Tsemppii kakun tekoon!! :wave: Rennosti vaan niin kyl se siitä rakentuu... :flower: niin ja onnee puolivuotiaalle! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Ciba:Pitäisi tehdä täytekakku ja EN OLE IKINÄ SELLAISTA TEHNYT!!! (
Joo kannattaa tehdä täyte tänään ja kasata niin on huomenna mehevämpää. Ja muista kostuttaa pohjat hyvin! Huomenna sit vaan koristelut.Alkuperäinen kirjoittaja Ciba:Heips!
Huomenna tytteli täyttää 6kk ja mummit ja pappa tulossa kylään. Pitäisi tehdä täytekakku ja EN OLE IKINÄ SELLAISTA TEHNYT!!! (mulla ikää kohta 28, joten oli jo aikakin) Pohja on jo tehty. Ajattelin tänään vielä tehdä täytteen. Joten PEUKUT PYSTYYN että onnistuu.
Ciba ja pikkuE
En mä muistanut minkä ikänen tyttö on :ashamed: Mä oon itse käynyt pienenä (3-5v) tanhussa =)Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Tyttö vasta 3v eli ei oikein vielä ymmärrä tuon merkitystä, mutta ehkä mä en sitä sinne vie...keksitään jotain muuta seurakunnalla on ainakin sellaisia johon ei tarvi sitoutua...ei maksa mitään ja voi mennä silloin kun pääsee... :wave: Kova tyttö kuitenkin varmasti olis tanssimaan..Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:Pilvipoudalle :hug: Tyhjiä lupauksia mummolta, mitäs mieltä tyttö itse on, haluaisiko sinne tanssikerhoon? :/
Tanhuun oon tytön ilmoittanut mut en tiiä muodostuuko ryhmää...
Meillä ei ole koskan tullut tuon enempää. Poika onkin pikkuinen sintti verrattuna teidän lapsiin!Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:Meillä oli myös pojalle tullut nyt vain 520g ja 2cm. Ennen enemmän, mut niinhän se tasaantuu näillä paikkeilla tuo kasvu =)
.
Meilläkin neiti lienee kokoa rääpäleAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Meillä ei ole koskan tullut tuon enempää. Poika onkin pikkuinen sintti verrattuna teidän lapsiin!Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:Meillä oli myös pojalle tullut nyt vain 520g ja 2cm. Ennen enemmän, mut niinhän se tasaantuu näillä paikkeilla tuo kasvu =)
.
Onnea! :flower: Pitäisköhän munkin kokeilla... :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Tulipas hyviä sämbylöisiä :wave:
*teki eka kertaa eläissään SÄMPYLÖITÄ* *rinta rottingilla*
Meillä oli 6kk:na 7kg ja 65cm =)Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Helmisja jahvetti sori en nyt muista teidän pikkusten mittoja :ashamed: mutta kun sanoitte että teillä ollaan pikkuisia niin kuinka pikkuisia?
Onnittelut täältäkin! Vinjan poitsu ainakin täytteli 6kk tänään. Samaa hymiötä nyt lainailen! :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Onnittelut tänäänkin juhlapäivää viettäville
Vähän oon kokeillu kasata noita kirppiskamoja kun hitto vie se alkaakin jo tulevana torstaina, muistelin että ens viikolla vsta ois, joten kiirusta pitää :wave:
5kk 6590g ja 64,5cmAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meillä oli 6kk:na 7kg ja 65cm =)Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Helmisja jahvetti sori en nyt muista teidän pikkusten mittoja :ashamed: mutta kun sanoitte että teillä ollaan pikkuisia niin kuinka pikkuisia?
Ei nyt siis ihan älyttömän pieni, mutta todella rääpäle näihin päälle 70cm ja lähemmäs 10 kilosiin =)
Meillä suurinpiirtein samat mitat, kuin HelmikselläAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:5kk 6590g ja 64,5cmAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meillä oli 6kk:na 7kg ja 65cm =)Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Helmisja jahvetti sori en nyt muista teidän pikkusten mittoja :ashamed: mutta kun sanoitte että teillä ollaan pikkuisia niin kuinka pikkuisia?
Ei nyt siis ihan älyttömän pieni, mutta todella rääpäle näihin päälle 70cm ja lähemmäs 10 kilosiin =)
voi että, täysi peesi tähän. Minä myös 28 eikä kakun kakkua tehtynä Pitäis vissiin ruveta treenaamaan A:n 1-vee juhlia vartenAlkuperäinen kirjoittaja Ciba:Pitäisi tehdä täytekakku ja EN OLE IKINÄ SELLAISTA TEHNYT!!! (mulla ikää kohta 28, joten oli jo aikakin) Pohja on jo tehty. Ajattelin tänään vielä tehdä täytteen. Joten PEUKUT PYSTYYN että onnistuu.
No juu riippuuhan se mihin vertaa,mut ei kantsi verrata meihin kymppikiloisiin,muutamahan niitä täällä vaan onAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meillä oli 6kk:na 7kg ja 65cm =)Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Helmisja jahvetti sori en nyt muista teidän pikkusten mittoja :ashamed: mutta kun sanoitte että teillä ollaan pikkuisia niin kuinka pikkuisia?