta...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Antaa olla, kun ei selvästikään haluta ymmärtää...se ei onneksi ole mun ongelma :whistle:
Täällä taitaa olla muutama tyyppi, jotka sanelee "talon tavat", joten turha väittää että antaa kaikkien kukkien kukkia :whistle:
Luulin ennen, että tää on ihan avoin keskustelupalsta...
Peesiä pukkaa. =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
:flower: :heart:

Täytyy kyllä kysyä, että mitä toi värikylpy on.
Läträtään sormiväreillä =) Nimitys tulee varmaan siitä, kun vauvat on sitten yltäpäältä värissä ;) Mie olen jo varannu pojalle huonommat vaatteet niin ei tartte varoa.
Täällä tuo värikylpy on lähinnä elintarvikesoseilla läträämistä ja niiden maistelua. :p Ja mukelot on ainakin tuossa meidän puiston kylvyssä olleet vaippasillaan. =)

 
Täällä meilläkin tuo värikylpy toteutetaan just elintarvikkeita hyväksikäyttäen, kun ovat turvallisia syödä :p Oli mun mielestä aika turhanoloista touhua hintaansa nähden (8-10?/kerta) kun tuossa kesällä kokeiltiin :whistle: Me voidaan toteuttaa sitä vaikka nakuna kotona nyt kun poika jo ymmärtääkin enemmän tuollaisten kokemusten päälle =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mutta minä en todellakaan jätä mielipidettä ilmoittamatta vain siksi, ettei se olisi enemmistölle mieleen :xmas:
Kuin myös, eikä tässä siitä ollutkaan kyse. :xmas:
Jotenkin minusta tuntuu, että minusta tehtiin jonkinasteinen syntypukki VAIN, koska oli Ipun kanssa asiasta samaa mieltä :whistle:
Mutta olkoot...mie en ees ymmärrä miksi tuhlaan aikaa tälläseen :ashamed: Mulla on sitä kai liikaa :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Täällä meilläkin tuo värikylpy toteutetaan just elintarvikkeita hyväksikäyttäen, kun ovat turvallisia syödä :p Oli mun mielestä aika turhanoloista touhua hintaansa nähden (8-10?/kerta) kun tuossa kesällä kokeiltiin :whistle: Me voidaan toteuttaa sitä vaikka nakuna kotona nyt kun poika jo ymmärtääkin enemmän tuollaisten kokemusten päälle =)
Me emme viime keväänä edes viitsineet osallistua, kun ajattelin, ettei tyttö siitä vielä nauti. Nyt voisi jo nauttiakin. Tai no, eiväthän kaikki lapset siitä pidä, mutta voisi kokeilla ainakin. Meillä tuo kylpeminen on puistossa ilmaista. =) :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mutta minä en todellakaan jätä mielipidettä ilmoittamatta vain siksi, ettei se olisi enemmistölle mieleen :xmas:
Kuin myös, eikä tässä siitä ollutkaan kyse. :xmas:
Jotenkin minusta tuntuu, että minusta tehtiin jonkinasteinen syntypukki VAIN, koska oli Ipun kanssa asiasta samaa mieltä :whistle:
Mutta olkoot...mie en ees ymmärrä miksi tuhlaan aikaa tälläseen :ashamed: Mulla on sitä kai liikaa :whistle:
Mä en ainakaan tuota missään nimessä tarkoittanut.

 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mutta minä en todellakaan jätä mielipidettä ilmoittamatta vain siksi, ettei se olisi enemmistölle mieleen :xmas:
Kuin myös, eikä tässä siitä ollutkaan kyse. :xmas:
Jotenkin minusta tuntuu, että minusta tehtiin jonkinasteinen syntypukki VAIN, koska oli Ipun kanssa asiasta samaa mieltä :whistle:
Mutta olkoot...mie en ees ymmärrä miksi tuhlaan aikaa tälläseen :ashamed: Mulla on sitä kai liikaa :whistle:
Mä en ainakaan tuota missään nimessä tarkoittanut.

En ole ainoa joka tän huomasi....mut sovitaanko nyt niin et jos sulla (tai kellä vaan) on jotaan hampaankolossa, ni laittaa yyveetä tulemaan...ei tuhlata vanamon kallista palstatilaa :wave: :wave:
 
:wave: Täällä taas touhukas päivä ja kyllä se sitte **skamaisen aamun jälkeen on parantunu :D

Me kokeiltiin kalaa tänää ja ei taida olla kyllä hitti meijän pojan mielestä :x Toinen yski ja kako ja lopuks vielä heilutti päätään kuin koirat ku puistatti niin :LOL: Ja äiti anto vielä toisen lusikallisen sen jälkee kun oli se niin hassua :D Pari lusikallista annettiin ja ei ainakaa heti iskeny mitää reaktiota. Huomenna pari sit taas lisää.

Tuoll jätkälle on tullu jotain ihottumaa kaulan poimuihin :/ Sil on aina ollu ihan mielettömän hyvä iho ja nyt käytettii muutaman päivän ajan Natusanin puhdistuspyyhkeitä ja pylly ja kaula on ihan kirkuvan punasia. Pylly alkaa parantua mut en tiiä mitä tolle kaulalle tekis kun koko ajan hautuu ja kuolassa koko kaula ni eihän se pääse parantumaan :/

Nyt lueskelemaan hetkeks mistä tääl on puhuttu ja illemmalla takas, kun ei siellä näytä mitää tulevan töllöstäkään tänää :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mutta minä en todellakaan jätä mielipidettä ilmoittamatta vain siksi, ettei se olisi enemmistölle mieleen :xmas:
Kuin myös, eikä tässä siitä ollutkaan kyse. :xmas:
Jotenkin minusta tuntuu, että minusta tehtiin jonkinasteinen syntypukki VAIN, koska oli Ipun kanssa asiasta samaa mieltä :whistle:
Mutta olkoot...mie en ees ymmärrä miksi tuhlaan aikaa tälläseen :ashamed: Mulla on sitä kai liikaa :whistle:
Mä en ainakaan tuota missään nimessä tarkoittanut.

En ole ainoa joka tän huomasi....mut sovitaanko nyt niin et jos sulla (tai kellä vaan) on jotaan hampaankolossa, ni laittaa yyveetä tulemaan...ei tuhlata vanamon kallista palstatilaa :wave: :wave:
No etpä varmaan ollutkaan. Mulla ei ole yv -asiaa, mutta lootaa on tyhjennetty, jos sulla (tai jollain muulla) sattuis olemaan. :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Sanokaa ihmiset, mikä minussa veetuttaa? |O Miksi minusta tehdää aina se syntipukki?? En minä ole ainoa täällä joka on asioista erimieltä :whistle:
Mut nyt menen enkä takas tule ainakaan hetkeen... |O
Ei susta syntipukkia tehdä :hug: Kerrot kuitenkin aika kärkkäästi oman mielipiteesi ja kaikki eivät kai tykkää tyylistäsi :whistle: Mutta mä tykkään, vaikka en tietenkään aina ole kanssasi samaa mieltä =)
 
Mä oon nyt lukenu vkon ajan kommentoimatta mihinkään ja ihmetelly miten tää palsta on menny ihan oudoks. aina vaan kinaa ja kränää. tympäsee ku ennen niin ihana kirjotella ja lukea tätä.... :eek:

Jahvelle :hug:
 

Yhteistyössä