K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No ei joksuillakaan kovin hyvin mee jos luulevat fanien ostavan mitä tahansa paskaa Valkoinen pitkähihainen trikoopaita typerillä pikkukuvilla, voi LOL
Mä ihan oikeasti odotin Joksuilta ja Damonilta paljon enemmän. He ovat kaikki omalla tavallaan luovia, visuaalisia, taiteellisia ja lahjakkaita. Jos oli tarkoitus, että paita on jotenkin yksinkertaisen tyylikäs, niin metsään mentiin siinäkin. Suoraan sanottuna tylsä ja mielenkiinnoton paita. Aina ei voi onnistua.
 
vierailija
Näkee että on todella rankka vuosi takana. Vanheni 10 vuotta vuodessa. Mä kyllä syytän sitä hänen ympärillä olevaa porukkaa kun eivät yhtään hillinneet tahtia. Tuollaisessa tilanteessa lähipiirin pitäisi pystyä pistämään stoppi. Mutta Kärden lähipiiri hyötyy itse niin paljon taloudellisesti, että sokaistuu tilanteeseen.

Onneksi NYT on saanut ammattilaisia tiimiin.
Vuoden -23 juhannus K teki yhden keikan. Vuonna -24 juhannus K tekee 3 keikkaa
Se siitä ammattilaisista
 
vierailija
Viimeaikojen postaukset instassa on kyllä Kärtsällä ollu sellaisia, että alan epäillä sen käyneen haberin sienipurkilla😵💫 Ei se ainakaan oo huolissaan, et seuraajat taas katoaisi. En kyl itsekään haluaisi nähdä fanittamaani artistia puskapaskalla tai muuten oudoissa pätkissä somessa. Vaikkakin kärtsän tyyli ja imago on arvaamaton, niin tekeehän se noi ihme videot jerenä. Eihän se niissä oo pottatukka K. En enää tiedä kuka on jere🫣
 

Yhteistyössä