Kirjoitan ja poistan...ei juttu luista...tää lähtee jäähylle! Pikkumies nukkuu. :wave:
:wave: tääl kans yks pieni ja pippurinenAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meijän neiti siis 6kk:na saman kokonen kun teillä 4kk:naAlkuperäinen kirjoittaja ieva80::headwall: :headwall: :headwall: Laitoinpas tuohon 4kk ja 12pv mitat. :saint: Tyttö oli siis 5kk 14pv 7600g ja 68cm, pipo 42,1cm.Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Meillä oli tyttö 5kk ja 12pv 7000g ja 65,3cm, nuppi 41,2cm. :wave: Aika samankokoisia siis nää meidän neitoset. =)Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Laitoin sitte tohon päänympäryksen. Pituus oli 63,5 cmAlkuperäinen kirjoittaja Muori:Meijän pikkupirpana oli 5 kk ja 10 pvä 6935 g ja 41,5 cm. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Helmisja jahvetti sori en nyt muista teidän pikkusten mittoja :ashamed: mutta kun sanoitte että teillä ollaan pikkuisia niin kuinka pikkuisia?
Oho, aikasin on vauveli hoksannut homman.Hieno juttu !! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Meillä noustaan tukea vasten pystyyn :heart:
:hug: mäki olen välillä harkinnu lopettamista, ku on ajoittain ollu sellasta tappelua tuo tissittely..mut jatkanu ainaki toistaiseksi, onneksi parempia päivä on välissä..yö tissittely vois kyllä vähentyä :| ! Ku ei juo vielä nokkiksesta/pullosta..ni eipä ole oikein vaihtoehtoja.. :/Alkuperäinen kirjoittaja Wode:Ja Zukullaoli jo konttailtu.Missä meidän pikkaraiset sylivaavit on :heart: ??
Mä muuten lopetin imetyksen toissapäivänä :'( . Tuli se patti sinne selkään ja sain kovan lääkekuurin siihen.Ja lupasivat sit penisilliinistä myös vauvalle vatsavaivoja.Mä ajattelin, et noup, nyt saa vatsavaivat riittää.Kun niitä lähemmäs 5 kk riitti....
No, jotakin hyvääkin sentään. Samantien poju nukku puol kahdeksasta puoli viiteen ...yhteen putkeen!!
Täällä meillä on ainakin yks niistä :wave: Siis poika, en minäAlkuperäinen kirjoittaja Wode:Ja Zukullaoli jo konttailtu.Missä meidän pikkaraiset sylivaavit on :heart: ??
Meillä on sitteri laitettu poistoon jo aikoja sitte just ton takiaAlkuperäinen kirjoittaja Pusuapina:sitterissä on tosi kiva kääntyä ympäri, kun sitten saa taas huutaa ja joku tulee nostelemaan :saint:
NiimpäAlkuperäinen kirjoittaja hilunen::wave:
Pikaisesti täällä vaan, selkää särkee ja väsyttää niin ei jaksa tässä pitkään istua...että näkis vaan! :xmas: