***Helmet 2008*** Kesäviikko 34 (2. pino)

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
[quote="Muori]Mä olin hetken, että mitä uudet vai käytetyt (vaatteet suihkun jälkeen vai mitä ) ??? :LOL: :LOL:

Sitte tajusin, että noista rattaista kai puhutaan. :LOL: ;)
:LOL: :LOL: :LOL:

[/quote]

Niin no...kai sitä vois joskus ne käytetytki takas vetää, ni tulis vähempi pyykkiä :whistle: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Mä oon muuten taas menossa Me&I -kutsuille. :eek: :xmas:
Myy mitä? =)

http://www.meandi.se/BizPart.aspx?tabId=281&lang=fi

:)
Olipas ihania. Mutta tolla likalla on ihan liiiikaa vaatteita ja poika ei varmaan suostuis käyttämään, kun eivät oo tarpeeks katu-uskottavia. Mies vois tykätäkin, mutta toi isien mallisto oli sangen suppea. :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
[quote="Muori]Mä olin hetken, että mitä uudet vai käytetyt (vaatteet suihkun jälkeen vai mitä ) ??? :LOL: :LOL:

Sitte tajusin, että noista rattaista kai puhutaan. :LOL: ;)
:LOL: :LOL: :LOL:
Niin no...kai sitä vois joskus ne käytetytki takas vetää, ni tulis vähempi pyykkiä :whistle: :LOL: [/quote]

Joo, ja olis ekologista.... :p :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mut nyt mie lähen uneksii soft pinkeistä tonne sänkyyn...ja kiitti tosta vinkistä :attn: Annoko se oli vai kuka *ei enää ees tässä fiilarissa muista* :LOL:
Minä minä :whistle:

Oot POSSOkahvit velkaa Karhulan torilla :D
Jos joskus näät jonku soft pinkejen kanssa siell, ni tuut nykäsee hihasta :attn: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
[quote="Muori]Mä olin hetken, että mitä uudet vai käytetyt (vaatteet suihkun jälkeen vai mitä ) ??? :LOL: :LOL:

Sitte tajusin, että noista rattaista kai puhutaan. :LOL: ;)
:LOL: :LOL: :LOL:
Niin no...kai sitä vois joskus ne käytetytki takas vetää, ni tulis vähempi pyykkiä :whistle: :LOL:
Joo, ja olis ekologista.... :p :LOL: [/quote]

:D
 

Yhteistyössä