Joo ja ihan ku nää mitat vielä kertois mitä tulee oleen joskus myöhemmin.. Nim. mäki olin pieni alle 1 vuotiaanaAlkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Niinpä niin,olis ihan kauheeta jos kaikki maailman ihmiset olis tehty samasta muotista,tyyylsäää |OAlkuperäinen kirjoittaja Anno:Koskaa ei oo "hyvä" vauva Meil on taas liian pitkä vauvaAlkuperäinen kirjoittaja Liinamari::hug: ymmärrän...me ku saadaan aina kuulla sitä päinvastaista tänään just tuli yksi tätsy kertomaan mulle kun vaihdoin vaippoja kuinka pullea vauva mulla on :xmas: no on on ja hyvä niin :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mä aina yritän olla vertailematta ja poikahan on koko ajan kasvanut omaan tahtiin ja syökin tosi hyvin ja paljon. Mutta useat ulkopuoliset aina muistaa mainita, että onpa se pikkuinen...Ja onhan se tietty verrattuna mun kavereiden vauvoihin, mutta mitäs siitäAlkuperäinen kirjoittaja Liinamari:No juu riippuuhan se mihin vertaa,mut ei kantsi verrata meihin kymppikiloisiin,muutamahan niitä täällä vaan onAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meillä oli 6kk:na 7kg ja 65cm =)Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Helmisja jahvetti sori en nyt muista teidän pikkusten mittoja :ashamed: mutta kun sanoitte että teillä ollaan pikkuisia niin kuinka pikkuisia?
Ei nyt siis ihan älyttömän pieni, mutta todella rääpäle näihin päälle 70cm ja lähemmäs 10 kilosiin =)
=) .Meilla tätsy neuvolassa sanoi et ollaan 2-3kg painavampia kuin vauvat keskimäärin joten.... hyvissä mitoissa teillä ollaan =)