***Helmet 2008*** Kesäviikko 34 (2. pino)

Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Voi perä, mua harmittaa kun mietin tossa aikaisemmin kesällä sitä Manducan ostoa liian kauan :| Kaikissa nettikaupoissa (joita löysin) on loppuunmyytynä kaikki manducat :eek: Ja seuraava satsi tulee vasta lokakuussa moniin..Joitain niitä speciaalivärejä on, mutta en tykännyt ja oli vielä kalliimpia. Ja se Huutonetin Manducakin meni mun suun ohi. ihan tyhmää |O
|O
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
[quote="ieva80] Ai että tontun kuvaa pukkaa? :LOL: No juu, se nyt oli vaan semmoinen heitto. :D Tyyliin, että "olisi mukavaa"... Eli nou hätää. :xmas:
...ihan oli ehkä aiheellinen heitto...kyllähän mä aika paljon täällä pyörin :xmas: . Katson sellaisen missä näkyis ainakin mun pitkä nenä... :D [/quote]

Melkein kaikki muut vakkarit onkin tullut "nähtyä" tavalla tai toisella. Kiva saada aina kasvot ihmisille. =)

 
Meillä meinaa aamut alkaa jo tossa klo 02.00 :/ Tai poika kyl yrittää nukkua mut kun ei onnistu niin pitää sitten mua hereillä :( En tiedä mikä sillä nyt on kun nukkuu tohon 2 saakka ihan sikeesti, sitten rupee kääntymään mahalleen ja kun kääntää selälleen takasin niin laittaa silmät kiinni ja rupee nukkumaan. Viimestään vartin päästä joko huitasee tutin suusta ja rupee sitä ähisee tai sit kääntyy taas mahalleen :headwall: Ja sitä jatketaan sit 7 asti kun noustaan ylös |O Nälkänen ei yleensä ole, joka kolmas yö oon maitoa antanut muuta ei se autaa juurikaan pidempään, sama ralli jatkuu.

Liinamarikos se eilen puhu että mies oli ehdottanut "roolin vaihtoa"? Mä en kyllä semmoseen vois suostua, mähän joutuisin oikeesti tekemään jotain :eek: Kykkiä tuol pihalla ja laikata ruohoa ja tehdä puuhommia ja ruokaa, ei kiitos :D
 
Mua vaivaa taas kärsimättömyys, mitään en jaksais kauaa tehä. Tyttö päätti että lampaantaljalla ei voi nukkua eikä aluksi selällään missään. Kunnes alkoi väsyttää liiaksi niin sitten matkikset kävivät..
Äp:n vaatteet on ollu paljonkin käytössä. Tosin heivasin potkarit pois, ne ei meille jotenkin sovi. Nyt mennään 68-70 cm vaatteilla, pituutta neidillä oli 5kk 65cm.

Ai, auton turvavyön voi pidentää :eek: jaa..vai vaihtaa? Jos sitten ku kaukalo menee vaihtoon on tarvetta, pitää oikeesti miettiä.

Musta vähän tuntuu että me skipataan minilattarit tänään. Mulla on nyt kurkku kipeenä. Eikä toi tyttökään ihan terve ole vaikkei kuumetta olekaan. Jos ei ensi viikolla ole nuha ja yskä menneet pois, käydään uudestaan lekurissa. Yksityisellä silloin.

Mitäs muuta.. Ainaski Muorin pojalle pikaista paranemista! Onneksi ei käynyt pahemmin vaiks oli toikin inhottavaa.

Ai, Liinamarin mies oli ehdottanu roolienvaihtoa? Onkse IHAN varma mitä ehdotteli? Sehän tietäis sille 24h lastenhoitoa.
Edes mä en haluais vaihtaa roolinvaihtoa ukkoni kanssa. Mun pitäis ajatella ja olla tosi matemaattinen/fyysikkomainen :eek:

 
Huomenta!

Meillä ihan hyvin nukuttu yö takana. Oikeestaan pelkäsin, ettei toi esikoinen saa nukuttua toi käsi siteessä, mutta hyvin tuo näyttää vielkin nukkuvan. Vaavi nukku myös hyvin. Maitoa halus klo 24 ja klo 7. Menin vielä antamaan, 3.9. tulee puol vuotta täyteen ja sitten ajattelin jotain unikouluntynkää. Meillä nukutaan välillä koko ylö hyvin (klo 21 - 8), mutta välillä haluu maitoo 1-2 kertaa. Tänään aamulla saikin kölliä sängyssä vähän pidempään, kun ei tartte tota potilasta eskariin viedä. Nousinha mä toki soittamaan, ettei tulla.

Onnea Jahvetille kaupoista. :flower: Ei kuulosta pahalta hinnalta, jos ovat uuden veroiset. paljonko noi nyt maksoikaan uutena?
 
Huomenet täältä räjäyttelyn keskipisteestä :wave: aamu alkoi taas kunnon jysäyksellä |O muutenkin herätty tissittelemään vaatimattomat kolme kertaa :eek: pitää taas lähteä evakkoon

Roolienvaihdosta eipä sillä ukolla ollu muuta mielessä kuin et pääsis nalkuttamaan ja paiskomaan ovia,enhän mä katsokaas muuta tee :whistle: :saint:

Jahvetille onnittelut kärrykaupoista
 
:xmas: Tsadaa... Mä suunnittelin tänään taas lähtee liikenteeseen...näin vältyn siivoukselta...
Ai vältyn vai...täällä ne kyl odottaa. Kai sitä tarttis tänää jotain tehdä...mut ehkä myöhemmin :xmas: .

Ajattelin lähtee ostamaan palaketjua... :D Pakkohan se on saada kun KAIKILLA muillakin sellainen on... :LOL:

Jahve Onnee nyt sit uusille kärrylöille...:flower:
 
Tarppa

Arvioi puutarhasi kukkien mukaan,
putoavia lehtiä älköön kirjatko kukaan.
Mittaa päiväsi kultaiset hetket
unohda kokonaan pilviset retket.
Laske yösi tähtitaivaat
turhaan uniasi varjoilla vaivaat.
Täytä elämäsi hymyllä
miksi pilata sitä kyynelillä.
Iloitse jokaisesta syntymäpäivästä
älä välitä vuosista,
vaan ikäsi laske ystävistä.


ONNEA :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Roolienvaihdosta eipä sillä ukolla ollu muuta mielessä kuin et pääsis nalkuttamaan ja paiskomaan ovia,enhän mä katsokaas muuta tee :whistle: :saint:
Mä oon jaotellu meitin kotityöt kolmeen ryhmään: siivous, ruoalaitto ja pyykkäys. Oon sanonu ukolle, että voin hoitaa noista kaks, mutta sen pitää ottaa yks itelleen. Ukolla on siivous, mutta kyllä mä nyt kotona ollessani aika paljon siivoonkin. Oon siis sanonu, että vaihtaa voi milloin vaan. ;)

Niin, kuuluisko tohon työjututkin. Sit vois olla kyllä vaikeeta. En mä mitään autoja osais korjata ja olla veemäinen pomo. Toi kun on välillä ihan hirvee poikaressukoille töissä. :/ :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Onnea Jahvetille kaupoista. :flower: Ei kuulosta pahalta hinnalta, jos ovat uuden veroiset. paljonko noi nyt maksoikaan uutena?
N. 250e uutena.
ainaki myyjä lupaa, että nää on ihan priimat, kauppakeskus käytössä jne vaan ollu, -07 mallia =)
Ihan hyvän säästönhän sä teit.
 

Yhteistyössä