Mä aina yritän olla vertailematta ja poikahan on koko ajan kasvanut omaan tahtiin ja syökin tosi hyvin ja paljon. Mutta useat ulkopuoliset aina muistaa mainita, että onpa se pikkuinen...Ja onhan se tietty verrattuna mun kavereiden vauvoihin, mutta mitäs siitäAlkuperäinen kirjoittaja Liinamari:No juu riippuuhan se mihin vertaa,mut ei kantsi verrata meihin kymppikiloisiin,muutamahan niitä täällä vaan onAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meillä oli 6kk:na 7kg ja 65cm =)Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Helmisja jahvetti sori en nyt muista teidän pikkusten mittoja :ashamed: mutta kun sanoitte että teillä ollaan pikkuisia niin kuinka pikkuisia?
Ei nyt siis ihan älyttömän pieni, mutta todella rääpäle näihin päälle 70cm ja lähemmäs 10 kilosiin =)
=) .Meilla tätsy neuvolassa sanoi et ollaan 2-3kg painavampia kuin vauvat keskimäärin joten.... hyvissä mitoissa teillä ollaan =)
Illtaa mammat!Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Olkaa onnellisia te joilla mummot ja papat asuvat lähellä Mun äiti ei ole nähnyt poikaa varmaan pariin kuukauteen :headwall: Arvostaisin kovasti jos saisi pojan joskus isovanhemmilleen hoitoon, mutta ei....
Sama tuli mullekin mieleen .Mä olen meinaan itsekin semmoinen luolaan kaivautuja kun jokin asia oikein kunnolla vaivaa ja silloin saa puhelimet päristä kun on vaan lobotomia tilassaAlkuperäinen kirjoittaja Hippa:Pilvipuodalle :hug: Kurjaa tuollainen yksipuolisuus..Toivottavasti saat siihen jonkun selityksen. Jos vaikka ystävälläsi on vaikeaa tällä hetkellä, eikä pysty puhumaan asiasta?
Meillä vähän sama homma. Kaikki isovanhemmat asuu 400 km päässä ja apu on aika kaukana. Ei kavereita viiti vaivata lastenhoitopyynnöillä, joten aika omillaan ollaan täällä. Tosin mullakin palais käämi päällepäsmäröintiin..Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Illtaa mammat!Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Olkaa onnellisia te joilla mummot ja papat asuvat lähellä Mun äiti ei ole nähnyt poikaa varmaan pariin kuukauteen :headwall: Arvostaisin kovasti jos saisi pojan joskus isovanhemmilleen hoitoon, mutta ei....
Selailen päivän satoa. Meillä on vähän sama isovanhempien kanssa. Yks asuu 30 km päässä, yks 600 km päässä, yks noin 1000 km päässä (vähintään) ja yks tuolla pilven päällä. Joten eivät todellakaan liikaa arkea häiritse. Mutta en mäkään kyllä kestäis jatkuvaa puuttumista.
:hug: ymmärrän...me ku saadaan aina kuulla sitä päinvastaista tänään just tuli yksi tätsy kertomaan mulle kun vaihdoin vaippoja kuinka pullea vauva mulla on :xmas: no on on ja hyvä niin :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mä aina yritän olla vertailematta ja poikahan on koko ajan kasvanut omaan tahtiin ja syökin tosi hyvin ja paljon. Mutta useat ulkopuoliset aina muistaa mainita, että onpa se pikkuinen...Ja onhan se tietty verrattuna mun kavereiden vauvoihin, mutta mitäs siitäAlkuperäinen kirjoittaja Liinamari:No juu riippuuhan se mihin vertaa,mut ei kantsi verrata meihin kymppikiloisiin,muutamahan niitä täällä vaan onAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meillä oli 6kk:na 7kg ja 65cm =)Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Helmisja jahvetti sori en nyt muista teidän pikkusten mittoja :ashamed: mutta kun sanoitte että teillä ollaan pikkuisia niin kuinka pikkuisia?
Ei nyt siis ihan älyttömän pieni, mutta todella rääpäle näihin päälle 70cm ja lähemmäs 10 kilosiin =)
=) .Meilla tätsy neuvolassa sanoi et ollaan 2-3kg painavampia kuin vauvat keskimäärin joten.... hyvissä mitoissa teillä ollaan =)
Onnea uusista mitoista. Meilläkin neiti on noita nuorimpia 040308, mutta tänne helmimammoihin oon jämäntäny. =)Alkuperäinen kirjoittaja Hannipupu:Hassua kun meillä on niin laaja ikäjakauma ,teitin oikeet helmet on jotku ylim kuukauden melkein kaks vanhempia ku V joka siis 030308.
Koskaa ei oo "hyvä" vauva Meil on taas liian pitkä vauvaAlkuperäinen kirjoittaja Liinamari::hug: ymmärrän...me ku saadaan aina kuulla sitä päinvastaista tänään just tuli yksi tätsy kertomaan mulle kun vaihdoin vaippoja kuinka pullea vauva mulla on :xmas: no on on ja hyvä niin :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mä aina yritän olla vertailematta ja poikahan on koko ajan kasvanut omaan tahtiin ja syökin tosi hyvin ja paljon. Mutta useat ulkopuoliset aina muistaa mainita, että onpa se pikkuinen...Ja onhan se tietty verrattuna mun kavereiden vauvoihin, mutta mitäs siitäAlkuperäinen kirjoittaja Liinamari:No juu riippuuhan se mihin vertaa,mut ei kantsi verrata meihin kymppikiloisiin,muutamahan niitä täällä vaan onAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meillä oli 6kk:na 7kg ja 65cm =)Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Helmisja jahvetti sori en nyt muista teidän pikkusten mittoja :ashamed: mutta kun sanoitte että teillä ollaan pikkuisia niin kuinka pikkuisia?
Meijän pikkupirpana oli 5 kk ja 10 pvä 6935 g ja 41,5 cm. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Helmisja jahvetti sori en nyt muista teidän pikkusten mittoja :ashamed: mutta kun sanoitte että teillä ollaan pikkuisia niin kuinka pikkuisia?
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Meijän pikkupirpana oli 5 kk ja 10 pvä 6935 g ja 41,5 cm. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Helmisja jahvetti sori en nyt muista teidän pikkusten mittoja :ashamed: mutta kun sanoitte että teillä ollaan pikkuisia niin kuinka pikkuisia?
Laitoin sitte tohon päänympäryksen. Pituus oli 63,5 cmAlkuperäinen kirjoittaja Muori:Meijän pikkupirpana oli 5 kk ja 10 pvä 6935 g ja 41,5 cm. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Helmisja jahvetti sori en nyt muista teidän pikkusten mittoja :ashamed: mutta kun sanoitte että teillä ollaan pikkuisia niin kuinka pikkuisia?
Niinpä niin,olis ihan kauheeta jos kaikki maailman ihmiset olis tehty samasta muotista,tyyylsäää |OAlkuperäinen kirjoittaja Anno:Koskaa ei oo "hyvä" vauva Meil on taas liian pitkä vauvaAlkuperäinen kirjoittaja Liinamari::hug: ymmärrän...me ku saadaan aina kuulla sitä päinvastaista tänään just tuli yksi tätsy kertomaan mulle kun vaihdoin vaippoja kuinka pullea vauva mulla on :xmas: no on on ja hyvä niin :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mä aina yritän olla vertailematta ja poikahan on koko ajan kasvanut omaan tahtiin ja syökin tosi hyvin ja paljon. Mutta useat ulkopuoliset aina muistaa mainita, että onpa se pikkuinen...Ja onhan se tietty verrattuna mun kavereiden vauvoihin, mutta mitäs siitäAlkuperäinen kirjoittaja Liinamari:No juu riippuuhan se mihin vertaa,mut ei kantsi verrata meihin kymppikiloisiin,muutamahan niitä täällä vaan onAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meillä oli 6kk:na 7kg ja 65cm =)Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Helmisja jahvetti sori en nyt muista teidän pikkusten mittoja :ashamed: mutta kun sanoitte että teillä ollaan pikkuisia niin kuinka pikkuisia?
Sain äske sähköpostin...ei vaan halua olla ystävä... Haluaa ennemmin olla omissa ympyröissä perheen ja isovanhempiensa kanssa... Joten se tarina päättyi... :|Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Pilvipuodalle :hug: Kurjaa tuollainen yksipuolisuus..Toivottavasti saat siihen jonkun selityksen. Jos vaikka ystävälläsi on vaikeaa tällä hetkellä, eikä pysty puhumaan asiasta?
Meillä taas päinvastainen tilanne, eli mun vanhemmat asuu tossa 500m päässä ja miehen äiti vajaan 2 kilsan päässä . Tyytyväisiä ollaan tilanteeseen, mutta ovatkin sitä sorttia etteivät tuppaudu, eivätkä myöskään määräile miten lapsemme kasvatetaan, vaan kunnioittavat meidän tapoja-monessa asiassa periaatteet on kyllä samat, mutta jos sanomista on, niin sitten sanotaan suoraan. Joka viikko nähdään kertaa monta, mun äitillekin iskee eroahdistus jos ei pariin päivään näe lapsia.Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Meillä vähän sama homma. Kaikki isovanhemmat asuu 400 km päässä ja apu on aika kaukana. Ei kavereita viiti vaivata lastenhoitopyynnöillä, joten aika omillaan ollaan täällä. Tosin mullakin palais käämi päällepäsmäröintiin..Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Illtaa mammat!Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Olkaa onnellisia te joilla mummot ja papat asuvat lähellä Mun äiti ei ole nähnyt poikaa varmaan pariin kuukauteen :headwall: Arvostaisin kovasti jos saisi pojan joskus isovanhemmilleen hoitoon, mutta ei....
Selailen päivän satoa. Meillä on vähän sama isovanhempien kanssa. Yks asuu 30 km päässä, yks 600 km päässä, yks noin 1000 km päässä (vähintään) ja yks tuolla pilven päällä. Joten eivät todellakaan liikaa arkea häiritse. Mutta en mäkään kyllä kestäis jatkuvaa puuttumista.