***HELMET 2008*** Kesäviikko 34

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Oikeassa olet Jahve, jatkuvasti pää paukkuu lattiaan tms ja sitten itketään. Oikein pelottaa mennä sinne lääkäriinkin tuon mustelma-pään kanssa, luulevat vielä että me pahoinpidellään sitä :eek:
Eiköhän ne ymmärrä jos tuossa iässä pystyyn nousee että mustelmia tulee :hug: Tsemppiä lääkäriin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja Jepsu:
samaa mieltä vanamon kans noitten hymiöiden suhteen. ne vie ihan törkeesti sivutilaa mut onhan noi jotkut ihan makeita :whistle:
Minä kans yhdyn tähän... Jotkut on ihan makeita, mutta... ehkä se on kumminkin vähän turhaa tilanvientiä..? :whistle:
Mä oon kans vähän samalla kannalla, kivat hymiöt sillon tällön jees, mut jos aamulla ku tuut on 10 sivua hymiöitä ni ei oikeen nappaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Meillä noustaan tukea vasten pystyyn :heart:
Jee :D :attn:
Vaikka melkeen vois kyllä "ottaa osaa" :whistle: ;) |O :LOL: :LOL:
Äläs nyt. Minust on kiva että se liikkuu. Voi huutaa että XXXX, tules tänne ja se köhnystää tulemaan. Vähän niinkuin koiranpentu :D :xmas: :heart:
Meillä ei tollanen toimi edes esikoisella kohta kuuden vuoden reenin jälkeen. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Minkäslainen se äiti-lapsipiiri on
Tää on ihan srk:n missä isot lapset lastenhoitajien kanssa touhuamassa ja äitit istuu pöydän ääressä (saa tehdä jotain esim käsitöitä...mut pakko ei oo tehdä mitään...), juo kahvia ja juttelee :D Eli just passeli mulle :whistle:

jep jep,seurakunnan

=) sitten on tuttu juttu.Olin itse vetämässä tommosta n. 8 vuotta sitten yhdessä seurakunnassa ja hauskaa oli :D

*muoks* ja kivasti meni lainaukset :headwall: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Meillä noustaan tukea vasten pystyyn :heart:
Jee :D :attn:
Vaikka melkeen vois kyllä "ottaa osaa" :whistle: ;) |O :LOL: :LOL:
Äläs nyt. Minust on kiva että se liikkuu. Voi huutaa että XXXX, tules tänne ja se köhnystää tulemaan. Vähän niinkuin koiranpentu :D :xmas: :heart:
Meillä ei tollanen toimi edes esikoisella kohta kuuden vuoden reenin jälkeen. :LOL:
Tai koiralla 8v jälkeen :LOL: ellei oo jotain hyvää (makkaraa...) tarjolla :LOL:

muoks... no ei se kuitenkaa ihan tottelematon oo... mut jos esim. pyytää syömää ja toisella ei oo nälkä ni miks ihmeessä sitä pitäis sen kupin luo raahautua :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja Jepsu:
samaa mieltä vanamon kans noitten hymiöiden suhteen. ne vie ihan törkeesti sivutilaa mut onhan noi jotkut ihan makeita :whistle:
Minä kans yhdyn tähän... Jotkut on ihan makeita, mutta... ehkä se on kumminkin vähän turhaa tilanvientiä..? :whistle:
Mä oon kans vähän samalla kannalla, kivat hymiöt sillon tällön jees, mut jos aamulla ku tuut on 10 sivua hymiöitä ni ei oikeen nappaa.
:ashamed: :ashamed: :ashamed: tää poistuu takavasemmalle
 
Kovat on ollu hymiöbileet yöllä. Ei mua haittaa. Mä vaan murehdin, että kuinka niitä valvojia riittää kaikille.


Mä haluun sen vanhimman Wesleyn veljeksen, sen joka oli lohokäärmeenkesyttäjä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Oikein pelottaa mennä sinne lääkäriinkin tuon mustelma-pään kanssa, luulevat vielä että me pahoinpidellään sitä :eek:

Jepsu :hug:

Hymiöt rulettaa!!
Konttauskypärä päähän...vaik mä en koskaan saanu sitä pysymään kunnolla päässä esikolla. Tuolla hyllyllä odottaa ku poju pistää hippulat vinkumaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Mun piti reenailla aijaan käyttöä ja ladata teille kuvia meitin kämpästä sinne
Mun pitäs kai ottaa meiltä kans kämpästä muutama kuva :whistle: Ihan niin kuin itteekin varten, että muistaa millaista meillä on joskus ollut =) Voisin kai teillekin sitten hiukan meidän luukkua raottaa :whistle:
 
Mulle iski kauhia laiskotuskohtaus. Hommia olis vaikka muille jakaa, mutta kun sain tuon pojan nukkumaan, lysähdin tähän koneelle :ashamed: Varmaan nää synkät sadekelit tekee hiukan vetämättömäksi..tai sitten mä vaan siivosin eilen liikaa ja siksi ei nyt oikeen tuo remppapuolen siivoilu ja ikkunoiden raaputus oikein kiehdo :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja Jepsu:
samaa mieltä vanamon kans noitten hymiöiden suhteen. ne vie ihan törkeesti sivutilaa mut onhan noi jotkut ihan makeita :whistle:
Minä kans yhdyn tähän... Jotkut on ihan makeita, mutta... ehkä se on kumminkin vähän turhaa tilanvientiä..? :whistle:
Mä oon kans vähän samalla kannalla, kivat hymiöt sillon tällön jees, mut jos aamulla ku tuut on 10 sivua hymiöitä ni ei oikeen nappaa.
:ashamed: :ashamed: :ashamed: tää poistuu takavasemmalle
Elä mee, tuu takas vaan! :wave: =)
 
Oli ihana aloittaa tämä päivä kun aamun alkajaisiksi puhelimesta löytyi viesti kaverilta, että heille oli syntynyt viime yönä pikkuinen poika! :heart: =)

Pessin pienelle onnittelut uudesta taidosta! =) Pää tuossa kyllä kolisee :/ :snotty: mutta minkäs tekee jos toisella on hinku ylöspäin! Täällä tullaan perässä :wave: tyty tavoittelee lelulaatikoiden ja sohvan reunoja ja yrittää siitä könytä ylös...ihan vielä ei kyllä tarvitsisi, hirvittää jo valmiiksi se nupin kolina... |O

Täällä sataa, voi kökkö. Onneksi ehdittiin aamupäivästä puistoilemaan, niin sai poika purkaa höyryjään. Tyty vetäs samalla torkut manducassa. :heart: Vauvojen vertailu on kyllä persiistä, kukin kasvaa ja kehittyy kuitenkin omaan tahtiinsa. Sillee hyväntuulisesti kaverin kanssa vertaillaan meidän tyttöjä, kun näillä on vaan reilu 2½kk ikäeroa, mut en kyllä tajua sitä että ihan vieraat tulee kommentoimaan.

Jeps, saa nähdä kerkiääkö tänne illalla ollenkaan, on taas vino pino pyykkiä tuossa silitystä odottamassa! :whistle: :LOL:
 
Meillä kyllä poika osaa pompotella meitä: leikkii kyllä yksin, jos mä makoilen lattialla vieressä. En saa mennä 2 m päähän koneelle! Hirvee huuto |O Paitsi illalla mä saan tehdä mitä huvittaa. Silloin tuo pirpana kitisee iskän perään :LOL:

Mä en yhtään häpeä tunnustaa, mutta jos on pakko saada jotain tehtyä ja poika ei ala yksin millekään, laitan fröbelin palikat-dvd:n päälle, niin johan viihtyy!! Poika tykkää hirveesti niistä ja kun itsekin osaan laulella samoja lauluja niin ei tarvi kun aloittaa "meidän laivassa..." niin naama vääntyy hymyyn =)
 
Kylläpä on tosiaan tullu juttua.. :LOL:

Meidän typy on ollu tooodella kiukkunen pari päivää. Liekö hampaita tulollaan (kovasti koluaa suutaan) vai mitä lie.. :kieh: Nyt viimeinki simahti kauheen parkumisen jälkeen, edes maito ei kelvannu. Liekö jo yliväsyny.. Yöllä oli kans sanoisinko melko levotonta menoa. Toivottavasti ei olis korvissa mitään. Isommalla oli aikoinaan sellanen kierre, että kylmää vieläki. :eek:

Tuo vauvojen vertailu on tosiaa persiestä. :kieh: Jokainen kehittyy omaa tahtiaan.

Onnea muuten kaikille puolikkaita juhlia juhliville ja uusia taitoja oppineille. :heart: :flower:

Meillä myös häämöttää tuo puolikas vuosi tuossa viikonloppuna. Mietin josko tekasis jotain herkkua :p

Kai sitä täytyy raahautua hakemaan isompaa kerhosta. :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Kuvien lataus aijaalla onnistu, mutta pkle kun tuli isoja. Neuvokaa tyhmää, onko kuvan koko siitä kiinni, minkä niistä linkeistä lataa/kopioi?
On. Valitse se.. öö.. oisko se toiseksi ylin, missä lukeekin oikein että Pieni kuva, ja liitä se linkki tekstiisi.

 

Yhteistyössä