***HELMET 2008*** Kesäviikko 33

Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:
Tuossa kattelin huutonettiä ja pari muumi mukia osu silmään.. Sieviähän ne on ja monet ihan keräileekin mut en mie maksais yli 1oo ekua muesta... vaikkakin arvo nousee ajan myötä..
No en |O
Onneks niitä saa kaupasta reilulla kympillä! ;) :D :LOL:

No ei vaan, oliko ne jotain niitä kausimukeja millä on jo arvo ehtinyt nousta, vai miten ne noin kalliita oli?
Ne on ollu valmistuksessa joskus 90-luvulla.. Nimet tais olla rauha ja piirrustus, tuo jälkimmäinen ei ollu ku vasta 80ekua..
Mä kyllä onnistuisin särkemään ton jo kotimatkalla. Mun sisko osti meijän yhteismökille jonkun 60 euron Arabia-keräilykipon. Arvatkaa, että pelkäänkö hajottavani sen? :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Niin ja tää piti kertoa meidän eskarilaiseta. Ostin pojalle kesällä printtipaidan, jossa lukee isoveli. No tuo tuumas, ettei voi kääyttää sitä, kun kaverit eskarissa naurais. No meni pari viikkoa ja tuo sano, että kai hän voi sitä paitaa pitää. No viime sunnuntaina sitten totes, ettei sitä ehkä voikaan pitää, kun kyllä kaverit tajuaa, ettei siinä tekstissä oo ärrää. No meikä, että kuinka niin. No tämä eskarilainen totes,että ei ne varmaan usko, että siinä lukee "Rajiksen kovin jätkä" . :LOL: En tiedä, mistä ihmeestä oli tuon saanu päähänsä, muttaon jätkällä ainakin ego kohdallaan. B)
:LOL: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Juu juu :whistle: Ja hintavarausta ei ylitetty.. On ne ihmiset hulluja
Jep, kyllä sitä pitää tosiaan olla jonkinlainen antiikkimania että maksaa tommosia summia mukista! Minusta kun tuo mitä muumit kaupassa maksaa, on ehdoton maksimi mitä suostun mukista maksamaan! Viimeisintä kausimukia en ostanu, kun se oli aluksi 18e ja sit 15e, ni ei ei, en! Se 11,90 minkä ne yleensä on, se on MAX.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Juu juu :whistle: Ja hintavarausta ei ylitetty.. On ne ihmiset hulluja
Jep, kyllä sitä pitää tosiaan olla jonkinlainen antiikkimania että maksaa tommosia summia mukista! Minusta kun tuo mitä muumit kaupassa maksaa, on ehdoton maksimi mitä suostun mukista maksamaan! Viimeisintä kausimukia en ostanu, kun se oli aluksi 18e ja sit 15e, ni ei ei, en! Se 11,90 minkä ne yleensä on, se on MAX.
Peesi. Mä en liiemmin oo ihastunut noihin muumimukeihin muutenkaan :/ taitavat olla sellainen trendi-ilmestys. Ihan kivoja, muttei mitään ekstrahienoja, joten normihinnalla minäkin niitä vaan ostaisin. Itelläni ei oo siis yhtään, mutta lahjaksi oon muutaman hankkinut tyypeille, jotka noita kerää.
 
Haa, mä olen ihan pudonnu kärryiltä kun oon välillä taustaillut, välillä ollut kokonaan koneelta pois. :eek:
Tän vikan sivun perusteella voisin havaita että muumimukeista on ollu puhetta; tykkään niistä kyllä kovasti, mutta yhtään en ole itse ostanut. Lahjaks oon saanut. Sisko niitä keräilee, ja sillä taitaa melkeen kaikki uusimmat ollakin, mutta hänkään ei nuita kalliimpia halua (=ei halua maksaa mukista sataa euroa).
 
Jotain hyvää mieltä seurasi tuosta vaatehuoneen penkomisesta tänäänkin. Löysin illaksi ihan jees kuteet, yhteensopivat farkut ja paidan+korkkarit kinttuun =) Mutta iloa siis aiheutti se, että mahduin jälleen yhteen ihanaan hameeseen (kokoa 34), johon en oo ainakaan puoleentoista vuoteen mahtunut :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Juu juu :whistle: Ja hintavarausta ei ylitetty.. On ne ihmiset hulluja
Jep, kyllä sitä pitää tosiaan olla jonkinlainen antiikkimania että maksaa tommosia summia mukista! Minusta kun tuo mitä muumit kaupassa maksaa, on ehdoton maksimi mitä suostun mukista maksamaan! Viimeisintä kausimukia en ostanu, kun se oli aluksi 18e ja sit 15e, ni ei ei, en! Se 11,90 minkä ne yleensä on, se on MAX.
Peesi. Mä en liiemmin oo ihastunut noihin muumimukeihin muutenkaan :/ taitavat olla sellainen trendi-ilmestys. Ihan kivoja, muttei mitään ekstrahienoja, joten normihinnalla minäkin niitä vaan ostaisin. Itelläni ei oo siis yhtään, mutta lahjaksi oon muutaman hankkinut tyypeille, jotka noita kerää.
Luulen kans... en usko että noita joka kaupasta löytyy enää sit kun lapset on aikuisia, tai lapsenlapset viimestään! ;) On sitte hauska ajatella, että lapset/lapsenlapset aikuisina muistelee jossain moisia nähdessään, että meillä kotona oli näitä kun oltiin pieniä! =)
 
Mites muuten, onks täällä muita, jotka eivät lapsille lihaa syötä? Me on yritetty kalaa syöttää, mutta oksentaa sen heti pois, siis inhoaa ihan selvästi. Kananmunaa pitäis muistaa syöttää kans, mutta onkos jollain vinkkejä, mitä muuta proteiinipitoista kandeis kokeilla? Yritetään siis olla ilman lintuja ja nisäkkäitä. Mies on kanssa vauvasta saakka ollut vege (ite syön joskus lihaa kyl nykyisin), mutta eipä osaa kauheesti sanoa että mitä vauvoille vois antaa. Tofua kai sitten jossain vaiheessa, mutta eikai vielä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Kristelle mihis oot niinku matkalla? :D
Työporukoitten kanssa on ns. kesäkauden päättäjäiset, jotka alkaa kiinalaisesta ravintolasta :D Mutta autolla taidan mennä ja jättää juhlimisen muille, kun vettäkin sataa niin perkuleesti, etten fillarilla viitti mennä. Taksit sit taas on tuhottoman kalliita
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Pusuapina:
Mieee vähän raivotuin kaljujeni peittelyyn ja otin samanlaisen tukkamallin ku miehellä, eli niin piänen kun koneella sai =)
Vuosien myötä puolisot alkaa enempi ja enempi muistuttaa toinen toisiaan :wave: :wave: :LOL:
Niinpä, enpä tuota tullut ajatelleeksikaan :D
Vähän meinas mies muuten revetä neuvolassa eilen, kun neuvolan täti sano Jiille että "sulla on jo pitempi tukka kun iskällä"... kun mie taidan olla se lyhyttukkaisin meidän perheessä tällä hetkellä :whistle: :D Mutta eihän se täti sitä tiennyt kun mulla oli huivi päässä... =)
 
Mä tunnustan nyt yhden pienen mokan kun kävi eilen :ashamed: Lähdin yksikseni pikaiseen käymään kaupungilla hakemassa pojan kummisedälle (mun pikkuveljelle) synttärilahjaa. Ostin sille paidan ja samalla löysin alesta miehellekin kauluspaidan. Samalla otin tuollaisen eyelinerin siitä meikkitelineestä ja olin menossa kassalle, kunnes näin yhden naistenvaatetangon, josta otin pari paitaa sovitettavaksi. Sovituskopissa laitoin kaikki muut vaatteet niihin naulakoihin ja sen eyeliner-pullon sujautin miesten paidan rintataskuun. No itelleni en mitään ostanut, maksoin kiltisti miesten vaatteet ja kotona vasta huomasin sen eyelinerin sieellä rintataskussa :ashamed: Tulin siis vahingossa varastaneeksi :ashamed:
 
No sattuuhan sitä joo, joskus alkuvuodesta me oltiin ruokaostoksilla ja mies huomasi kun oltiin kasseja laittamassa kärryistä autoon, että jäipä tuollaiset 4kpl hiuspinnejä kärryn pohjalta maksamatta :whistle: Nää on hinnaltaan ollu tosiaan niin pieniä vahinkoja (<5?), etten oo palannu maksamaan :ashamed:

Tää väsymys alkaa tosiaan pikkuhiljaa näkymään puheiden lisäksi myös toiminnoissa. Mä pari pv sitten laitoin pojalle kylpyvettä ja siinä itekseni manailin, että kestää niin helkkarin kauan täyttyä amme. No juu, sit huomasin, että vois tosiaan täyttyä nopeempaan, jos laittais sen tulpan kiiinni, eikä lorottelis suoraan lattiakaivoon :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Tää väsymys alkaa tosiaan pikkuhiljaa näkymään puheiden lisäksi myös toiminnoissa. Mä pari pv sitten laitoin pojalle kylpyvettä ja siinä itekseni manailin, että kestää niin helkkarin kauan täyttyä amme. No juu, sit huomasin, että vois tosiaan täyttyä nopeempaan, jos laittais sen tulpan kiiinni, eikä lorottelis suoraan lattiakaivoon :whistle:
:LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Niin ja tää piti kertoa meidän eskarilaiseta. Ostin pojalle kesällä printtipaidan, jossa lukee isoveli. No tuo tuumas, ettei voi kääyttää sitä, kun kaverit eskarissa naurais. No meni pari viikkoa ja tuo sano, että kai hän voi sitä paitaa pitää. No viime sunnuntaina sitten totes, ettei sitä ehkä voikaan pitää, kun kyllä kaverit tajuaa, ettei siinä tekstissä oo ärrää. No meikä, että kuinka niin. No tämä eskarilainen totes,että ei ne varmaan usko, että siinä lukee "Rajiksen kovin jätkä" . :LOL: En tiedä, mistä ihmeestä oli tuon saanu päähänsä, muttaon jätkällä ainakin ego kohdallaan. B)
päivän parhaat naurut.. :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä