***HELMET 2008*** Kesäviikko 34

Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
hilunen minkä kokosia sie jo myyt? :LOL:
Iskin tähän pakettiin nuo pienet eli koot 56-62, sit tuolla on oottamassa 68-senttiset. :D Niissä on vaan niin paljon kesävaatetta, lyhythihasta bodya, mekkoa yms. että taidan pantata niitä ensi kesään ennenku myyn. Vai tuutko hakemaan ne pois meiltä? :LOL:
Taitaa tää kesä olla jo ohi :whistle: Ja mie TOIVON, ettei ens kesänä enää sen kokosia tarvita :saint: :LOL: :LOL:
Meil oli tänään hetken päällä 74cm body...joo...tuo hukku siihe...siis 68cm jatketaan edelleen :kieh:
 
Myö varmaan mennään huomenna kirpparille ja samalla varaan pöydän =)
Tuo kirppari taitaa olla enempi miun juttu...kuten joku muukin täällä totes =)
Vois vaunutki vaikka viiä sinne...pärjättäs me nyt se pari viikkoo matkiksillaki =)
 
Jahvetti: mä olen kans aloittanut ruokavalion niukentamisen tai siis painon pudottamisen. Lauantaina kitisin täällä kun ei ollut mitään vaatetta kun mikään ei mahdu päälle. Ei edes uudet farkut mitkä ostin kk synn jälkeen :whistle: kiva juttu..

Tää sujuu ihan hyvin, sillä mies aloitti samalla laihduttamisen. Se käyttää apuna myös niitä Nutriletteja. Mä maistoin suklaata mutta se oli kamalaa, sellaista jauhoista, yäk!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
hilunen minkä kokosia sie jo myyt? :LOL:
Iskin tähän pakettiin nuo pienet eli koot 56-62, sit tuolla on oottamassa 68-senttiset. :D Niissä on vaan niin paljon kesävaatetta, lyhythihasta bodya, mekkoa yms. että taidan pantata niitä ensi kesään ennenku myyn. Vai tuutko hakemaan ne pois meiltä? :LOL:
Taitaa tää kesä olla jo ohi :whistle: Ja mie TOIVON, ettei ens kesänä enää sen kokosia tarvita :saint: :LOL: :LOL:
Meil oli tänään hetken päällä 74cm body...joo...tuo hukku siihe...siis 68cm jatketaan edelleen :kieh:
Meillä on sielä suurinosa 62sta käytössä :ashamed: ihan muutama 68 pody löytyy...nassikka! Saa luvan alkaa kasvaa :/ ettei neuvolassa tule taas sanomista!
 
Mä en ainakaan oo ottanut mitään neniin hymiökeskustelusta :LOL: Ei mulla ainakaan oo tapana kovin herkästi suuttua :whistle: Ja jokainenhan meistä taaplaa tyylillään :D

Olipa kamala Todistettavasti syyllinen :eek: . Tosi ahdistava jakso, jos joku katsoi..Mä yleensä oon vielä suhteellisen hyvä kestämään kauhua ja jännitystä, tv:stä siis :LOL:
 
Me oltiin vauvauinnissa taas tänään ja voi että, kun tuo pikkuinen tykkää :heart: Räpiköi ja räsöttää vettä käsillään ja jaloillaan. Ihana katella, kun toinen on niin onnellinen ja iloinen. Ja nyt nukkuu sikeästi :heart:

Kävin muuten ostamassa niitä maissinaksuja ja hyvin uppos :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Olipa kamala Todistettavasti syyllinen :eek: . Tosi ahdistava jakso, jos joku katsoi..Mä yleensä oon vielä suhteellisen hyvä kestämään kauhua ja jännitystä, tv:stä siis :LOL:
Oli kyllä aika karsee :( Vaikka on sitä kaikenlaista kamalampaakin tullu katottua :| Nykyään ei enää pystys, miusta on tullu äitiyden myötä niin herkkis :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Olipa kamala Todistettavasti syyllinen :eek: . Tosi ahdistava jakso, jos joku katsoi..Mä yleensä oon vielä suhteellisen hyvä kestämään kauhua ja jännitystä, tv:stä siis :LOL:
Oli kyllä aika karsee :( Vaikka on sitä kaikenlaista kamalampaakin tullu katottua :| Nykyään ei enää pystys, miusta on tullu äitiyden myötä niin herkkis :snotty:
Oli joo aika karmiva
Mutta tosi hyvä sarja toi on, yks lemppareista... Nyt mie katon tota 4D dokkaria ku oottelen CSI:tä :ashamed:

Muoks* Vähä tuli kyynelkanavat taas putsattua tossa todistettavasti syyllisen lopussa :'(
 
Iltoja!

Tyttö täytti tänään 6kk ja täytekakusta tuli hyvä!!! :eek: :D Hiukan ehkä happamampi kun täytteenä vadelmarahkaa. Enemmän mun makuun mutta ukko olisi lisännyt hiukan enemmän sokeria. Vieraatkin tykkäsivät (tai sitten eivät vaan kehdanneet sanoa... :whistle: )

Kävin tytön kanssa ensimmäistä kertaa vauvatreffeillä. tyttö oli kyllä elementissään....ryömi pitkin huonetta lelusta leluun. :D

Mutta nyt lueskelen mitä ootte kirjoitelleet tänään...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Olipa kamala Todistettavasti syyllinen :eek: . Tosi ahdistava jakso, jos joku katsoi..Mä yleensä oon vielä suhteellisen hyvä kestämään kauhua ja jännitystä, tv:stä siis :LOL:
Oli kyllä aika karsee :( Vaikka on sitä kaikenlaista kamalampaakin tullu katottua :| Nykyään ei enää pystys, miusta on tullu äitiyden myötä niin herkkis :snotty:
Oli joo aika karmiva
Mutta tosi hyvä sarja toi on, yks lemppareista... Nyt mie katon tota 4D dokkaria ku oottelen CSI:tä :ashamed:

Muoks* Vähä tuli kyynelkanavat taas putsattua tossa todistettavasti syyllisen lopussa :'(
Joo, kyllä piti täälläkin vähän itkua tuhertaa siinä lopussa. Kun se tyttö katseli äitiään tv:stä :'( Kyllä oli onnistuttu luomaan hyvin se sosiopaatin hahmo! Ihan kylmiä väreitä aiheutti :|
 
Tv-sarjoista tulikin mieleen että Mitä kaikkea tv:stä kattelette? (tämäkin on varmaan kyllä joskus aiemmin jo kysyttyä..)

Mä katon Todistettavasti syyllistä ja Ilman johtolankaa. Huippumalli on aivan mun suosikki, ihanan pinnallista :D Luontodokkarit on ihania. Keskusteluohjelmista katselen, jos ennätän, Inhimillisen tekijän ja Punaisen langan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Tv-sarjoista tulikin mieleen että Mitä kaikkea tv:stä kattelette? (tämäkin on varmaan kyllä joskus aiemmin jo kysyttyä..)

Mä katon Todistettavasti syyllistä ja Ilman johtolankaa.
Juu noi on mun ehdottomat lempparit.. Sit on Täydelliset naiset ja CSI:t (vähiten tosin New Yorkia). Diilin oon kattonu aina. Nyt odotan Big Brotheria, Idolsia ja Maajussejaki varmaan tulee vähä katottua sit :ashamed: ja Kauhukeittiö on kans ollu hyvä.

Aika kauhee miten paljo näit on täs, onneks kaikki ei tuu samaan aikaan :D Greyn Anatomiaa ja Pakoa haluisin seurata, mulla on kaikki koneella, mutta en oo saanu katottua ku muutaman hassun jakson vaikka kaikki niitä kehuu :snotty:
 

Yhteistyössä