***HELMET 2008*** Kesäviikko 34

no nii, täällä taasen,
Herne jo melkein sulanu, tokihan jokainen saapi olla mitä mieltä tahtoo hymiöistä yms.. meitä kun on käyttäjiä monta niin oon kuitenkin sitä mieltä että annetaan kaikkien kukkien kukkia,
ja hymiöitten .
Kyllä muakin joskus jotkut asiat risoo, mutta kaikkee ei tarvi ääneen "kirjottaa", jokainen tyylillään, hymiöllään yms´.. Kurjaa jos joutuu miettimään omia kirjotteluja/hymiöitä/lainauksia..
Ja ne joita aamulla risoo lukee yön keskustelut; ei oo pakko jos ei taho :wave: :whistle: . En mä kyl osaa tääl olla silleen että nyt en voi kirjottaa mitään turhaa kun sitten joku ei tykkää lukea :O

-melkein jo asiasta yli päässyr nipsuli
-


ps. Jepsu, tuo mun vuodatus ei liittyny just sun tekstiin vaan ihan yleisesti olin närkästynyt
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Mä en vieläkään kykene katsomaan mitään jännää... :eek: jäi toi raskausaika vissiin jollain tavalla päälle.. :xmas:
Mäkin oon kyllä tullut vähän herkemmäksi raskauden ja äitiyden myötä... Hassua, ennen mä pystyin kattomaan vaikka mitä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Kyllä muakin joskus jotkut asiat risoo, mutta kaikkee ei tarvi ääneen "kirjottaa", jokainen tyylillään, hymiöllään yms´.. Kurjaa jos joutuu miettimään omia kirjotteluja/hymiöitä/lainauksia..
Ja ne joita aamulla risoo lukee yön keskustelut; ei oo pakko jos ei taho :wave: :whistle: . En mä kyl osaa tääl olla silleen että nyt en voi kirjottaa mitään turhaa kun sitten joku ei tykkää lukea :O
Peesi tähän ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Mä en vieläkään kykene katsomaan mitään jännää... :eek: jäi toi raskausaika vissiin jollain tavalla päälle.. :xmas:
Mäkin oon kyllä tullut vähän herkemmäksi raskauden ja äitiyden myötä... Hassua, ennen mä pystyin kattomaan vaikka mitä..
Mä poraan raskaana ku vesiputous :ashamed: Kamalinta oli sillo pojan aikana se Lambi mainos
 

Onnittelut puolivuotisille täältäkin :flower: ! :wave:

Meillä tehdään taas hampaita/hammasta hitaasti ja huolella. Sama meno kuin ekankin hampin kanssa jatkuu jo kolmatta viikkoa, mutta vieläkään ei mitään ole puhjennut. Ekakin tuli jo kuukausi sitten. Saisipa nyt edes samalla tuskalla sitten puserrettua vaikka useammankin hampaan :D .

Onnea muuten myös uusista taidoista...Pessin pikkuinenkin nousee jo pystyyn...vau. Meillä ei vielä voimat riitä vaikka yritystä on. Konttaamaankaan ei ole vieläkään lähdetty vaikka konttausasennossa on notkunut koko ajan jo pari kuukautta kohta. Mutta ryömimällä mennään siis edelleen ja johdot maistuu, jos silmä välttää... :LOL:

Tv-galluun: Ei tule oikein mitään seurattua nykyään telkusta, jotain dokkareita ja muita satunnaisesti, mutta mitään sarjoja en oikeestaan seuraa (no, okei tunnustan, että Salkkareita tulee katottua useimmiten :ashamed: ). Mutta BB alkaa onneks ens viikolla, niin sitä sitten ihan varpilla!!! :attn:
 
Mä aloin miettiin noita telkkaohjelmia.. Mie katon kamalasti hömppää :ashamed: kyllä mä dokkareita ja asiaohjelmia katon mutta en varmaa osais montaa nimetä.. mutta sitte taas jotkut **cking Viettelysten saaret ja Selvityjät ja Amazing Racet tulee heti mieleen :eek:

*MUOKS* Ai nii ja Salkkarit :eek: Koko ajan vaan paranee mun tv-mieltymykset
 
No niin *hieroo käsiään*,

Telkusta tulee katottua huippumallit haussa, kauhukeittö, greyn anatomia, tehis, teoria miehistä, bb jne.. eli aika hömppöhömppää :whistle:

JA mä oon kans huomannu että en pysty enää kattoon mitään kauhu/jännitys, varsinkaan jos liittyy lapsiin, rupee ahistaan ihan simppenä :whistle:
 
Mainoksista puheenollen; voi luoja, että jotkut mainokset on raivostuttavia :kieh: :kieh: :kieh:

Mä en esim. kestä sitä jäähdytä syylä-mainosta :headwall: Samaten, niinkuin se herpes-mainos, jossa pienet miehet ruiskuttavat jotain rasvaa vastustamaan huuliherpestä. Mulla on varmaan niin likainen mieli, että mun mielestä se näyttää siltä, että ruiskutellaan jtn muuta valkoista nestettä jonnekin muualle :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mirtsu-81:
Meillä tehdään taas hampaita/hammasta hitaasti ja huolella. Sama meno kuin ekankin hampin kanssa jatkuu jo kolmatta viikkoa, mutta vieläkään ei mitään ole puhjennut. Ekakin tuli jo kuukausi sitten. Saisipa nyt edes samalla tuskalla sitten puserrettua vaikka useammankin hampaan :D .
--sama täällä :wave: , tosin en oo varma että onko oikee ala jo tullu vähän läpi...ei oikeen antas tutkia/kahtoa :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Ja ne joita aamulla risoo lukee yön keskustelut; ei oo pakko jos ei taho :wave: :whistle: . En mä kyl osaa tääl olla silleen että nyt en voi kirjottaa mitään turhaa kun sitten joku ei tykkää lukea :O
Peesaan nipsulia täysin, vaikka monesti nukunkin jo hurjimpien hymiöbileiden aikana.

Sorry, että palaan vielä asiaan, mutta kyllä muakin ärsyttää, jos hymiöitä aletaan kieltää siksi, että ne on jonkun mielestä turhia.
Meikäläisen turinoista täällä ainakin 99 prosenttia on aivan turhaa jorinaa muutenkin.

On tietty eri asia, jos hymiöt jumittaa koko ketjun.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Mainoksista puheenollen; voi luoja, että jotkut mainokset on raivostuttavia :kieh: :kieh: :kieh:

Mä en esim. kestä sitä jäähdytä syylä-mainosta :headwall: Samaten, niinkuin se herpes-mainos, jossa pienet miehet ruiskuttavat jotain rasvaa vastustamaan huuliherpestä. Mulla on varmaan niin likainen mieli, että mun mielestä se näyttää siltä, että ruiskutellaan jtn muuta valkoista nestettä jonnekin muualle :snotty:
Tai se peräpukamamainos missä niil on tatuoituna selkään että Mulla on Pukamia!!

 
Me käytiin neidin kanssa tänään mun työpaikalla, nyt sit ois mustaa valkosella että töihin saattasin palata 1.8.2009. Kahtoo nyt kuinka pärjää yms :wave:

JA hei, vitsit että oon ihan fiilareissa
, sain kamulta ihan omaks semmosen vanhan ajan kolmipyöräsen, sellasen jos on levee penkki, mullakin varmaan on ollu semmonen, hiukka kunnostusta tarvii mutta hyvä siittä tulee :D
 
Joitakin vuosia sitten tuli joku vaippamainos tv:stä jossa ylistettiin uutta housuvaippaa, jossa lapsi voi kävellä jalat suht yhdessä...sitten näytettiin että haluaisitko sinä kävellä näin...ja siinä porukka vaappu kuin olis ollu huonot housuvaipat jalassa... Kuulostaa nyt näin tekstinä tyhmältä, mut sillo nauratti... :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Mirtsu-81:
Meillä tehdään taas hampaita/hammasta hitaasti ja huolella. Sama meno kuin ekankin hampin kanssa jatkuu jo kolmatta viikkoa, mutta vieläkään ei mitään ole puhjennut. Ekakin tuli jo kuukausi sitten. Saisipa nyt edes samalla tuskalla sitten puserrettua vaikka useammankin hampaan :D .
--sama täällä :wave: , tosin en oo varma että onko oikee ala jo tullu vähän läpi...ei oikeen antas tutkia/kahtoa :eek:
Juu, meilläkään ei tarvii kuin suunnitella katsastavansa suuhun niin jo suuttuu :D . Mutta sen verran olen saanut ronkittua että ainoo puhjennut on toi yks yksinäinen alahampi. Koko ala- ja kulmaosasto kyllä pullottaa ja on valkosena, että varmaan on vaivaakin :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
vanhan ajan kolmipyöräsen
Mun vanha kolmipyöräinen on vielä tallessa. Ihana sininen, jossa punaiset renkaat ja punainen levee satula...mut noi renkaat on palasina. Ollut säilytyksessä kylmätilassa, joten tehnyt tuhoja. Ensin mietittiin että josko sitä kunnostettais, mut todettiin että uusi pyörä maksaa saman minkä nuo uudet renkaat tuohon vanhaan (josko löytääkään)... :/
 

Yhteistyössä