***Helmet 2008*** Kesäviikko 34 (2. pino)

Taitaa olla paras et mä oon noista turvaistuimista ihan hiljaa,mä kun oon vankkumattomasti sitä mieltä selkä menosuuntaan pienet. Mun tajuntaan ei mene että jos vauvan/pienen lapsen niskat ei kestä törmäystä kasvot menosuuntaan niin kuinka noi istuimet sen estää :/ Ja sitä oonkin miettiny et miks nykyään suurin osa istuimista on kasvot menosuuntaan :/ Mutta kukin tavallaan ja tottakai mikä tahansa istuin on parempi kun jollei olisi mitään istuinta
=)

 
turvaistuimista on ollu löpinöitä, itellä ei onneksi tarvii miettiä tuota asiaa ku esikoisen jäljiltä on säästetty turvaistuin niin se pitää vaan käydä joskus äidiltä noutamassa kunhan sen tarvis on..

mulla on taas kyllä kupu täysi, tein ruuaksi perunoita,maitokastikkeen ja pinaatti+porkkanalettuja :p noita lettuja tulee aina ahmittua yli rajojen :whistle:

alko kyllä kiitettävästi väsyttämään,mut esikoinen lähti just ulos niin en uskalla silmiäni ummistaa,kalleki olis sopivasti ulkona torkuilla..

ukko lähti taas viikonlopuksi pois,piti päästä kavereiden kans hanhimetsälle ( =ryyppäämään ) , siellä ne pöljät nukkuu metässä,tekeevät pressuista laavun ja sinne vaan, hulluja ne on ku siellä on karhujaki pyöriny niin sinne niiden syötiksi :eek: no eipä nuo ukon menot minun elämää miksikään muuta ku tämmöstä yh-arkea pyöritän muutenki aina, olipa mies kotona tai ei.. :| :/ :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
ukko lähti taas viikonlopuksi pois,piti päästä kavereiden kans hanhimetsälle ( =ryyppäämään ) , siellä ne pöljät nukkuu metässä,tekeevät pressuista laavun ja sinne vaan, hulluja ne on ku siellä on karhujaki pyöriny niin sinne niiden syötiksi :eek: no eipä nuo ukon menot minun elämää miksikään muuta ku tämmöstä yh-arkea pyöritän muutenki aina, olipa mies kotona tai ei.. :| :/ :(
Mä pistän tänään tuon mun miehen leikkiin yksinhuoltajaa, kun lähden sinne möksälle. Taidan jättää jonkun kotityöt-listan kans... :kieh:

Kirjoitin mä sille jo vauvan käyttöohjeet :LOL:
Se kun on niin paukapää, että jos sanon, että anna maitoa aina nukkumaan mennessä, aamupuuro+iltapuuro, lounaaksi ja päivälliseksi sosetta, niin se ei pysty tajuamaan edes tuota. Ja sehän myös huolehtii pojasta muutenkin, mutta yksi jääminen on vissiin stressaavampaa :eek:
 
En kyllä suostunut laittaan siihen kellonaikoja. Sehän menis ihan sekaisen, kun laittaisin, että klo 21 nukkumaan ja lapsi olis vielä syömättä ja kylvettämättä. Soittais varmaan, että enkö mä nyt ehdi antaa sille puuroa :LOL:

Ei kun oikeesti, hyvin se pärjää :heart:
 
Moipsista.

Meillä on turvaistuimen osto tässä joskus.. Ollaan suunniteltu Brion Zentoa, mut näkeepi sitten että mistä liikkestä tulee ostettua.. Ja selkä menosuuntaan, niin pitkäksi aikaa ku mahtuu ja viihtyy..

Ollaan pojun kanssa menossa kälyn luo yökylään ku mies lähti kalalle kavereidensa kanssa. Ja synttärilahjaksi teetätin kälylle kuvakollaasin missä ovat pojun kanssa :)

Vaunujen ratasosa meillä keskitasolla. Vaikkakin poika istuu jo tosi tomerasti sylissä mut ei hirveesti raski pitää istuulleen vaikka toinen niin tykkäis. Matkikset ostetaan sit ens kesänä.

Hikoillaanko teillä? Just poju heräs ja oli ihan hikinen, jopa tissiä imiessä tulee pää ihan märäksi.. Ja välillä ei tarvi ku peuhata lattialla vauhikkaammin nii pää kastuu..

Mut nyt täytyy kiitää
:wave: :wave:

Saanukka ja J melkein 6kk
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:
Hikoillaanko teillä? Just poju heräs ja oli ihan hikinen, jopa tissiä imiessä tulee pää ihan märäksi.. Ja välillä ei tarvi ku peuhata lattialla vauhikkaammin nii pää kastuu..
Ai hikoillaanko!!?? Jos jossain poika on tullut isäänä niin siinä. Siis hikoillaan joka käänteessä: leikkiessä, syömässä, nukkuessakin on tyynyt ihan märkiä. Ja ei ole edes peittoa käytössä. Ihan uskomaton miten voikin niin pieni hikoilla niin paljon :eek: :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Ai hikoillaanko!!?? Jos jossain poika on tullut isäänä niin siinä. Siis hikoillaan joka käänteessä: leikkiessä, syömässä, nukkuessakin on tyynyt ihan märkiä. Ja ei ole edes peittoa käytössä. Ihan uskomaton miten voikin niin pieni hikoilla niin paljon :eek: :eek:

TYYNYT:
Lapsen toisella puolella tai kummallakin jos nukkuu keskellä, on tyynyt pienentämässä nukkumistilaa, ettei pyöris niin paljon, EI siis päänalla
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
JahvettiHöh! Mut eikös oo niin ettei sais pitää kahessa paikassa myynnissä?? Muistelisin et joskus huutiksesta kuullu semmosta?
Niimpä!! Mun mielestä EI!! |O
Mä en oikeesti tosta huutiksesta mitään tiedä mut eikös tossa vois sinne johki ylläpidolle ilmottaa et semmonen nikki myy kahessa (ties vaikka useammassakin) paikassa tuotteita?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
JahvettiHöh! Mut eikös oo niin ettei sais pitää kahessa paikassa myynnissä?? Muistelisin et joskus huutiksesta kuullu semmosta?
Niimpä!! Mun mielestä EI!! |O
Mä en oikeesti tosta huutiksesta mitään tiedä mut eikös tossa vois sinne johki ylläpidolle ilmottaa et semmonen nikki myy kahessa (ties vaikka useammassakin) paikassa tuotteita?
Mulla ei oo tunnuksia sinne, mutta jos joku huutista haluava haluaa tehdä ilmon tuosta, niin saa multa yyveenä ko nikin :wave: :wave: :wave:
Pisti meinaan aika vihaksi |O |O

No, ei se mitään...lähtään kohta kauapasta hakemaan uudet :p
 
Siel oli yhet soft pinkit edelleen myynnissä, vai onko samat? Niissä kyl vasta umpeutuu 2.9 se et ei kai se sama voi olla?

Sillä vaan mietin et jos ne ne on, ja on jo myyny ne ni mitä se myy sit sille joka ton huudon voittaa :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:
Hikoillaanko teillä? Just poju heräs ja oli ihan hikinen, jopa tissiä imiessä tulee pää ihan märäksi.. Ja välillä ei tarvi ku peuhata lattialla vauhikkaammin nii pää kastuu..
Ai hikoillaanko!!?? Jos jossain poika on tullut isäänä niin siinä. Siis hikoillaan joka käänteessä: leikkiessä, syömässä, nukkuessakin on tyynyt ihan märkiä. Ja ei ole edes peittoa käytössä. Ihan uskomaton miten voikin niin pieni hikoilla niin paljon :eek: :eek:
Onkos teillä meidän poju lainassa ,kuulostaa niin samanlaiselta

:D mä itse olen oikea vilukissa niin ei aina oikein tajua et pikkuisella in tosiaan kuuma
 
Meillä muuten nukuttiin tänään 2h päikkärit :D Nyt on sit jo kolmansilla unilla :whistle: Eilen luin neuvolasta saatua opusta "6kk ikäinen lapsi nukkuu yleensä 2 päiväunet" :whistle: No, eiköhän ne neljät tänäänki ehitä nukkumaan :D
 
Heipparallaa! Täällä on taas juttua tullut.Hyvä niin =) .

Me&I vaatteista ainakin yöllistä keskustelua ollut.Meillä oli maanantaina kutsut ja tilasin A:lle sarvikuonobodyn ja beigen siilihaalarin :p .Itsellekin tuli tilattua t-paita ja pilkullinen tunika.Aikas kivalta tuotteet näyttivät.

Ja turvakaukaloista : Meillä A ei oikein enää mahdu tohon pikkaraiseen kaukaloon.Painoa kun on jo 9,5 kiloa ja pituuttakin se 70 cm, niin uusi kaukalo tosiaan hankintalistalla.Kiva olis kuulla vielä plussia ja miinuksia :wave: .
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:
Hikoillaanko teillä? Just poju heräs ja oli ihan hikinen, jopa tissiä imiessä tulee pää ihan märäksi.. Ja välillä ei tarvi ku peuhata lattialla vauhikkaammin nii pää kastuu..
Ai hikoillaanko!!?? Jos jossain poika on tullut isäänä niin siinä. Siis hikoillaan joka käänteessä: leikkiessä, syömässä, nukkuessakin on tyynyt ihan märkiä. Ja ei ole edes peittoa käytössä. Ihan uskomaton miten voikin niin pieni hikoilla niin paljon :eek: :eek:
Täällä kans yks hikoilija, siis poika :D hikikarpalot on jatkuvasti nenän päällä ja sänkyyn jää pään kohalle märkä läntti. Tosin osittain voi olla kuolaaki :D Mutta koskaan ei oo peitto käytössä täälläkään.

 
Meillä se hikoilija on tällä hetkellä minä |O Tuntuu et heti on hiki kun vähän jotain tekee, ei mulla nyt ihan näin huono kunto voi olla :whistle: Poika ei kovin paljon hikoile, sillon vaan jos collaripaita on jääny päälle päikkäreille niin on hikinen.
 
Vähän olen hirvee äiti (tai tauon tarpeessa) kun poika yritti herätä päikkäreiltä, niin tukin vaan tutin suuhun ja käskin nukkua. Ja ajattelin, että enää 1,5 tuntia niin pääsen pois.. :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Siel oli yhet soft pinkit edelleen myynnissä, vai onko samat? Niissä kyl vasta umpeutuu 2.9 se et ei kai se sama voi olla?

Sillä vaan mietin et jos ne ne on, ja on jo myyny ne ni mitä se myy sit sille joka ton huudon voittaa :eek:
En jaksa käydä tarkastaa, mut tais tosiaan olla tuo sama |O :wave: :wave:
 

Yhteistyössä