Meil käski odottaa ainaski kaksi viikkoa ennen kuin aloittaa tuon lihasoseen että vatsa tottuu ensin tuohon puuroon...Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Ei siis järjestyksestä ollu puhettakaan...
Meil käski odottaa ainaski kaksi viikkoa ennen kuin aloittaa tuon lihasoseen että vatsa tottuu ensin tuohon puuroon...Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Ei siis järjestyksestä ollu puhettakaan...
--mä ostin kans ekaks puuroks tommosen jauhopuuron, riisiä oli se. Nyt syödään riisihitalepuuroa veteen tehtynä ja hyvin maittaa :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Mäkin laitan hedelmäsosetta ja välillä Tutteliakin joukkoon, mutta ei tunnu uppoavan. :/ No jos syöttäis ton yhen paketillisen Piltti-puuroa ja sittekokeilis taas tavallista. Tää on kyllä ihan päätön logiikka, mutta alko säälittää pikkainen, kun tuntu, ettei tuo saa mahaansa täyteen.
On, mutta ovat just tasan niin hankalat laittaa että jätkä otettais jo pois sitteristä ennen kun vyöt ois saatu kiinnitettyä =) Vähän niinkun mun entisen auton turvavyö: oltiin jo perillä ennen kun apukuski oli saanut revittyä turviksen paikoilleenAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Eiks teillä oo vöitä niissä?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meillä on sitteri laitettu poistoon jo aikoja sitte just ton takiaAlkuperäinen kirjoittaja Pusuapina:sitterissä on tosi kiva kääntyä ympäri,
Tää on niin tätä :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Meillä sano sillo että nyt sitte 5 kk ikäsenä voitte ottaa puurot ja lihat mukaan Ei siis järjestyksestä ollu puhettakaan...Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--ja meillä just toisten päinAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Sanoi että parempi olis aloittaa puurolla kuin lihasoseella... :xmas:
Must kyl tuntuu että on niin montaa eri mielipidettä noista ruokailujutuista kuin on neuvolantätilöitäkin... Toteaa kyl välillä mulle, että käytä maalaisjärkee...Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Ai että ihan neuvolassa neuvotaan noin.
No voi kauhia. Ota näistä nyt selkoa. Mä omalla perstuntumallani aloitin puurot viime viikolla ja tänään annoin lihaa.Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Meil käski odottaa ainaski kaksi viikkoa ennen kuin aloittaa tuon lihasoseen että vatsa tottuu ensin tuohon puuroon...Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Ei siis järjestyksestä ollu puhettakaan...
Mie just katoin tota mun edellistä viestiäki että onpa tylsän näkönen että huomaako tota ees kukaan Mut syy siihen on että mä en löytäny mitää hymiötä aamupuurosta tai allergiasta :saint:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Huomaatteko kuinka siivosti me ollaan nyt oltu...
Hellou vierailija!Mie just katoin tota mun edellistä viestiäki että onpa tylsän näkönen että huomaako tota ees kukaanAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Huomaatteko kuinka siivosti me ollaan nyt oltu...
Just katoin samaa, että näyttääpä tavalliseltaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Huomaatteko kuinka siivosti me ollaan nyt oltu...
Kokeillaaks vielä poistaa nuo norm. hymiöt ja sen jälkeen pisteet ja pilkut...Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Just katoin samaa, että näyttääpä tavalliseltaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Huomaatteko kuinka siivosti me ollaan nyt oltu...
Meillä kans Puurosta kun kysyin että koska uskallan antaa kun vasta alettu nää kiinteet niin sanoi että siinä 7kk ikäsenä, ja lihojen jälkeen... Perusteli sillä että kun viljoista tulee helpoiten allergioita, eli ilmeisesti mitä myöhemmin sen parempi... Emminä tiedä, teen kuitenkin niinkun täti sanoo :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--ja meillä just toisten päinAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Sanoi että parempi olis aloittaa puurolla kuin lihasoseella... :xmas:
Tää on vähän tämmöstä tasapainoiluaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Kokeillaaks vielä poistaa nuo norm. hymiöt ja sen jälkeen pisteet ja pilkut...Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Just katoin samaa, että näyttääpä tavalliseltaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Huomaatteko kuinka siivosti me ollaan nyt oltu...
Vähän tylsältä....Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Just katoin samaa, että näyttääpä tavalliseltaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Huomaatteko kuinka siivosti me ollaan nyt oltu...
Heh, tästä neuvolantäti sano meille että annettais IHAN viimeisenä, sitten muiden lihojen ja puurojen jälkeenAlkuperäinen kirjoittaja Anno:ootteks te antanu kalaa jo? Mä oon jotenki arastellu sen kanssa :ashamed:
Meillä ei kalaa syödä, joten en oo antanu. Edes meitin 3v ei oo vielä koskaan maistanut kalaa... :ashamed: mut tästähän olikin jo jokunen pv sitten puhetta... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:ootteks te antanu kalaa jo? Mä oon jotenki arastellu sen kanssa :ashamed:
öitä ja kiitos samoin :hug: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Vähän tylsältä....Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Just katoin samaa, että näyttääpä tavalliseltaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Huomaatteko kuinka siivosti me ollaan nyt oltu...
Mutta kiitos kuitennin taas neidit ja rouvat seurasta kaikille.
Tää menis