***HELMET 2008*** Kesäviikko 34

Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
haara-perus... Etkai sä vaan jumppaa siellä? :eek:
--joo joka ilta jumppaan hullun lailla....not :LOL: :LOL: :LOL:
"humppaa pumppaa kuningas jumppaa koivet kattoon ,kaviot ristiin ,harja hassuun huiskeeseen ,turnajaisten tuiskeeseen.....

:D
kuka jalkoja heiluttaa kuka on kunigas ja mikä on maa

Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
mies oli ihan kauhuissaan kun meijän poika on pukeutuneena jänikseks kaikkien niiden metsästäjien keskellä :LOL: Ja mul oli koko ajan semmonen tunne että poika kyräili mua rattaistaan korvat roikkuen :ashamed: Mut oli se sulonen :D
:LOL: :LOL: Aika paha...

Meil ei oo tuollaista hattuu...haluu kans! :wave:

Nois turnajaisista tuli mieleen ne keskiaikamarkkinat millä oltiin viikonloppuna. Mul oli jääny pojan pipo kotiin ja löysin hoitolaukusta sen liberon pupun korva hatun (ootteko nähny / saanu semmosta). mies oli ihan kauhuissaan kun meijän poika on pukeutuneena jänikseks kaikkien niiden metsästäjien keskellä :LOL: Ja mul oli koko ajan semmonen tunne että poika kyräili mua rattaistaan korvat roikkuen :ashamed: Mut oli se sulonen :D
--never heard :wave:

Niitä hattuja oli joskus keväällä kaupoissa (ainaki Euromarketeissa). Siel oli joku kampanja että jos osti kaks libero-pakettia ni sai hatun kaupan päälle. Semmonen velour-hattu pupun korvilla.. Mie voisin laittaaki kuvan siitä :D

Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
haara-perus... Etkai sä vaan jumppaa siellä? :eek:
--joo joka ilta jumppaan hullun lailla....not :LOL: :LOL: :LOL:
"humppaa pumppaa kuningas jumppaa koivet kattoon ,kaviot ristiin ,harja hassuun huiskeeseen ,turnajaisten tuiskeeseen.....

:D
kuka jalkoja heiluttaa kuka on kunigas ja mikä on maa
Meinasin jatkaa, mut nipsuli kerkes ensin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
mies oli ihan kauhuissaan kun meijän poika on pukeutuneena jänikseks kaikkien niiden metsästäjien keskellä :LOL: Ja mul oli koko ajan semmonen tunne että poika kyräili mua rattaistaan korvat roikkuen :ashamed: Mut oli se sulonen :D

:D Mä haluun kans pupukorvahatun! :p

Tänään muutes käytiin neidin kanssa kaupassa ja voittteko kuvitella että menin ostaa teippiä ja hakaneuloja ja arvatkaa vaan muistinko kumpiakaan :eek: .

Mutta ostosreissun helmi oli ale miinus 50%, selllanen raidallinen Pippi merkkinen neulehaalari ohkasella vuorella, tosi kivan näkönen/olonen ja ennenkaikkea tarpeellinen :LOL: :LOL: , ei vaan varman oikeesti tullaan sitä käyttään paljon :wave:

Toi on kyllä järkkyy miten noita vauvoja vertaillaan...toi mitä liinamarillekki oli sanottu :/ . Mutta helpostippa sitä itekkin siihen syyllistyy kun näkee kaverin vauvaa tms. niin tulee jotenkin automaattisesti sanottu että ompas se iso..
Pari kuukautta sitten otin kyseiset huomautukset kritisointina,mutta nykyään olen vaan "ylpeä" isosta pikku-ukosta.Mut kyllähän se niin on että tuttujen sanomiset ei loukkaa tai ärsytä vaan just ne ihan oudot ihmiset ,jotka tulee viisastelemaan.Onhan niitä hauskojakin mummeleita ollut,yksin oli ihan tohkeissaan pojan michelin reisistä
:D ei millään malttanut lähteä veskistä pois kun vaan hoki ihana pullea vauva :LOL:

