--ja tää.... . Sen varta rebeli oon että mua ahistaa jos ruvetaan saneleen mitä saapi tehä ja mitä ei, siis kuitenkin kun on kysymys ihan noinkin viattomista jutskista kun Hymiöt, ymmärrän toki jos ois kysymyksessä joku toisten mollaaminen tms. Ihan yhtä lailla "tilaa" menee noihin lainauksiin että mielummin tää kattelee kivoja hymppiä kun laatikkoa laatikon perään..Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari::ashamed: :ashamed: :ashamed: tää poistuu takavasemmalleAlkuperäinen kirjoittaja Vinja:Mä oon kans vähän samalla kannalla, kivat hymiöt sillon tällön jees, mut jos aamulla ku tuut on 10 sivua hymiöitä ni ei oikeen nappaa.Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Minä kans yhdyn tähän... Jotkut on ihan makeita, mutta... ehkä se on kumminkin vähän turhaa tilanvientiä..?Alkuperäinen kirjoittaja Jepsu:samaa mieltä vanamon kans noitten hymiöiden suhteen. ne vie ihan törkeesti sivutilaa mut onhan noi jotkut ihan makeita
mutta joo, maku asioista ei voi kiistellä, joku laatikoon säännöt kuinka tätä ketjua käytetään :/
--sangen tuohtunu nipsuli