Persiistä yö täälläki... vaan ei onneks kauaa enää, syyskuun eka viikko miehellä lomaa ja sillon alkaa unikoulu pikkusella! En tiiä vielä miten se käytännössä hoidetaan, lähenkö vaikka esikon kanssa mummilaan yöksi ettei senkin yöunet häiriinny, vai mitäkä sitä keksitään. Isäntä kumminki hoitaa sen, etten minä maitohaisuissani mee hääriin siihen. Malttamattomana oottaa hän!!
Joo ja yritinpä sitte sitä piiperon vinkkiä että menee vaan miehen halujen mukana... eipä startannu ei. Ku ei nappaa ni ei nappaa. Evvk moinen aktiviteetti. No joo, juteltiin aiheesta sitten, ja todettiin et eihän tuo siis normaalia mua ole, eli jokin siihen nyt vaikuttaa. Lääkkeet, tai sitte kierukka. Ja lääkeasialla aloitin tuon selvittämisen.. olin yhteyksissä tonne psykologin suuntaan ja tuumattiin että sitten kun imetys loppuu, voin vaihtaa lääkkeen samaan mitä aiemmin oon käyttäny, ja minkä kanssa ei oo tämmöstä tunteettomuus-ongelmaa ollu (tälleen kauniisti verhosin tämän ongelman..
). Ja imetyksenhän on siis meininki loppua sen em. unikoulun yhteydessä, kun pulloharjoitukset on nyt osoittaneet sen homman jo sujuvan. Joten sitä ootellessa sitten edelleen!
Meillois tänään puolivuotisneuvola, tuunpa kertoo mittoja sitte... Ja nyt vissiin kakkaa kiukutellaan, joten :wave: