Maistelin itekkin pari. Ihan mauttomiahan ne ovat, mutta ilmeisesti niissä on ihmeellisyyttä tarpeeksi vauvalle. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:..ne on ollu niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin pelastus tässä hammashässäkässä :wave:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:No ei sentään. =) Onkos täällä muut maistellu maissinaksuja? Mua vieläkin ihmetyttää, miten onnelinen tuo lapsonen oli yhdestä naksusta. :heart:
No mä pelkäsin sitä kans, mutta hyvin tuo Hattara sen jyrsi nysillään. Ihmeteltiin ittekkin, että veteli kokonaisen naksun kuiviltaan. Päälle annettiin vettä ja hyvin maistui sekin. =)Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Kiehtois kovasti poitsulle antaa,mut en millään tajua miten semmoinen koukero voi sulaa suuhun tukehtumatta :ashamed: juu mää oon tällanen kaiken murehtija
Mä luulin ihan samaa.. mutta valitettavasti se sulaa semmoseks mömmöks mitä on kiva kaivella suusta ku lätsäyttää pöytään ja vaatteisiin ja joka paikkaanAlkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Kiehtois kovasti poitsulle antaa,mut en millään tajua miten semmoinen koukero voi sulaa suuhun tukehtumatta :ashamed: juu mää oon tällanen kaiken murehtija
--mäkin olin ihan varma että ei tuu mitään mut niin ne vaan sulaa suuhun, toki vieressä vahin mutta ovat mielestäni turvallisia valvotustiAlkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Kiehtois kovasti poitsulle antaa,mut en millään tajua miten semmoinen koukero voi sulaa suuhun tukehtumatta :ashamed: juu mää oon tällanen kaiken murehtija
No sitä mietinkin kun ei ole meilläkäänAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Ja meillähän ei ees oo noita hamppeja vielä
Hyvin onnistuu ilmankin :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:No sitä mietinkin kun ei ole meilläkäänAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Ja meillähän ei ees oo noita hamppeja vielä
Juu ei meilläkään ja hyvin on saanu tuhottua niitäAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Hyvin onnistuu ilmankin :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:No sitä mietinkin kun ei ole meilläkäänAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Ja meillähän ei ees oo noita hamppeja vielä
:/ Valkkasin hymiötä. B)Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Jaahans, mut on hyljätty, kerhon kautta nukkuumaan lähteepi hän
Öitä,täytyy vissin kans mennä Masan luoAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Jaahans, mut on hyljätty, kerhon kautta nukkuumaan lähteepi hän
Tsemiä!Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Hampaista tulikin mieleen et huomenna jatkuu taas juurihoito ja meikäläistä ei pelota yhtään .huulluks siis varmaan oon tullu :xmas:
..mulla alkaa keskiviikkona ja oon ihanAlkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Hampaista tulikin mieleen et huomenna jatkuu taas juurihoito ja meikäläistä ei pelota yhtään .huulluks siis varmaan oon tullu :xmas:
Ei niin hyviä kuin sipsit,mutta paremman puutteessa joon kokeillut dippailla myös suklaaseen ja kinuskikastikkeeseenAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Juu suussa sulaa, testattu on.Mietin itse asiassa, että oliskohan hyviä dipin kanssa leffanaposteluina. Tosin, mun pitäis aloittaa laihis. :snotty: Kesäloma on ohi.
Nassu vaan kunnolla puuduksiin niin avotAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:..mulla alkaa keskiviikkona ja oon ihanAlkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Hampaista tulikin mieleen et huomenna jatkuu taas juurihoito ja meikäläistä ei pelota yhtään .huulluks siis varmaan oon tullu :xmas:kun ees aattelen asiaa
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Nassu vaan kunnolla puuduksiin niin avotAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:..mulla alkaa keskiviikkona ja oon ihanAlkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Hampaista tulikin mieleen et huomenna jatkuu taas juurihoito ja meikäläistä ei pelota yhtään .huulluks siis varmaan oon tullu :xmas:kun ees aattelen asiaa
Jaahas täällä edelleenkin paasaan,nyt tuli jo mieskin yöpalalle ja mussuttaa niin lujaa et herrrmot menee ja miks pitää syödä jääkaapin ovi auki
|O olikohan edes hereillä
Jämähin kuitenkin... B)Alkuperäinen kirjoittaja emmie:luusers... :xmas: