***HELMET 2008*** Kesäviikko 33

:attn: No kun nyt seksistä alettiin puhua... kertokaas millä sais kadonneet halut takas?! :eek:

muoks: ja elekää sanoko että 'en tiiä ku ei oo semmosta ongelmaa!' :LOL: Mulla nimittäin on, ja alkaa muodostua jo ihan totta oikeaksi ongelmaksi. Tuntuu että kai se isäntä kohta vieraisiin lähtee ku tältä lahnalta ei irtoo... :ashamed: Mut ku ei haluta, ei pätkääkään. Mitä miä teen..?! :eek:
 
sateista huomenta espoosta :wave:
eipämeillä taaskaan kummempia, flunssa irrottaa otettaan jo onneks.
emmielle piti vaan tulla hihkaseen et ei meillä ainakaan ollu pupua :D meillä oli kyllä tosi kiva paketti.
Onnittelut kokoyönnukkuneille!! On se vaan niin ihanaa =)
Ja sitte joku vois potkii mut tästä tonne crossarille ku pikkumies kerta nukkuu.. laiskottas vaan...
 
Liinamari: periaatteessa voisinkin tulla mukaan minne vaan. Oon kyl menossa Akseliin puoliltapäivin kaverini kanssa lisäämään tavaraa..

Mä oon jo ihan kypsä tähän päivään. Tyttö ei halua syödä eikä oikein tuttikaan käy joten sit karjutaan. Oisko vähän väsy mutta kun ei voi nukkuakaan :headwall:
Se on tossa matkiksissa ja aina kun laitan rätin näköesteeksi, se revitään pois ja sit taas itkettää.. eikä sylissäkään ole kiva, saati lattialla..
Mies totesi eilen että tänään tulee hampaat. Heh, tuliskin! mulla on sellainen teoria ettei tolle mitään hampaita tuu :LOL:, kuolaaminenki on loppunut.

Just sain postista sellaisen S:n (tytön nimi) äiti-teepaidan. Tuin samalla keskosyhdistystä..

 
Testasin äsken tuli hiukan haaleampi viiva ku eilen mutta olen juonut nyt aamulla enemmän koska heräsin aikasemmin enkä taas muistanu ettei pidä juoda. Joten olen nyt 2 h juomatta ja testailen uudestaan sitten...

Pitäis varmaan mennä suihkuun ku täytyy sinne neuvolaan raahautua... Toivottavasti olis joku kiva neuvolantäti. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
:attn: No kun nyt seksistä alettiin puhua... kertokaas millä sais kadonneet halut takas?! :eek:

muoks: ja elekää sanoko että 'en tiiä ku ei oo semmosta ongelmaa!' :LOL: Mulla nimittäin on, ja alkaa muodostua jo ihan totta oikeaksi ongelmaksi. Tuntuu että kai se isäntä kohta vieraisiin lähtee ku tältä lahnalta ei irtoo... :ashamed: Mut ku ei haluta, ei pätkääkään. Mitä miä teen..?! :eek:
mulla on ollu samaa ongelmaa ja (joistakin voi kuulostaa karulta ) mutta menin muutamia kertoja miehen himojen mukana vaikka ei haluja ollu niin jotenki ne omatki halut palasi sitä kautta ku anto mennä vaan ja välillä näyttää siltä että minä olen se kiimasempi osapuoli :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Huomenta!
Nyt on kyllä niin kummallinen yö takana, että pakko heti kertoa. Poika nukkui koko yön heräämättä :D Pari viime viikkoa kun on hypitty vähintään tunnin välein pystyyn niin olin kyllä ihan ihmeissäni :eek: Itekin nukuin ekan pätkän 3h putkeen, ihan luksusta :D Loppuyön mä sitten vähän väliä kävin kyttäämässä, että mikä tota poikaa vaivaa, kun ei herää :whistle: Siellä pieni vaan tuhisi ja veti siis unta palloon yhteen putkeen 20:00-5:30 :heart: Söi ja torkkui vielä 6:15 saakka :) Mulle unta ei kertynyt pahemmin, kun mietin, miksi poika nukkuu :LOL: Ja kaiken lisäksi mies sai jonkun kauhean yskäkohtauksen ja louskutti lähes kaksi tuntia :kieh:
Koita nyt nukkua murehtimatta, miks vaavi nukkuu (sen kuuluukin nukkua). =)

Meillä tuo neiti heräs 6.30. Hetken yritin hyssytellä, mutta ei rauhottunu. Sitten mietin, että missä menee yösyönnin ja aamusyönnin raja ja päätin, etten yritä väkisin hyssytellä uneen, kun tunnin päästä pitäis kuitenkin herätellä syömään (veikka piti viedä eskariin). Joten nyt sitte on päätetty, että 6.30 alkaa meillä vaavin aamupalakattaus. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
tänä aamuna vein sitte minun "pikkupojan" ekaa kertaa eskariin
äkkiä se tuo aika menee..
Meillä meni jo eilen. Tänään olikin sitte jo vaikeempi aamu. Poika viivytteli tahallaan ja sano, että jos ei muuten keretä, saat viedä autolla. No sehän ei oikein meillä käy päinsä. Autolla mennään vaan, jos äiti sössii aamut :whistle:

Sanoin, että mennään jo vaavin kanssa pihalle odottamaan ja ite saa selitellä, jos ei ehditä ajoissa. No kyllähän me sitte ehdittiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Niisku-Rouva:
Rattaissa olen kuljettanut mutta vaikka neiti siinä nätisti köllöttelee niin muiden katseet ovat sitä mieltä että mä teen vääsin kun laitan niin pienen rattaisiin. :kieh:
Siis mitä? Mä ainakin pidän rattaissa ja vaunuissa vaihtelevasti riippuen siitä olisko tarkoitus nukkua vaiko ei. Rattaissa en tosin nosta vieläistuma-asentoon lainkaan, paitsi jo tarttee syödä soseita. Oon varmaan sokee muiden katseille, mutta se helpottaa kummasti eloa. :LOL:
 
Ne yleensä tepsii.

Meillä kun menee vähän toisinpäin että minä käyn liikkeet läpi en kehtaa edes kertoa mitä kaikkea kaapistani löytyykään... Olen huom olen omistanut yli 30 sillaista leffaa... Olen aika outo. Mies sitten taas lopahtaa 2 viikon jälkeen... Jos joka ilta. :whistle:

Joten olen yrittänyt nyt hillitä itseni ja antanut miehenkin levätä. Hän kun käy töissä... ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Niisku-Rouva:
Rattaissa olen kuljettanut mutta vaikka neiti siinä nätisti köllöttelee niin muiden katseet ovat sitä mieltä että mä teen vääsin kun laitan niin pienen rattaisiin. :kieh:
Siis mitä? Mä ainakin pidän rattaissa ja vaunuissa vaihtelevasti riippuen siitä olisko tarkoitus nukkua vaiko ei. Rattaissa en tosin nosta vieläistuma-asentoon lainkaan, paitsi jo tarttee syödä soseita. Oon varmaan sokee muiden katseille, mutta se helpottaa kummasti eloa. :LOL:
Tämä on niiin totta!! Kunpa siihen pystyisi aina itsekin! Vähän olen jo kunnostautunut, mutta pientä onkelmaa on vielä... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
:attn: No kun nyt seksistä alettiin puhua... kertokaas millä sais kadonneet halut takas?! :eek:

muoks: ja elekää sanoko että 'en tiiä ku ei oo semmosta ongelmaa!' :LOL: Mulla nimittäin on, ja alkaa muodostua jo ihan totta oikeaksi ongelmaksi. Tuntuu että kai se isäntä kohta vieraisiin lähtee ku tältä lahnalta ei irtoo... :ashamed: Mut ku ei haluta, ei pätkääkään. Mitä miä teen..?! :eek:
:wave: hip hei kuulostaa tutulta. Mä eilen sanoinkin miehelle (kun ärsytti kaikki muukin), että se varmaan jo käy jossain pettämässä :ashamed: No tuskinpa kuitenkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mun pitäs vissiin huomenna pessä lattiat...ukko löys pari kuivanutta öklölänttiä tänään |O :LOL:
Ja vaunuille pitäs eteiseen raivaa tilaa :headwall: :headwall: Pakko vissiin myydä noi ja hommaa pienemmät..ei me sovita kohta tänne |O
Mulla on pojalle kaksostenrattaat, yhdet matkarattaat autossa, pesuhuoneessa yhdet vähän vanhemmat kokoontaittuvat matkarattaat, sitten on sellainen vanha koppamallinen ratassysteemi, sit on vielä yhdet oran rattaat...

Ai niin ja sit on meidän yhdistelmärattaat...mun vanhemmat osti uutena ku poika syntyi... Mitä luulette tarttisko vielä investoida rattaisiin vai kulkee poika jo noilla paikasta A paikkaan B... :whistle:

Kyl mie luulen et yhet vois vielä :LOL: :LOL:
Meil on noi yhdistelmät, matkikset ja softyt....softyt on varastossa, matkikset autossa ja noille yhdistelmille pitäs eteiseen saaha tilaa, kun ei enää päässä takapihan kautta kulkemaa |O |O
Mut eihän ne piru mahu |O
..yhet unohtu...sellaiset 20 v vanhat ihanat punaiset istumarattaat... :D

Mitkä on softyt?
Meilläkin aidotaan joskus vaunujen yli...välillä siirrellään niitä pitkin poikin että saadaan reitti selväksi... |O
Softyt on kuin Skooterit, mutta ilman kuomua, ilman kaatuvaa selkänojaa jne...siis täysin perusrattaat Emmaljungalta =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Milloin tulee toppapuvut myyntiin kauppoihin? :wave: Tytön pappa, rakas appiukkoni antoi rahnaa tytön kamppeisiin :ashamed: ja ajattelin ostaa toppapuvun ko. rahalla. :p
Varmaan heti ku saavat kesäkamppeet myytyä ale alessa... Pärjäiskö sitä viel äippäpakkauksen haalarilla??? :eek:

Mukava appiukko!!
Myö pärjätään ainaki, likka hukkuu siihen :LOL: 62cm ois sopiva :whistle:
Jos sitte joulunjälkee aleista ostas kosteussuojatun =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
:attn: No kun nyt seksistä alettiin puhua... kertokaas millä sais kadonneet halut takas?! :eek:

muoks: ja elekää sanoko että 'en tiiä ku ei oo semmosta ongelmaa!' :LOL: Mulla nimittäin on, ja alkaa muodostua jo ihan totta oikeaksi ongelmaksi. Tuntuu että kai se isäntä kohta vieraisiin lähtee ku tältä lahnalta ei irtoo... :ashamed: Mut ku ei haluta, ei pätkääkään. Mitä miä teen..?! :eek:
:wave: hip hei kuulostaa tutulta. Mä eilen sanoinkin miehelle (kun ärsytti kaikki muukin), että se varmaan jo käy jossain pettämässä :ashamed: No tuskinpa kuitenkaan.
Meillä on jo pitkään ollu ongelma, että mies haluais useammin kuin minä. En siis osaa oikein auttaa. Nyt mun halut on kuitenkin suuremmat (paremmat) kuin aikoihin. En tiedä, voisko tuo johtua siitä, että tää kotiäitiys on mulle kuitenkin vähemmän stressaavaa kuin työssä käynti +äitiys. Pidän kyllä työstäni, mutta välillä se vie voimia. Yleensä mulla on lomilla ollu halut paremmat. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Mä eilen sanoinkin miehelle (kun ärsytti kaikki muukin), että se varmaan jo käy jossain pettämässä :ashamed: No tuskinpa kuitenkaan.
Minä puolestaan tässä joku ilta sanoin miehelle, että se ihan varmaan pettää mua, kun en tunnu kiinnostavan sitä pätkääkään :ashamed: Yritin jopa väittää, ettei se missään kalassa käy, kun vieraissa naisissa taitaa ravata, kun ei oma vaimo kiinnosta :/ En oikeasti usko tuohon, mutta kyllä tässä tuntuu, että itessä on pakko olla jotain vikaa :(

Nytkin itsetunto taas latistuu, kun yritän löytää itelleni jotkut vaatteet illaksi :kieh: :kieh: Persus on kadonnut jonnekin, ei mikään enää istu ja tuntuu, että muutenkin kaikki vaatteet roikkuu päällä :eek: :kieh:

Jaahas, mies soitti, että tulee ruokkikselle kotiin, äkkiä väsäämään sapuskaa :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Niisku-Rouva:
Rattaissa olen kuljettanut mutta vaikka neiti siinä nätisti köllöttelee niin muiden katseet ovat sitä mieltä että mä teen vääsin kun laitan niin pienen rattaisiin. :kieh:
Siis mitä? Mä ainakin pidän rattaissa ja vaunuissa vaihtelevasti riippuen siitä olisko tarkoitus nukkua vaiko ei. Rattaissa en tosin nosta vieläistuma-asentoon lainkaan, paitsi jo tarttee syödä soseita. Oon varmaan sokee muiden katseille, mutta se helpottaa kummasti eloa. :LOL:
Kuin myös :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Milloin tulee toppapuvut myyntiin kauppoihin? :wave: Tytön pappa, rakas appiukkoni antoi rahnaa tytön kamppeisiin :ashamed: ja ajattelin ostaa toppapuvun ko. rahalla. :p
Varmaan heti ku saavat kesäkamppeet myytyä ale alessa... Pärjäiskö sitä viel äippäpakkauksen haalarilla??? :eek:

Mukava appiukko!!
Myö pärjätään ainaki, likka hukkuu siihen :LOL: 62cm ois sopiva :whistle:
Jos sitte joulunjälkee aleista ostas kosteussuojatun =)
Moment...kokeilen. Edelleen tuo näyttäsi hukkuvan tuohon. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Milloin tulee toppapuvut myyntiin kauppoihin? :wave: Tytön pappa, rakas appiukkoni antoi rahnaa tytön kamppeisiin :ashamed: ja ajattelin ostaa toppapuvun ko. rahalla. :p
Varmaan heti ku saavat kesäkamppeet myytyä ale alessa... Pärjäiskö sitä viel äippäpakkauksen haalarilla??? :eek:

Mukava appiukko!!
Myö pärjätään ainaki, likka hukkuu siihen :LOL: 62cm ois sopiva :whistle:
Jos sitte joulunjälkee aleista ostas kosteussuojatun =)
Moment...kokeilen. Edelleen tuo näyttäsi hukkuvan tuohon. =)
Ja sit on viel varaa, kun kääntää lahkeet ja hihat suoriksi...menee viel 3-vuotiaana :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä