***HELMET 2008*** Kesäviikko 34

Heipsis :)
Oltiin tänään taas perhekahvilassa, kun aukes kesän jälkeen. Tupa oli täynnä porukkaa ja oli kiva nähdä tuttuja =) Pariin perheeseen tulossa lisää vauvoja :heart:
Arttu viihtyi oikein hyvin. Leikki lattialla muitten mukana, tai pitäskö sanoa muitten jaloissa :D Siellä viltin päällä jyrsi jotain muovilelua ja isommat kirmas yli. Pari kertaa tuli itku, kun leikkikaveri kopautti lelulla ja myötätuntoitku piti tirauttaa, kun kaveri löi päänsä pöytään :snotty:
Nyt kaveri on ihan väsy ja vetelee pikkutirsoja ennen iltapuuroa :heart:

Hymiökeskustelu Hymiöitä vois kyllä käyttää vaan sillon kun ne liittyy aiheeseen. Tai jos testailee huvikseen niin poistaa sitten, kun on "testattu" :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Helmisja jahvetti sori en nyt muista teidän pikkusten mittoja :ashamed: mutta kun sanoitte että teillä ollaan pikkuisia niin kuinka pikkuisia?
Meijän pikkupirpana oli 5 kk ja 10 pvä 6935 g ja 41,5 cm. :heart:
Laitoin sitte tohon päänympäryksen. Pituus oli 63,5 cm :LOL:
Meillä oli tyttö 5kk ja 12pv 7000g ja 65,3cm, nuppi 41,2cm. :wave: Aika samankokoisia siis nää meidän neitoset. =)
:headwall: :headwall: :headwall: Laitoinpas tuohon 4kk ja 12pv mitat. :saint: Tyttö oli siis 5kk 14pv 7600g ja 68cm, pipo 42,1cm. :D
Meijän neiti siis 6kk:na saman kokonen kun teillä 4kk:na :whistle: :LOL:
:wave: tääl kans yks pieni ja pippurinen
5kk 6270g ja 62cm pipo 41.5
konttaamisesta; meil on viikonverran kontattu.. ja kiljahtelee mennessään. ihan niin ku pieni koiranpentu :heart: haukahtelee.. onneksi tuo vauhti ei vielä ole hurjaa :D
 
Ideaparkissa "vierailtu" (taas) tänään :p Pojulle löyty pari yökkäriä ja pari hattua, ettei pupuna enää metsästettäis :ashamed: Tosin taidan joskus unohtaa muut hatut taas kotiin että äippä voi söpöillä :D KappAhlissa oli muuten joku Nalle-haalari. Sillä otsolla ei tosin ollu korvia :'(

Mä oon yrittäny nyt surffailla netissä ja ettiä teemaa tonne pojun huoneeseen. Joku seinämaalaus tai sisustustarrat ois kivoja ja pitääki huomen mennä Bauhaussiin kattoon niitä.. Mutta ku ei tiiä minkälaisen teeman haluis :/ Onneks mies "piristi" mua äsken sanomalla että hän haluaa sitte lohikäärmeen meijän makkariin :eek: joo ihan varmaan tulee.. eiks sil yks oo jo täällä :LOL:
 
Ja Zukullaoli jo konttailtu.Missä meidän pikkaraiset sylivaavit on :heart: ??

Mä muuten lopetin imetyksen toissapäivänä :'( . Tuli se patti sinne selkään ja sain kovan lääkekuurin siihen.Ja lupasivat sit penisilliinistä myös vauvalle vatsavaivoja.Mä ajattelin, et noup, nyt saa vatsavaivat riittää.Kun niitä lähemmäs 5 kk riitti....
No, jotakin hyvääkin sentään. Samantien poju nukku puol kahdeksasta puoli viiteen :eek: ...yhteen putkeen!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wode:
Ja Zukullaoli jo konttailtu.Missä meidän pikkaraiset sylivaavit on :heart: ??

Mä muuten lopetin imetyksen toissapäivänä :'( . Tuli se patti sinne selkään ja sain kovan lääkekuurin siihen.Ja lupasivat sit penisilliinistä myös vauvalle vatsavaivoja.Mä ajattelin, et noup, nyt saa vatsavaivat riittää.Kun niitä lähemmäs 5 kk riitti....
No, jotakin hyvääkin sentään. Samantien poju nukku puol kahdeksasta puoli viiteen :eek: ...yhteen putkeen!!
:hug: mäki olen välillä harkinnu lopettamista, ku on ajoittain ollu sellasta tappelua tuo tissittely..mut jatkanu ainaki toistaiseksi, onneksi parempia päivä on välissä..yö tissittely vois kyllä vähentyä :| ! Ku ei juo vielä nokkiksesta/pullosta..ni eipä ole oikein vaihtoehtoja.. :/

sais tuo neiti olla vähän hitaampi nuissa liikkeissään :xmas: on jo nyt sen olonen et neitin perässä saa varmasti juosta ihan tarpeeksi!
Nautin nyt ku pysyy suhkot lähellä, sillon ku suostuu lattialla olleen..
 
Oikein itkeä tirautin pari iltaa, kun tissittelyn lopetin.. :| .Mutta nämä viimeiset kaksi yötä ovat olleet ihan loistavia, koska olen ollut todella uupunut.A saattoi herätä kolmekin kertaa tissille vielä.Nyt nukkuu kuin tukki :eek: .Ja vieroitus oli helppoa, isukki hoisi homman.No, mä olen ylpeä jo tästä 6 kk imetyksestäkin. Jokanen tavallaan :heart: !!
 
Hymäreistä vielä; en muista kuka sen hienosti muotoili, mutta siis tekstin tehosteena ne on kivoja ja asianmukaisia, mutta muuten pysyn aiemmassa kannassani.
Samaan sarjaan menee kyllä tokikin ne piiiiiiitkät lainausten lainausten lainausten lainaukset... niitä en monesti edes lue, ja itse yritän aina ottaa kaikki turhat enterit pois yms, jos lainaan lainauksen lainausta.
Mutta toisaalta; helmien pino on ainakin sen aikaa minkä minä oon mukana pyörinyt, ollut tosi eläväisen näköinen ja aktiivinen, ja osa siitä eläväisyyden näköisyydestä johtuu juuri runsaasta hymiöiden käytöstä sekä lihavoinneista jne. Että ei kannata kokonaan tyylistä(mme) luopua. Ja voihan toki rollata ohi ne jos/kun ei jaksa joka hymiötä tutkia että mitä kivaa esittävät.
Eli elkää kukaan poistuko mihinkään, nipsulikin riisuu tuohtumuksensa ja jatkaa normaalisti, jookosta? =) :heart:

Hyvä oli MammaMia!-leffa, voin suositella! Ihanasti ABBAn biisit lomittuivat leffan juoneen, ja biisien sanat sopivat aina kuhunkin tilanteeseen. Mainio!! =)

Nyt lämpimän kaurapussin ja Kauneus&Terveys-lehden kanssa sohvalle köllimään; teatterin ilmastointi vissiin jumitti niskat ja päätä särkee. Taas. Pah. |O
 
Me ollaan koko ilta kannettu tavaraa vanhasta lämpimästä varastosta uuteen ulkovarastoon :| Hirvee homma ja tätä riittää siis vielä monelle illalle. Laitettiin uuteen varastoon hyllyjä ja kannettiin kaappeja. Mun äiti oli poikaa kattomassa, kun miehen kans huhkittiin :attn: Hyvä jos pääsen huomenna ylös sängystä, sattaa lihakset olla pikkasen jumissa :eek:

En taida jäädä turisemaan enempää, mutta eihän kukaan nyt ota nokkiinsa tuosta hymiöjutusta? :whistle:

Koittakaahan saada taas juttu luistamaan, että mulla on aamulla luettavaa ;) Öitä!
 
Heei, mä en kans ainakaan tarkottanu ettei hymiöitä ollenkaan sais olla!!! Tottakai saa (ja pitääkin)olla, ja itekin niitä käytän ja kiva kun niitä on piristeenä. Mä tarkotin vaan niitä kun on joku yks pelkkä hymiö ja sit niitä on monta sivua :ashamed:

Mutta se siitä!

Joo, jatkan kameran ettimistä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wode:
Ja Zukullaoli jo konttailtu.Missä meidän pikkaraiset sylivaavit on :heart: ??
Täällä meillä on ainakin yks niistä :wave: :whistle: Siis poika, en minä :D
Meillä ei nimittäin istuta, ryömitä, kontata, pyritä konttausasentoon, käännytä masulta selälleen, peruuteta... Syli on ihan ykköstä ja jätkän reidet on kohta yhtä paksut kun äitillään! :eek:
Ainiin, no yks uus taito on: sitterissä on tosi kiva kääntyä ympäri, kun sitten saa taas huutaa ja joku tulee nostelemaan :saint:
 
:wave:

Pikaisesti täällä vaan, selkää särkee ja väsyttää niin ei jaksa tässä pitkään istua...että näkis vaan! :xmas:

Hymiökeskusteluun
isken miekin lusikkani :p hirnuin kyllä itekseni parhaimmille hympille, mut samaa mieltä siinä suhteessa, että rajansa kaikella... :/ Tekstin tehosteena oikein jees ja hyvä juttu, mut tosiaan jos ei oikein muuta tule kuin hymiötä hymiön perään niin onhan se vähän puuduttavaa. Sama pätee kyllä noihin lainauksen lainauksiin, joihin kyllä itse valitettavan usein syyllistyn. :ashamed: Mut kukin tyylillään ja se on vapaa :D , koitetaan kuitenkin pysyä välilöissä täällä, jookos?
 

Yhteistyössä