***HELMET 2008*** Kesäviikko 34

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
vanhan ajan kolmipyöräsen
Mun vanha kolmipyöräinen on vielä tallessa. Ihana sininen, jossa punaiset renkaat ja punainen levee satula...mut noi renkaat on palasina. Ollut säilytyksessä kylmätilassa, joten tehnyt tuhoja. Ensin mietittiin että josko sitä kunnostettais, mut todettiin että uusi pyörä maksaa saman minkä nuo uudet renkaat tuohon vanhaan (josko löytääkään)... :/
--no ei tossakaan noi kumekset oo ihan priimat mut kattoo joskos siittä jotain sais...täytynee yrittää kuullostella joskso noit renkaita jostain sais :wave:
 
Tai sit mainos, jossa mainitaan useaan otteeseen sanat emätin, vuoto ja haju. Yöks :x Joku ad on tietty ajatellut, että puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä :kieh:

Oon monesti miettinyt, että miten ihmeessä jotkut mainokset pääsee seulan läpi tv:seen saakka :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
--no ei tossakaan noi kumekset oo ihan priimat mut kattoo joskos siittä jotain sais...täytynee yrittää kuullostella joskso noit renkaita jostain sais :wave:
Kerro jos jostain löydätte...ja mihin ratkaisuun päädytte sitten. Tää kyl haluis kans kunnostaa tuon vielä... =)
 
Niin hyvää iltaa siis kaikille. ;)

Tovi menikin teitin juttuja lukiessa. Kiitos Ippupäivän atk-neuvoista. Jäin vaan miettimään, että eikös siitä pienen kuvan linkistä tuu tosi pieni kuva?

Piiperolla tais olla onkelmia kaurapuuron syötössä. Meillä on vähän sama. Neiti syö siis aamulla tosi vähän, kun mä oon alkanu keittää aamiaiseks puuroo. Toivoin, että saan itelleni puurokaverin, kun en vaan itelleni viiti keittää. Tänään kuitenkin luovutin ja ostin niitä sikakalliita Piltti-puurojauheita.

Jauhelihaa annoin neidille tänään ekaa kertaa. Siitä ei ollu moksiskaan. Tosin lihaa oli niin vähän, että hyvä, jos tuo edes erotti sitä muusta soseesta. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Piiperolla tais olla onkelmia kaurapuuron syötössä. Meillä on vähän sama.
Meillä ei kelpaa aamulla ollenkaan, vissiin täynnä vielä masu maitoa aamuyön tankkauksesta. Keitän illalla, vaik neuvolassa sanoivat että aloittaa aamupuurolla...mut ku ei uppooo. Tänäänkin kokeiltiin.

Nyt oon kuitenkin keittänyt aikas löysää puuroo, vois varmaan melkein sanoo vellikkääksi puuroksi ja muute ei mee ellei laita hedelmäsosetta pikkasen kyytipojaksi. Olen laittanut, hyvä vaan kun jotenkin saa maistumaan. Onhan noissa kaupan velleissä ja puuroissa eri makuja.

Äske meni aika hyvä satsi jo...nyt siis puuropäivä nro 6. Uni tuli melkein heti sen jälkeen, kerran heräsi ja kun nostin tuli miehekäs röhkäisy. Takaisin sänkyyn ja ukko jatkoi unia... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
--no ei tossakaan noi kumekset oo ihan priimat mut kattoo joskos siittä jotain sais...täytynee yrittää kuullostella joskso noit renkaita jostain sais :wave:
Kerro jos jostain löydätte...ja mihin ratkaisuun päädytte sitten. Tää kyl haluis kans kunnostaa tuon vielä... =)
--juuh, sama homma :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Missäs vaiheessa ootte puuroa ruvenneet syöttämään?
Neuvolassa sanoi että kun puolivuotta on täynnä niin lisäruokana puuroa vois alkaa antamaan. Meillä kun poju imetyksellä ollut ja hiukan sosemaistiaisia kk saanut...paino ei seuraa pituuskasvua tarpeeksi joten puurot otin nyt sitten listalle.

Sanoi että parempi olis aloittaa puurolla kuin lihasoseella... :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Keitän illalla, vaik neuvolassa sanoivat että aloittaa aamupuurolla...mut ku ei uppooo. Tänäänkin kokeiltiin.

Nyt oon kuitenkin keittänyt aikas löysää puuroo, vois varmaan melkein sanoo vellikkääksi puuroksi ja muute ei mee ellei laita hedelmäsosetta pikkasen kyytipojaksi. Olen laittanut, hyvä vaan kun jotenkin saa maistumaan. Onhan noissa kaupan velleissä ja puuroissa eri makuja.

Äske meni aika hyvä satsi jo...nyt siis puuropäivä nro 6. Uni tuli melkein heti sen jälkeen, kerran heräsi ja kun nostin tuli miehekäs röhkäisy. Takaisin sänkyyn ja ukko jatkoi unia... :D
Ai että ihan neuvolassa neuvotaan noin. Mä teen tän ruokinnan vähän perstuntumalla. Oon mä kyllä sitä äitiyspakkauksessa tullutta ruokaohjelehtistä selaillu.

Mäkin laitan hedelmäsosetta ja välillä Tutteliakin joukkoon, mutta ei tunnu uppoavan. :/ No jos syöttäis ton yhen paketillisen Piltti-puuroa ja sittekokeilis taas tavallista. Tää on kyllä ihan päätön logiikka, mutta alko säälittää pikkainen, kun tuntu, ettei tuo saa mahaansa täyteen. :(
 

Yhteistyössä