***HELMET 2008*** Kesäviikko 34

Mäkin taas yritän jotain raapustaa..

Käytiin hakemassa uudet mitat eli 5kk ja 10 pvä mitat

7330g

65,5cm

Hassua kun meillä on niin laaja ikäjakauma ,teitin oikeet helmet on jotku ylim kuukauden melkein kaks vanhempia ku V joka siis 030308.

Profiilissa kuva!! JEEE OSASIN LAITTAA!!!

Laitoin sinnekkin mistä ei puhuta et vihdoinkin näette kuka mä oon

En nyt kerkee kommentoimaan mitään..

T:Hanni & V 5kk ja 15 pvä

Heips!

Huomenna tytteli täyttää 6kk ja mummit ja pappa tulossa kylään. Pitäisi tehdä täytekakku ja EN OLE IKINÄ SELLAISTA TEHNYT!!! (mulla ikää kohta 28, joten oli jo aikakin) :LOL: Pohja on jo tehty. Ajattelin tänään vielä tehdä täytteen. Joten PEUKUT PYSTYYN että onnistuu.

Ciba ja pikkuE

Täällähän alkaa yks sun toinen oleen pikkuleipuri kun noilla lapsilla alkaa olla juhlia :D Mä oon aina leiponu, äiti pisti leipomaan kotona mutta tuo ruoanlaitto on ollu mulle se suurempi murhe :ashamed: Vieläkään en paista pihvejä enkä laita kalaa ja harvoin ite teen ruskeeta kastikettakaan :whistle: Niitä varten on mies :p

PP :hug:

Meillä on nukuttu vain yhdet unet tänää :eek: Vaikka ois päällä seisonu ni toi jätkä ei käyny nukkumaan. Heräs klo 10 aamulla ja kahen aikana nukku ehkä tunnin, vähä reilu ja nyt on tossa miehen polvella keikkumassa. Iltapuuro on syöty ja yökkäri on päällä mutta saa nähdä koska se nukahtaa sitte :xmas: Tuo ei onneks koskaan kiukkua mutta mua alkaa kiukuttaa jos kaks tuntia yritän nukuttaa ja kolmatta maitoa annan jo ja toinen vaa nauraa käkättää |O

Alkuperäinen kirjoittaja Ciba:
Heips!

Huomenna tytteli täyttää 6kk ja mummit ja pappa tulossa kylään. Pitäisi tehdä täytekakku ja EN OLE IKINÄ SELLAISTA TEHNYT!!! (mulla ikää kohta 28, joten oli jo aikakin) :LOL: Pohja on jo tehty. Ajattelin tänään vielä tehdä täytteen. Joten PEUKUT PYSTYYN että onnistuu.

Ciba ja pikkuE
Joo kannattaa tehdä täyte tänään ja kasata niin on huomenna mehevämpää. Ja muista kostuttaa pohjat hyvin! Huomenna sit vaan koristelut.

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Pilvipoudalle :hug: Tyhjiä lupauksia mummolta, mitäs mieltä tyttö itse on, haluaisiko sinne tanssikerhoon? :/
Tyttö vasta 3v eli ei oikein vielä ymmärrä tuon merkitystä, mutta ehkä mä en sitä sinne vie...keksitään jotain muuta seurakunnalla on ainakin sellaisia johon ei tarvi sitoutua...ei maksa mitään ja voi mennä silloin kun pääsee... :wave: Kova tyttö kuitenkin varmasti olis tanssimaan.. :D

Tanhuun oon tytön ilmoittanut mut en tiiä muodostuuko ryhmää...
En mä muistanut minkä ikänen tyttö on :ashamed: Mä oon itse käynyt pienenä (3-5v) tanhussa =)

Täällä näyttäis taas olevan hiljaista...mä luulen, että ois fiksua painua petiin ja lukea lehtiä, että simmut alkais lurpsumaan
ja sitten vaan

Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Helmisja jahvetti sori en nyt muista teidän pikkusten mittoja :ashamed: mutta kun sanoitte että teillä ollaan pikkuisia niin kuinka pikkuisia?
Meillä oli 6kk:na 7kg ja 65cm =)
Ei nyt siis ihan älyttömän pieni, mutta todella rääpäle näihin päälle 70cm ja lähemmäs 10 kilosiin =) :p

Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Onnittelut tänäänkin juhlapäivää viettäville

Vähän oon kokeillu kasata noita kirppiskamoja kun hitto vie se alkaakin jo tulevana torstaina, muistelin että ens viikolla vsta ois, joten kiirusta pitää :wave:
Onnittelut täältäkin! Vinjan poitsu ainakin täytteli 6kk tänään. Samaa hymiötä nyt lainailen! :xmas:

Mä oon tehnyt jo tänään urakkaa noiden vaatteiden kanssa. |O Myin jo ison osan, kaksplussan kirppiksellä. :p En siis laittanu itte ilmoa, vaan vastasin yhteen ilmoon. Joitain juttuja menee huomenna kaverille ja loput huutikseen. :D Kiitos vielä emmielle opastuksesta! :flower: :flower: ja saanukalle ja muillekin pienempiä opasteita antaneille! :flower:

Iltaa :wave:

Pikaisesti käväisen, pariin päivään en oo konetta ees ehtiny avaamaan.

Hannipupun kuulumisia oli kiva kuulla =). Ja suloinen ja reippaan näköinen pikkuinen löytyi profiilistasi!

Helmis: meillä kanssa soseita syödessä on koko ajan toinen, että "nammnammam", ihanan kuuloista. Hyvin tuntuu kyllä maistuvankin, tänään ekaa kertaa annoin kaurapuuroa ja sekin upposi ku vettä vaan ilman mitään hedelmäsoselisäyksiä =). Reipas neiti :heart:

Puolivuotiskakun oon mäkin suunnitellu leipovani, huomena ois pohjan teko ja keskiviikkona sitten kahvitellaan.

Meillä on nyt pari yötä heräilty tiuhaan tahtiin, epäilen, että on ollu ihan nälkäinen :/. Tissiä ainakin haluaa joka kerta herättyään. Jospa tuo iltapuuro nyt auttaisi asiaa, vaikka en kauhean paljon ekana päivänä uskaltanu antaakaan.

Jos vielä lukisin teidän keskusteluita taaksepäin ja sit nukkuun...

Piipi ja typykkä 2pv vaille 6kk :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Helmisja jahvetti sori en nyt muista teidän pikkusten mittoja :ashamed: mutta kun sanoitte että teillä ollaan pikkuisia niin kuinka pikkuisia?
Ei nyt siis ihan älyttömän pieni, mutta todella rääpäle näihin päälle 70cm ja lähemmäs 10 kilosiin =) :p
5kk 6590g ja 64,5cm

Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
5kk 6590g ja 64,5cm
Meillä suurinpiirtein samat mitat, kuin Helmiksellä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ciba:
Pitäisi tehdä täytekakku ja EN OLE IKINÄ SELLAISTA TEHNYT!!! (mulla ikää kohta 28, joten oli jo aikakin) :LOL: Pohja on jo tehty. Ajattelin tänään vielä tehdä täytteen. Joten PEUKUT PYSTYYN että onnistuu.
voi että, täysi peesi tähän. Minä myös 28 eikä kakun kakkua tehtynä :D Pitäis vissiin ruveta treenaamaan A:n 1-vee juhlia varten :LOL: :LOL:

Toivottavasti kaakku onnistuu :flower:

No juu riippuuhan se mihin vertaa,mut ei kantsi verrata meihin kymppikiloisiin,muutamahan niitä täällä vaan on
=) .Meilla tätsy neuvolassa sanoi et ollaan 2-3kg painavampia kuin vauvat keskimäärin :D joten.... hyvissä mitoissa teillä ollaan =)

Yhteistyössä