Toi on kyllä järkkyy miten noita vauvoja vertaillaan...toi mitä liinamarillekki oli sanottu :/ . Mutta helpostippa sitä itekkin siihen syyllistyy kun näkee kaverin vauvaa tms. niin tulee jotenkin automaattisesti sanottu että ompas se iso..
Pari kuukautta sitten otin kyseiset huomautukset kritisointina,mutta nykyään olen vaan "ylpeä" isosta pikku-ukosta.Mut kyllähän se niin on että tuttujen sanomiset ei loukkaa tai ärsytä vaan just ne ihan oudot ihmiset ,jotka tulee viisastelemaan.Onhan niitä hauskojakin mummeleita ollut,yksin oli ihan tohkeissaan pojan michelin reisistä
:D ei millään malttanut lähteä veskistä pois kun vaan hoki ihana pullea vauva :LOL:
:heart:

Tänään muutes käytiin neidin kanssa kaupassa ja voittteko kuvitella että menin ostaa teippiä ja hakaneuloja ja arvatkaa vaan muistinko kumpiakaan :eek: .

Mutta ostosreissun helmi oli ale miinus 50%, selllanen raidallinen Pippi merkkinen neulehaalari ohkasella vuorella, tosi kivan näkönen/olonen ja ennenkaikkea tarpeellinen :LOL: :LOL: , ei vaan varman oikeesti tullaan sitä käyttään paljon :wave:
Näin mulle käy melkein aina... :LOL: Sit vasta kotona muistaa kun posket punaisina kantaa löytöjä kotiovesta sisään...sit pysähtyy ja hokasee: Ai niin... :xmas:

Hyvä löytö tuo Pippi haalari! Tartteehan tuo olla jos vaikka tarvii... :D eiks toi oo hyvä kovilla pakkasilla haalarin alla vaik vaik.... :wave:

:LOL: :LOL: :LOL: voi ihanuus,tahtoo kans

--näinpä, harva kuitenkaan pahallla tarkottaa, ovat vaan hiukka tahdittomia, mummot usein varsinkin :whistle:

Näin mulle käy melkein aina... :LOL: Sit vasta kotona muistaa kun posket punaisina kantaa löytöjä kotiovesta sisään...sit pysähtyy ja hokasee: Ai niin... :xmas:

Hyvä löytö tuo Pippi haalari! Tartteehan tuo olla jos vaikka tarvii... :D eiks toi oo hyvä kovilla pakkasilla haalarin alla vaik vaik.... :wave:
tuttua täälläkin ja mun yks riesa on ne helkkarin pullonpalautus kuitit.En tosiankaan muista kassalla antaa ja kotona sit hupsheijaa,enkä muista sit taaskaan kun meen seuraavaks :headwall: oonpa muutaman kerran jättänyt ostoksetkin kassalle ja tyytyväisenä lähtenyt kotiin :D

Mä oisin halunnu sellaisen nallekokohaalarin pojalle sillo ku se oli iha iha iha pieni...mut ei koskaan tullut sellaisia kaupassa vastaan.. :/ Olis ollu ylisöde :heart:

...tai kokopupuhaalari... :LOL:
--meillä oli, nalle merkkinenkin ja söpö oli :heart: :wave:

Mä oisin halunnu sellaisen nallekokohaalarin pojalle sillo ku se oli iha iha iha pieni...mut ei koskaan tullut sellaisia kaupassa vastaan.. :/ Olis ollu ylisöde :heart:

Meil oli joku semmonen teddy-haalari viime keväälle, mistäköhän mä sen ostin.. se tais tosin olla harmaa... Harmaakarhua :D

--meillä oli, nalle merkkinenkin ja söpö oli :heart: :wave:
Oli meillä se Tutan ulkohaalari jossa pienet nöpökorvat hupussa, mut en tiiä mikä tuo mahto olla ku puku oli valkoinen...jääkarhuko? :whistle:

Mie oon niin huono ton kaupassa käynnin kanssa että mä harvoin käyn yksin :ashamed: Viime viikol yllätin miehen ja sanoin että nyt mä meen kauppaan ja illalla kun se meni hammaslääkäriin niin se joutu hakee oikeestaa kaiken minkä takia mä meninki kauppaan :whistle: Joka kerta mä päivällä jo väsään hyvänä kotiäitinä pitkän kauppalapun ja mies tietää jo että kun ollaan yhessä tietyssä mutkassa ni mä parahdan että ai perkele se lappu jäi :xmas:

Nyt tää lähtee nukkumattia morjenstamaan! :wave: Taidan laulaa lopuksi tähän vielä biisin: Mistä tunnet sä ystävän...sopii hyvin tähän päivään....ja sitten vielä trikoo on riskillä ruma! :wave: Kiitos ja hyvää yötä! :flower:

Yhteistyössä