***HELMET 2008*** Kesäviikko 33

Mä pistin tuon äippäpakkauksen haalarin käyttämättömänä säilöön, kun aattelin, ettei meen poju mahdu siihen enää talvella :eek: Taidan kaivaa vielä esiin joku pv ja testata :whistle:

Mut nyt oikeesti sapuskan tekoon :wave:
 
Hyi helkkari! Mä söin just lakritsajäätelöä niin sieltä löytyi ihan kuin ois ollu lehmän karva. etovaa! soitin heti kuluttajapalveluun ja laitoin sen karvan tutkittavaksi. hyi... :x :x :x

oon tänään leiponu sämpylöitä ja muffinsseja. :p olo on paljon virkeempi ja pirteämpi kun olin töissä :) tännänkin meen klo 14 ja kassalle ;)

taidan mennätekemään makkarakeittoa niin kerkeen ennen lähtöä vielä syödä.

hauskaa päivää kaikille!

Jepsu
 
:headwall: :headwall: ja vielä kerran :headwall: meil wc pönttö rikki (ei etes vanha)..särky eilen ku oli nuo veet poikki :headwall: :headwall:
*kauhasee vettä soikosta ja kaataa päälle * :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:
Laittaako kana teidän helmien pakin sekasi? Eile syötiin eka kerran ja ilta ja yö väänneheltiin ja kitistii... :/
Ei...broisku on likan herrrrkkua :D :wave:
Naudanlihasta huomasin, et pulautteli sen jälkee enemmän joten on ollu nyt vähä tauolla :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:
Laittaako kana teidän helmien pakin sekasi? Eile syötiin eka kerran ja ilta ja yö väänneheltiin ja kitistii... :/
Ei...broisku on likan herrrrkkua :D :wave:
Naudanlihasta huomasin, et pulautteli sen jälkee enemmän joten on ollu nyt vähä tauolla :whistle:
teekkö ite vai kaupan? kuhan ei ois mulla jääny palat raaoiksi, mie kyllä ite yhen palan söin ja kypsää oli..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:
Laittaako kana teidän helmien pakin sekasi? Eile syötiin eka kerran ja ilta ja yö väänneheltiin ja kitistii... :/
Ei...broisku on likan herrrrkkua :D :wave:
Naudanlihasta huomasin, et pulautteli sen jälkee enemmän joten on ollu nyt vähä tauolla :whistle:
teekkö ite vai kaupan? kuhan ei ois mulla jään palat raaoiksi, mie kyllä mite yhen palan söin ja kypsää oli..
Kaupan...miehän en ite tee mitään B) :D
 
Palaan hetkeksi. Me käytiin neidin kanssa eilen pitkästä aikaa kylvyssä, kun mökillä jäi kylvettelyt. Naurulla ei ollu rajaa. =) Erityinen lemppari oli, kun laitoin hetkeks jaloilla polskuttelemaan isoveikan kanssa isoon altaaseen. :LOL:
 
Niin ja tää piti kertoa meidän eskarilaiseta. Ostin pojalle kesällä printtipaidan, jossa lukee isoveli. No tuo tuumas, ettei voi kääyttää sitä, kun kaverit eskarissa naurais. No meni pari viikkoa ja tuo sano, että kai hän voi sitä paitaa pitää. No viime sunnuntaina sitten totes, ettei sitä ehkä voikaan pitää, kun kyllä kaverit tajuaa, ettei siinä tekstissä oo ärrää. No meikä, että kuinka niin. No tämä eskarilainen totes,että ei ne varmaan usko, että siinä lukee "Rajiksen kovin jätkä" . :LOL: En tiedä, mistä ihmeestä oli tuon saanu päähänsä, muttaon jätkällä ainakin ego kohdallaan. B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:
Tuossa kattelin huutonettiä ja pari muumi mukia osu silmään.. Sieviähän ne on ja monet ihan keräileekin mut en mie maksais yli 1oo ekua muesta... vaikkakin arvo nousee ajan myötä..
No en |O
Onneks niitä saa kaupasta reilulla kympillä! ;) :D :LOL:

No ei vaan, oliko ne jotain niitä kausimukeja millä on jo arvo ehtinyt nousta, vai miten ne noin kalliita oli?

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:
Tuossa kattelin huutonettiä ja pari muumi mukia osu silmään.. Sieviähän ne on ja monet ihan keräileekin mut en mie maksais yli 1oo ekua muesta... vaikkakin arvo nousee ajan myötä..
No en |O
Onneks niitä saa kaupasta reilulla kympillä! ;) :D :LOL:

No ei vaan, oliko ne jotain niitä kausimukeja millä on jo arvo ehtinyt nousta, vai miten ne noin kalliita oli?
Ne on ollu valmistuksessa joskus 90-luvulla.. Nimet tais olla rauha ja piirrustus, tuo jälkimmäinen ei ollu ku vasta 80ekua..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:
Tuossa kattelin huutonettiä ja pari muumi mukia osu silmään.. Sieviähän ne on ja monet ihan keräileekin mut en mie maksais yli 1oo ekua muesta... vaikkakin arvo nousee ajan myötä..
No en |O
Onneks niitä saa kaupasta reilulla kympillä! ;) :D :LOL:

No ei vaan, oliko ne jotain niitä kausimukeja millä on jo arvo ehtinyt nousta, vai miten ne noin kalliita oli?
Ne on ollu valmistuksessa joskus 90-luvulla.. Nimet tais olla rauha ja piirrustus, tuo jälkimmäinen ei ollu ku vasta 80ekua..
Piti mennä itelläkin huuto.netiin kahtelemaan, ja näkyy noilla hintaa olevan. Hieman on noussu arvo jo joillain tusinakappaleillakin mitä meilläkin on, mutta mitä ei enää kaupoista saa. Eli kyllä niitä ehkä sitten kannattaa jatkossakin ostaa, vaikka meillä on niitä vissiin parikymmentä jo... :ashamed: :whistle: Just miehelle puhuin että sais oikeestaan nikkaroida mulle semmosen muumimukihyllyn, mihin saisin esille ne, tuolla kaapissa piilossa ovat ja näkysällä aina vaan ne pari mukia jotka sattuu olemaan käytössä parhaillaan.
 

Yhteistyössä