K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mua ärsyttää toi gf piilottelu. Pitäisi sit edes kunnolla piilossa, nyt on vaan säälittävää pelleilyä kun blondi vilahtelee vähän väliä. En todellakaan usko että fanit vähenisi vaikka kertoisi seurustelevansa ja huono tuuri on jos joku stalkkeri iskee kiinni. Suurin osa isoistakin tähdistä saa olla ihan rauhassa parisuhteessa.

Sen verran perso rahalle Kärtsä on, että en yhtään epäile etteikö joskus tulevaisuudessa rahasta antaisi parisuhdehaastattelua.

Kärtsä on vaan perustanut lavavitsinsä köyhään ja sinkkuun, niin saapa nähdä mitä keksii. Bölessä jo viittasi menneisiin sinkkuvuosiin, niin eiköhän muutos ole tulossa.
 
vierailija
Olen samaa mieltä. K ei ole aikuistunut oikein lainkaan. Hauskaa vain pitää olla että jaksaa vielä 4 vuotta tehdä töitä. Bojan huomasi tämän varmaan jo alkumetreillä.
Samaa mlelrä. Infantiili tyyppi. Lopulta, kun suosiokäyrä tasaantuu, joku kypsä charmööri skenetyyppi viettelee Kannun ja K saa avautua naistenlehdissä raastavaa kohtaloaan. Ja sitten tehdään viiltävän ilkeä erobiisi osa 2.

Samaan aikaan Bojan ja Sadie käyvöt mummin ranchilla teekutsuilla ja jaloissa telmii 2 kauniskasvoista rakkauden hedelmää.

T. Poni
 
vierailija
K skoolaili erään naisen kanssa JAn synttäreillä. Nainen on urheilija. K vaikutti todellakin keski-ikäiseltä, valkoisine housuineen ja hawajipaitoineen. Hiukset takana.
Näkee että on todella rankka vuosi takana. Vanheni 10 vuotta vuodessa. Mä kyllä syytän sitä hänen ympärillä olevaa porukkaa kun eivät yhtään hillinneet tahtia. Tuollaisessa tilanteessa lähipiirin pitäisi pystyä pistämään stoppi. Mutta Kärden lähipiiri hyötyy itse niin paljon taloudellisesti, että sokaistuu tilanteeseen.

Onneksi NYT on saanut ammattilaisia tiimiin.
 

Yhteistyössä