***Helmet 2008*** Kesäviikko 34 (2. pino)

Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Sanoin jo miehellekin, että pitäskö perua koko kauppa, jos se istuin ei olekaan niin turvallinen kun väittävät...
... :hug: Ettehän te ostais turvakaukaloo ollenkaan jos ette välittäis omasta pipanastanne! Kukin tekee omat ratkaisunsa asioiden suhteen. Jos tuo istuin on teidän mielestä paras, niin sitten se on...

Meillä Britaxin two way elite...ja pidetään selkä menosuuntaan 2,5 vuotiaaksi, mut on varmasti jo vanhaa mallii. On varmasti markkinoilla paljon turvallisempiakin, mut tuolla kuitenkin yritetään pärjätä. Paljonhan tuohon turvallisuuteen myös vaikuttaa millainen auto on... Luin jostain että tuohon vois saada sellaiset päätuet, jotta lapsen pää ei retkahtele nukkuessa... Täytynee siihenkin tutustua kun lähtee ostamaan esikolle sitä turvavyöistuinta. :wave:
 
[quote="Hissukka" Täähän on kuin niksipirkkaa lukisi. :whistle: [/quote]



:LOL: :LOL: tosta tulikin mieleen,miten ihmeessa te saatte pilttipurkkien kannet tiiviisti kiinni kun pakastatte tai kun muuten vaan ei mee koko purkkia.Onks mun tekniikas vika kun tuntuu et se on sillee vinos kokoajan :headwall:


Pärkkele lainaukset kun innostuin
:LOL:
 
Meillä on oottelemassa Gracon cosmic XTP turvaistuin sitte kaukalon jälkeen likalle. Ostettiin 2005(?) muistaakseni, esikko tais jolla reilu 1v. Ja tyytyväisiä ollaan oltu. Selkä menosuuntaan niin pitkään, kun mahtuu. Mutta elellään nyt tuon kaukalon kanssa. Siinä ei kylläkään viihdytä kovin hyvin.

On kyllä tosi törkeetä myydä sekä huutiksessa ja pörssissä. Negaa pitäs tosiaan antaa tuolle myyjälle :kieh: Vaan palautetta ei kait voi antaa, jos kaupat ei ole toteutunu, vai?
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Onks mun tekniikas vika kun tuntuu et se on sillee vinos kokoajan :headwall:
Juu...se on selkeesti tekniikkalaji... Se vaatii vaan sitkeyttä :D ja hyviä hermoja :LOL: !
...mulla ei just noita ole.Joten pakkases on kasa bataatti-porkkanaa kansi vinossa

:headwall: täytyy keksii joku muu keino pakastaa
 
Joku kyseli siitä että annetaanko jo kahteen otteeseen soseita päivässä ja mä oon eilen ja tänään antanu pojalle aamupäivällä ja iltapäivällä sosetta ja puol purkkia hedelmää jälkkäriks. Hyvin tuntuu uppoovan :whistle: Tuliki tunne että en kai mä oo tota nälässä pitäny ku oon aikasemmin antanu vaan lihasoseen ja hedelmäsoseen ja tietty puurot ja vellit päälle. Joten kaipa me täst edes syödään sitte näin.

Ja sitten Piiperokollako oli pinaatti- ja porkkanalettuja? Teikkö sä ne ite? Mä rakasta pinaattilettuja mut en oo koskaan uskaltanu alkaa tekeen niitä ite. Meillä kun mies paistaa letut aina :ashamed: Onks ne helppo tehä ite?

Jaahas tää oli tää tauko taas.. Viidakon tekeminen jatkuu :wave:
 
kuinka monilla helmillä on jo pinsettiote hallussa? mä kokeilin ja kyllä P pikku esineet aika näppärästi napsii =) samoihin aikoihin toi isompiki pinsettiotteen hallitsi. huomasin sen siitä kun ryömi cd-levytelineen luokse ja napsi levyt sieltä hyllystä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
KIVA |O
Ne kärryt sitte meni jo :'( Oli samat kärryt sekä pörssissä että huudossa...oli huudon kautta myyny suoraan |O :headwall: :headwall: :headwall:
No jo on v'ttu! |O Jos kauppaa huutiksessa, niin eihän silloin sais olla muualla! Laita sille huutikseen negaa! :kieh:
Ei mul oo huutikseen tunnareita :whistle: Arvaa laittasinko :kieh: :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
KIVA |O
Ne kärryt sitte meni jo :'( Oli samat kärryt sekä pörssissä että huudossa...oli huudon kautta myyny suoraan |O :headwall: :headwall: :headwall:
No jo on v'ttu! |O Jos kauppaa huutiksessa, niin eihän silloin sais olla muualla! Laita sille huutikseen negaa! :kieh:
--voikos negaa laittaa jos ei oo tehny kauppoja?? :eek:
Ainiin, en tiiä voiko? :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Ja sitten Piiperokollako oli pinaatti- ja porkkanalettuja? Teikkö sä ne ite? Mä rakasta pinaattilettuja mut en oo koskaan uskaltanu alkaa tekeen niitä ite. Meillä kun mies paistaa letut aina :ashamed: Onks ne helppo tehä ite?

Jaahas tää oli tää tauko taas.. Viidakon tekeminen jatkuu :wave:
voi en tehny, ihan kaupan valmiita lettuja oli :p

kattokaahan ykköseltä näkyy just dokumentti hedelmöittymisestä ja vauvan kehittymisestä vatsassa :heart: ikävä sitä isoa mahaa :snotty:
 
Pinsettiote alkaa olemaan aika mukavasti hallussa täälläkin. =) Joskus napsitaan koko kouralla taikka muutamalla sormella, mutta pari kertaa oon nähny, kun nappasee myssyn narut etusormen ja peukalon väliin. :heart:

Meillä on olu tänään huushollauspäivä. Ollaan oltu ihan kotosalla, paitsi, että aamupäivällä ulkoiltiin ja nyt mies läks vielä tyssin kans kävelylle. Pyykkikone on laulanut koko päivän, mustikoita pakastelin ( :eek: hullun kalliita, en raaskinut ostaa kuin kilon) ja valokuvia oon laitellut. Peruna-parsakaali-kukkakaali-sosetta väsäsin pakkaseen ja sitä tyttö myös maisteli toisena kasvissoseena tänään. Toinen oli kaupan peruna-porkkanaa, luomua. :) Eli meillä aloitettiin tänään kahden kasvissoseen rytmi. Sen lisäksi tyttö on syönyt tänään välipalaksi vähän soseutettua vadelmaa. Ruokailut on nyt sitten tänään hoidettu syöttötuolissa, kun kerran virallisesti lupakin siihen irtosi. ;) En nyt sitten tiedä, että tuliko tuosta päivällissoseesta massunpuruja, koska tyttö oli n. puol tuntia syönnin jälkeen aika kitiseväinen. Vai olikohan sitten pitkästymistä sisällä oloon vaan? :/ No, nyt ne on ulkoilemassa, molemmat mun kullat ja mä voin olla rauhassa tässä koneella. :saint:

Johonkin juttuun piti kommentoida... :xmas: Aijuu, Kiin! Hertsyykkeri, tottakai ostatte semmoisen kuin haluatte! Tuskinpa se kovin turvaton istuin on, jos on kerran testeissä menestynyt! =)

Helmikselle kivaa iltaa! Mun piti kans alunperin mennä tänään työkavereiden kanssa kekkeröimään, Taiteiden yö ja kaikkea, mutten taida jaksaa lähteä. :snotty: laitoin jo kaverille viestinkin, etten tuu. Taidan juoda lasillisen (tai pullollisen) punkkua tässä kotona.
Ja kuunnella musaa.
Juu, ja tuo pullollinen oli sit vitsi. :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
KIVA |O
Ne kärryt sitte meni jo :'( Oli samat kärryt sekä pörssissä että huudossa...oli huudon kautta myyny suoraan |O :headwall: :headwall: :headwall:
No jo on v'ttu! |O Jos kauppaa huutiksessa, niin eihän silloin sais olla muualla! Laita sille huutikseen negaa! :kieh:
Ei mul oo huutikseen tunnareita :whistle: Arvaa laittasinko :kieh: :kieh:
Äkkiähän sä ne otat! :xmas:
 

Yhteistyössä