Elikkä: Kirjoitanko siis siihen lisäys kohteen tietoihin -kohtaan hakusanoja: sammarit samettihaalarit jne. Ei tartte kirjoittaa mitään muuta?Alkuperäinen kirjoittaja emmie:ieva???? meniksä heti lisäämään noit hakusanoi??? :xmas:
Elikkä: Kirjoitanko siis siihen lisäys kohteen tietoihin -kohtaan hakusanoja: sammarit samettihaalarit jne. Ei tartte kirjoittaa mitään muuta?Alkuperäinen kirjoittaja emmie:ieva???? meniksä heti lisäämään noit hakusanoi??? :xmas:
Ai täällä olikin jo tää.Alkuperäinen kirjoittaja emmie:et mitään kyl kaikk tajuu et ne o hakusanoi.Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:emmie: Kun lisään niitä hakusanoja, niin mitä kirjoitan siihen tyhjään ruutuun niiden hakusanojen lisäksi? :wave:
tai sit laitat tämmösen: (ks. seur viesti)
ei onnistu :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--ai siis näinköAlkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Miten hymiön saa liitettyä lainattuun tekstiin? Kyselee taas tietsikkanero,mieheltä en edes viitsi kysyä kun on niin marttyyriä tän mun palstailun suhteen :saint:
just näin
siis noin
Ihan normisti laitat hympän/osotteen
--mikäs se onkaan se sun hymppälinkki, jospa täti kattoo onko vika sielläAlkuperäinen kirjoittaja Liinamari:ei onnistu :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--ai siis näinköAlkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Miten hymiön saa liitettyä lainattuun tekstiin? Kyselee taas tietsikkanero,mieheltä en edes viitsi kysyä kun on niin marttyyriä tän mun palstailun suhteen :saint:
just näin
siis noin
Mikä ei onnistu???Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:ei onnistu :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--ai siis näinköAlkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Miten hymiön saa liitettyä lainattuun tekstiin? Kyselee taas tietsikkanero,mieheltä en edes viitsi kysyä kun on niin marttyyriä tän mun palstailun suhteen :saint:
just näin
siis noin
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Jumatsukka onko vähän persiistä... se hiivatin talo/kämppä josta jouduttiin muuttamaan homeen takia pois tähän superkalliiseen on homeremontissa |O ja me kun siitä taisteltiin kun väittivät ettei hometta ole ja toista kämppää ei samasta taloyhtiöstä saada |O nyt olis taas kirveelle hommia
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:ei onnistu :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--ai siis näinköAlkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Miten hymiön saa liitettyä lainattuun tekstiin? Kyselee taas tietsikkanero,mieheltä en edes viitsi kysyä kun on niin marttyyriä tän mun palstailun suhteen :saint:
just näin
siis noin
jaa sit keskareit tääl vaa näytellää...Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Alkuperäinen kirjoittaja emmie:hitto ku tääl tulee iltasin sen verran tekstii et just ku mä katon et "jee, vika sivu enää luettavana" nro 14... ni sit on jo seuraavaks sivu 15 täynnä ja luettavana... sit ku pääsen sen loppuun ni alkaaki jo sivu 16 jne...
Puita menossa kaatamaan?Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Jumatsukka onko vähän persiistä... se hiivatin talo/kämppä josta jouduttiin muuttamaan homeen takia pois tähän superkalliiseen on homeremontissa |O ja me kun siitä taisteltiin kun väittivät ettei hometta ole ja toista kämppää ei samasta taloyhtiöstä saada |O nyt olis taas kirveelle hommia
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Puita menossa kaatamaan?Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Jumatsukka onko vähän persiistä... se hiivatin talo/kämppä josta jouduttiin muuttamaan homeen takia pois tähän superkalliiseen on homeremontissa |O ja me kun siitä taisteltiin kun väittivät ettei hometta ole ja toista kämppää ei samasta taloyhtiöstä saada |O nyt olis taas kirveelle hommia
juurikin näinikään siisAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Elikkä: Kirjoitanko siis siihen lisäys kohteen tietoihin -kohtaan hakusanoja: sammarit samettihaalarit jne. Ei tartte kirjoittaa mitään muuta?Alkuperäinen kirjoittaja emmie:ieva???? meniksä heti lisäämään noit hakusanoi??? :xmas:
Sorry, en oo käyny vielä siellä. Meen nyt...Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Tuliks se kuva ieva?
nyt saatte tekin valvojanAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Puita menossa kaatamaan?Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Jumatsukka onko vähän persiistä... se hiivatin talo/kämppä josta jouduttiin muuttamaan homeen takia pois tähän superkalliiseen on homeremontissa |O ja me kun siitä taisteltiin kun väittivät ettei hometta ole ja toista kämppää ei samasta taloyhtiöstä saada |O nyt olis taas kirveelle hommia
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:nyt saatte tekin valvojanAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Puita menossa kaatamaan?Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Jumatsukka onko vähän persiistä... se hiivatin talo/kämppä josta jouduttiin muuttamaan homeen takia pois tähän superkalliiseen on homeremontissa |O ja me kun siitä taisteltiin kun väittivät ettei hometta ole ja toista kämppää ei samasta taloyhtiöstä saada |O nyt olis taas kirveelle hommia
Alkuperäinen kirjoittaja emmie:jaa sit keskareit tääl vaa näytellää...Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Alkuperäinen kirjoittaja emmie:hitto ku tääl tulee iltasin sen verran tekstii et just ku mä katon et "jee, vika sivu enää luettavana" nro 14... ni sit on jo seuraavaks sivu 15 täynnä ja luettavana... sit ku pääsen sen loppuun ni alkaaki jo sivu 16 jne...
Käyty. Siellä on, olipas ihania kuvia! :heart: Suloinen tuo teidän pikkuinen.Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Sorry, en oo käyny vielä siellä. Meen nyt...Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Tuliks se kuva ieva?
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:nyt saatte tekin valvojanAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Puita menossa kaatamaan?Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Jumatsukka onko vähän persiistä... se hiivatin talo/kämppä josta jouduttiin muuttamaan homeen takia pois tähän superkalliiseen on homeremontissa |O ja me kun siitä taisteltiin kun väittivät ettei hometta ole ja toista kämppää ei samasta taloyhtiöstä saada |O nyt olis taas kirveelle hommia
Kiitti mulla soi taas loppuyön se Kikan tartu tiukasti hanuriin biisi,se tulee joka kerta mieleen tosta hympästä :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:nyt saatte tekin valvojanAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Puita menossa kaatamaan?Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Jumatsukka onko vähän persiistä... se hiivatin talo/kämppä josta jouduttiin muuttamaan homeen takia pois tähän superkalliiseen on homeremontissa |O ja me kun siitä taisteltiin kun väittivät ettei hometta ole ja toista kämppää ei samasta taloyhtiöstä saada |O nyt olis taas kirveelle hommia
Kiits, nyt mie meen sanomaan miehelle että kyllä mustaki nörtti löytyy enkä tarvi sitä enää neuvoon mua noiden kuvien kanssaAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Käyty. Siellä on, olipas ihania kuvia! :heart: Suloinen tuo teidän pikkuinen.Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Sorry, en oo käyny vielä siellä. Meen nyt...Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Tuliks se kuva ieva?
..ne on ollu niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin pelastus tässä hammashässäkässä :wave:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:No ei sentään. =) Onkos täällä muut maistellu maissinaksuja? Mua vieläkin ihmetyttää, miten onnelinen tuo lapsonen oli yhdestä naksusta. :heart:
Ollos hyvä. :xmas: Eläkä laita mulle mitään, mistä tulee mieleen "nyt syöksyy sukkula veenukseen". :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Kiitti mulla soi taas loppuyön se Kikan tartu tiukasti hanuriin biisi,se tulee joka kerta mieleen tosta hympästä :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:nyt saatte tekin valvojanAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Puita menossa kaatamaan?Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Jumatsukka onko vähän persiistä... se hiivatin talo/kämppä josta jouduttiin muuttamaan homeen takia pois tähän superkalliiseen on homeremontissa |O ja me kun siitä taisteltiin kun väittivät ettei hometta ole ja toista kämppää ei samasta taloyhtiöstä saada |O nyt olis taas kirveelle hommia