***Helmet 2008*** Kesäviikko 34 (2. pino)

Meillä oli töissä kihomato onkelma joten siitä juonsi tuo mun kommentti,ei mullakaa kihiksiä oo ollu :wave: :LOL: :LOL: . Ei vaan oikeesti, se oli tosi iso onkelma, tai siis niitä kun ei saa pois oikeen millään niin kivakiva :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Mä muuten keksin ihan superidean eilen kun menin nukkumaan:

Se, joka on täällä viimeisenä yöllä, kirjoittaa klo.22 jälkeisistä teksteistä pienen koosteen. Niin ei tarvi sitten aamulla käydä 20 sivua läpi |O Sitten jokainen saa laittaa niin monta hymiöö ja lainausta kun haluaa :xmas: :LOL:

Mä olen 100% varma, että tää idea saa kannatusta - ei ehkä niiltä yökukkujilta ;)
--joo ei kiitos :LOL: :LOL: :LOL:
Jospa se ois se aamun eka joka sen tekee koska eihän yönkukkujat tiedä josko sinne tulee viel lisää tekstiä :whistle: Oisko kauheeta tehä pitkä selostus ja lähtee nukkumaan ja joku vielä kirjottais sen jälkee ja jäis kooste vajaaks aamuvirkuille :eek: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
[quote="Muori]Mä oon jaotellu meitin kotityöt kolmeen ryhmään: siivous, ruoalaitto ja pyykkäys. Oon sanonu ukolle, että voin hoitaa noista kaks, mutta sen pitää ottaa yks itelleen.
Oho...hieno juttu jos toimii! :flower: Meil kotityöt ja lastenhoito on mun tehtävä. Nää ovat mun töitä kuulemma, ku oon vaan kotona. :eek:[/quote]

Joo, jako tehtiin, kun molemmat oltiin töissä. ;) Nyt ei oikeen taho toimia, kun mä oon kotona. Väkisin tulee siivottua, kun en kestä kattella sotkuja. :/ =)
 
Mä teen ihan mielelläni kaikki kotihommat tällä hetkellä. Ei jaksa katsella mitään sotkuja, kun tulee nykyään vietettyä niin paljon aikaa kotona. Ja miehen siivoilut nyt on mitä on.. imuroi vain näkyvät roskat, ei esim. ovien takaa.. Ainut homma mitä olen siltä vaatinut, on roskisten vienti. Niitä kun on vähän hankala raahata poika kainalossa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Mä muuten keksin ihan superidean eilen kun menin nukkumaan:

Se, joka on täällä viimeisenä yöllä, kirjoittaa klo.22 jälkeisistä teksteistä pienen koosteen. Niin ei tarvi sitten aamulla käydä 20 sivua läpi |O Sitten jokainen saa laittaa niin monta hymiöö ja lainausta kun haluaa :xmas: :LOL:

Mä olen 100% varma, että tää idea saa kannatusta - ei ehkä niiltä yökukkujilta ;)


:LOL: :LOL: ei pöllömpi idea :LOL: hymiöitö,jee :saint: :LOL:

T.yks yö kukkuja
 
Katotaans, onnistunko linkittämään. Meillä siis tällainen istuin isommalla käytössä. Nyt on jo ilman tota etuosaa. Neiti olis tarkoitis siirtää tohon, kun kaukalo jää pieneks. Niin tehtiin esikoisenkin kanssa.

http://www.porscheshop.co.uk/acatalog/info_2329.html
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
[quote="Muori]Mä oon jaotellu meitin kotityöt kolmeen ryhmään: siivous, ruoalaitto ja pyykkäys. Oon sanonu ukolle, että voin hoitaa noista kaks, mutta sen pitää ottaa yks itelleen.
Oho...hieno juttu jos toimii! :flower: Meil kotityöt ja lastenhoito on mun tehtävä. Nää ovat mun töitä kuulemma, ku oon vaan kotona. :eek:
Joo, jako tehtiin, kun molemmat oltiin töissä. ;) Nyt ei oikeen taho toimia, kun mä oon kotona. Väkisin tulee siivottua, kun en kestä kattella sotkuja. :/ =) [/quote]
Tosi hyvä idis ainoa vaan että mies ei osaa kokata,ei pyykätä ja siivous hmm en edes sano.Yritettiin et se pitäis huolen keittiön siisteydesta,sen oma valinta.No kyllä se tiskikoneen tyhjentää,mutta ei se oikee ymmärrä että on lattia ja tasot jne.Eipä siitä enempää ettei mene ihan solvaukseksi

:whistle: ;) luojan kiitos sillä on hempeen lempeen luonne :heart: huomenna tietenkin voin taas ajatella toisin :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Mä muuten keksin ihan superidean eilen kun menin nukkumaan:

Se, joka on täällä viimeisenä yöllä, kirjoittaa klo.22 jälkeisistä teksteistä pienen koosteen. Niin ei tarvi sitten aamulla käydä 20 sivua läpi |O Sitten jokainen saa laittaa niin monta hymiöö ja lainausta kun haluaa :xmas: :LOL:

Mä olen 100% varma, että tää idea saa kannatusta - ei ehkä niiltä yökukkujilta ;)


:LOL: :LOL: ei pöllömpi idea :LOL: hymiöitö,jee :saint: :LOL:

T.yks yö kukkuja
Voisko joku ahkera päiväkirjoittelija tehdä tehdä koosteen myös päivän jutusteluista, kun mä en ainakaan kerkee täällä yleensä päivisin olemaan. =) =)
 
Huih kun paljon tekstiä! Ja just ku klikkasin tän sivun 27 auki ni neiti heräs, eli se siitä mun pitkällisestä kommentointiaikeestani! Kivasti kakka pölähti vaunuista ku hyttysverkon aukasin... eli heh, eipä nukuttais muakaan rieska housuissa! :LOL:

Turvaistuinkeskustelua luin mielenkiinnolla, ite kun sain siitä aiheesta tosiaan vähä noottia sillon taannoin... Mutta mielenkiintoista siis oli kuulla (ja nähdä!) tuollainen aina-etuperin asennettava istuin. Minäkin kun olin kuullut vain tuota minkä Jahvetti sanoi että 3v alkaen vasta nenä menosuuntaan. Mielenkiintoista siis huomata että tämän tilalle on jotain keksitty! Meillä ei tarvi turvaistuimen ostoa miettiä, vaan turvavyöistuimen, kun esikolle pitäis hommaa semmoinen, ja neiti saa sitte tuon esikoisella nyt olevan turvaistuimen.

Pari ryömintäliikettä tehty, á n. 3cm!! :LOL: Siittä se lähtöö, jeejee!

Siivottiin aamupäivällä muksuloitten kans alakerta, imuroin ja pölyjä pyyhittiin ja luututtiin lattiat. Onhan se melkosta sirkusta ku yrittää siivota kun molemmat on hereillä. Isompihan mielellään auttaa jo, paitsi että kun parasta ois se luutun uittaminen pesuainevedessä ni kyllähän se vähän hidastaa... Mut puhdasta tuli, huomiseks jäi sitte yläkerta!

Tarjoilin neidille lounaaksi Bonan Pikkukalastajan herkkua tjn. Alkuun maistui ihan hyvin mut sit polo lopulta yökkäsi kun oli joku isompi pala ja vähän tuli sen myötä poiskin sitten.. en viittiny siis loppua enää tarjota. Saa siis vähänki rakeisemmat eväät vielä vartoa jonkin aikaa, ja pikkuhiljaa noissa omatekoisissa totuttaa rakeisempaan. Vaikka eihän meillä hampaitakaan vielä oo joten ei kiire!

Hei, joku kysyi niistä mansikka- ja kinuskikermoista! Liinamari..? Lumianna..? en muista.. :ashamed: Kinuskikermaa en oo maistanu, mut se mansikkakerma on minusta ihan kiva, onhan se toki vähän esanssinen mutta ei paha! Tosin se on ehkä vähän mielipdejuttu, jonkun mielestä se voi olla hyvinki keinotekoinen ja jonkun toisen mielestä taas ei lainkaan.

Jaha, känkkäränkkä uhmiskin sitte heräsi... täälläpä siis mennään taas! :wave:
 
Liinamari, ei meilläkään mies osaa oikeen kokata tai pyykätä, siks sen onkin valittava toi siivous. ;) :LOL:

Ja kyllä meilläkin aina välillä väännetään kättä, että mitä kaikkee siivoukseen kuuluu. Roskien vienti kuluu kuulemma ruoanlaittoon tai pyykkäykseen. En oo saanu tarkkaa vastausta, että kumpaan. :LOL:

Niin ja tosta jaostahan puuttuu luonnollisesti kaikki tekniset hommat, jotka kuuluu automaattisesti miehelle. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
KIVA |O
Ne kärryt sitte meni jo :'( Oli samat kärryt sekä pörssissä että huudossa...oli huudon kautta myyny suoraan |O :headwall: :headwall: :headwall:
No voi perkule

:hug: mulla alkaa illalla turkoosien kärryjen metsästys,niitä kans tasan yks kappale |O
 
Hei kiitos tuosta turvaistuin linkistä Kiin me kyllä ostetaan tuo istuin heti kun siihen rahat repeää. :ashamed: Eli koskakohan :snotty: No, alkuun poju saa mennä esikoisen vanhassa istuimessa (selkä menosuuntaan) mutta tiedän että se on hyvin pian pakko kääntää naama menosuuntaan kun jää pieneksi... tytöllä tuli raja vastaan 1,5 vuotiaana kun oli polvet suussa, pakko oli kääntää vaikkei olisi saanut. :( Ja poika on nyt jo 5 cm pidempi kuin tyttö samassa iässä. :whistle: Menee tuossa vanhassa istuimessa selkä menosuuntaan ehkä 1-vuotiaaksi... mutta sitten me tilataankin tuo teidän istuin, on varmasti turvallisempi pitää naama menosuuntaan kuin tuo meidän nykyinen! =) Ihanaa kun tääkin homma ratkesi, olen sillä päätäni vaivannut, mutta en ole tiennyt että on sellaisiakin istuimia mitä voi noin päin luvallisesti pitää jo tämän ikäisille! =)

Poitsu hakee konttausasentoa , on kai lyönyt hanskat naulaan ryömimisen suhteen. :LOL: Hauskan näköistä, kääntyy mahalleen, tarraa peitosta kiinni käsillä ja pomppii jaloillaan selkä kaarella eteenpäin, liian pitkälle, kunnes on pylly niin pystyssä että kaatuu kyljelleen. Ja alusta taas :LOL:

Nyt kuuluu huutoa...
 

Yhteistyössä