***HELMET 2008*** Kesäviikko 33 (2. pino)

Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
( joutuko muut käyä verikokeessa kun synnytyksestä puoli vuotta, siis semmoset jolla oli sokerit koholla :wave: )
Mie meen vasta kun synnytyksestä on vuosi :wave: :wave:
Mie oon 90% varma, et mulla on nuo sokerit "jääny päälle" tai sit on vikaa kilpirauhasessa :ashamed:
tuosta tuliki mieleen että minun pitää käydä verikokeissa ku pientä epäilystä ilmeisesti että mulla olis kilpirauhasen vajaatoiminta,toivottavasti ei oo..
Mulla piti käydä kans nyt, se taitaa liittyä näihin meidän "juttuihin"?
joo niin liittyy ;)

( joutuko muut käyä verikokeessa kun synnytyksestä puoli vuotta, siis semmoset jolla oli sokerit koholla :wave: )
Mie oon 90% varma, et mulla on nuo sokerit "jääny päälle" tai sit on vikaa kilpirauhasessa :ashamed:
tuosta tuliki mieleen että minun pitää käydä verikokeissa ku pientä epäilystä ilmeisesti että mulla olis kilpirauhasen vajaatoiminta,toivottavasti ei oo..
joo niin liittyy ;)
Mistä tuliki mieleeni että enpä oo muistanut tuloksia kysellä... mut kai niissä ei oo mitään ollu ku eivät oo perään huudelleet.. :whistle:

Disko muuten jep meilläki! Ihan höntin näköistä! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
No voi pärse.. Pitkät tarinat kirjottelin ja sitte iski valkosta ruutua :headwall:

Mutta yritetään muistella mitä ehin kirjottaa...

Ainaki sen että täällä on pari päivää saatu repiä hiuksia päästä ku poika taas tottu että koko ajan oli joku hyysäämässä ja kantelemassa ympäriinsä.. Kuvittelee että sama meno jatkuu vieläkin :whistle: Kamala huuto ja yskiminen koko ajan täällä.. Meillä yskitään aina kun alkaa hermostuttaa :D
Mäkin taas pääsin koneelle, kun lupasin miehelle olla eilisen illan poissa. Pitkään ihmettelin, että mitä tää valkoinen sivu on! :headwall: :headwall:

Meilläkään ei neiti enää olis ollenkaan lattialla, kun lomalla sai kölliä iskän sylissä. Harkitsin jo, josko ostaisin Ikeasta sellaisen vauvan jumppamaton. Varmaan turhake, mutta kun tota neitiä olis kai hyvä pidellä lattialla, niin ehkä se kääntyis ennen kuin vuoden täyttää. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
No voi pärse.. Pitkät tarinat kirjottelin ja sitte iski valkosta ruutua :headwall:

Ainaki sen että täällä on pari päivää saatu repiä hiuksia päästä ku poika taas tottu että koko ajan oli joku hyysäämässä ja kantelemassa ympäriinsä.. Kuvittelee että sama meno jatkuu vieläkin :whistle: Kamala huuto ja yskiminen koko ajan täällä.. Meillä yskitään aina kun alkaa hermostuttaa :D
Mäkin taas pääsin koneelle, kun lupasin miehelle olla eilisen illan poissa. Pitkään ihmettelin, että mitä tää valkoinen sivu on! :headwall: :headwall:

Meilläkään ei neiti enää olis ollenkaan lattialla, kun lomalla sai kölliä iskän sylissä. Harkitsin jo, josko ostaisin Ikeasta sellaisen vauvan jumppamaton. Varmaan turhake, mutta kun tota neitiä olis kai hyvä pidellä lattialla, niin ehkä se kääntyis ennen kuin vuoden täyttää. ;)
Meillä olis ylimääräisenä se Ikean jumppamatto :attn: Jäbä kun ei enää pysy sen päällä.

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Paranemisia Vanamo :wave:

Mä oon kohta kypsää kauraa vietäväksi vähän lepäilemään johonkin pehmustettuun paikkaan :| Poika itki ja parkui pitkin yötä. Sattuukohan sitä johonkin? Ei rauhoittunut heti edes sylissä. Maha-juttu on paremmalla tolalla jo, ei ole tuotosta tullut ainakaan 15 tuntiin :)

Masentaa niin tääkin juttu, kun poika ei kertakaikkiaan suostu olemaan isänsä seurassa kahdestaan. Tätä on nyt jatkunut muutaman viikon.

Äh, mä taas vaan täällä valitan :headwall: :( :| :ashamed:
valita ihan rauhassa =) meillä on kans kalle semmonen että isin kans ei useinkaan kovin mielellään kaksin
Meilläkin oli iskän kanssa kiukuteltu, kun olin wawe-tunnilla. Mut toisaalta nykyään pimu on yhtä hymyä, kun iskä tulee töistä kotiin. On vissiin lauma taas kasassa. :LOL:

Meidän neiti on kyllä muutenkin ollu vähän äkäinen. Ainoo vaihe päivästä, kun se ei kiukkua ollenkaan (jos ei lasketa nukkumisia, syömisiä ja ilman vaippaa köllöttelyjä ) on kun neiti on sitterissä ja luen esikoiselle iltasatua. Eilenkin uppos Uppo Nallet kummasdyi molempiin muksuihin. =)

Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Jahas, uusi pino.. :ashamed: Mä olen jonkun kamalan viruksen kourissa täällä. |O :snotty: Mies joutui jäämään himaan kun ei vaan puhti riitä näiden kans tääl yksin. Meen petiin tämän pienen kans tästä. :wave:
pikaista paranemista sinne :hug:
Kuin myös :hug:
:hug: Paranemisia :hug:

Kyllä näiden lasten kanssa on terveenäkin välillä energiat vähissä. ;)

niin oon unohtanu hehkuttaa sitä että päästään sittenki miehen kans niihin häihin lauantaina ja ihan kaksistaan :D mun äidillä onki vapaata lauantai ja sunnuntai ja se onneksi ite ehdotti että voi tulla lapsia kattomaan meille, niin on kallelle tuttu ympäristö ja isoveliki siinä tuttuna naamana pyörimässä =) tosin ku äiti kävi meillä yks päivä kylässä niin kalle vierasti :/ mut toivottavasti niillä menis kaikki hyvin..

Voi että haluttas päästä jo parturiin!! Tukka on kasvanu ihan ulos mallistaan... mut meininki ois mennä vasta vähä ennen niitä häitä, eli tossa ihan kuun lopussa. Siihen asti ku jaksais.. :kieh:
Mä oon antanu tukan rehottaa jo pitkään, mutta haluisin mennä kulmien ja ripsien kestovärjäykseen. Saiskohan sitä lauantaiks varattua ajan?

joo niin liittyy ;)
Mistä tuliki mieleeni että enpä oo muistanut tuloksia kysellä... mut kai niissä ei oo mitään ollu ku eivät oo perään huudelleet.. :whistle:

Disko muuten jep meilläki! Ihan höntin näköistä! :D
sehän tuo jos teillä ei oliskaan ollu samaa diskoa ku meillä niin olisin alkanu epäillä vähä tätä meikäläisen mielenterveyttä, tai siis epäillä vielä enemmän mitä aikasemmin :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:

Meillä olis ylimääräisenä se Ikean jumppamatto :attn: Jäbä kun ei enää pysy sen päällä.
Et tainu ihan pääkaupunkiseudulla asua. Olisin voinu ostaa sen pois teiltä tilaa viemästä. =) Meillä jos tuo veljeensä tulee, niin ei liiku ennen kuin täyttää 8 kk. Ehkä kipasen tuon tuosta Ikeasta hakemaan. Jos joku on muuten tulossa Vantaan Ikeaan ja kaipaa kahvi/ostosseuraa, niin laittakaahan yv:tä. Me asutaan tässä ihan nurkilla.

--meillä tuli ohjeeks että puoli vuotta :eek: , nooh väliäkös tuolla :/

kallen rytmi on kyllä tänään heittäny ihan häränpy*lyä, heräs jo 6.30 sit nukahti ennen kaheksaa ja nukku tunnin söi maitopullon ja nyt siitä ei oikein ota selvää että jokohan sitä taas väsyttäs..tunnin päästä pitää lähteä hakemaan se eskarilainen niin sit pitää kalle kantaa vaunuun (herää siinä luultavasti) ja sitte alkaa huutaa nälkäänsä varmaan jo matkalla niin siinä vauhissako minä soseen annan :LOL: no ei kyllä oikeesti naurata pätkääkään..miks sen piti herätä niin aikasin |O

kallen rytmi on kyllä tänään heittäny ihan häränpy*lyä, heräs jo 6.30 sit nukahti ennen kaheksaa ja nukku tunnin söi maitopullon ja nyt siitä ei oikein ota selvää että jokohan sitä taas väsyttäs..tunnin päästä pitää lähteä hakemaan se eskarilainen niin sit pitää kalle kantaa vaunuun (herää siinä luultavasti) ja sitte alkaa huutaa nälkäänsä varmaan jo matkalla niin siinä vauhissako minä soseen annan :LOL: no ei kyllä oikeesti naurata pätkääkään..miks sen piti herätä niin aikasin |O

Enpäs mennykään. Meilläkin on rytmi vähän hakusessa. Neiti kyllä nukkuu päikkärit vaunuissa, joten ne on helppo vaan napata mukaan. Meillä neiti nukku vaihteeks koko yönsä. On ollu tosi vaihteevaa - välillä herätään, välillä ei. No tuo vetäskin kyllä iltapalaks kokonaisen banaanin. Sai banskua ekaa kertaa ja kurotti oikeen sitterissä suu auki eteenpäin, että LISÄÄ! Ei oo ennen tapahtunu moista. =) :LOL:

Huomenta vaan :wave:
:flower: -päivän sankareille
:hug: --päivän sairastelijoille yms..

Meillä onks ollu aamu semmosta kitinää että :eek: , ja nyt eilen nukahti vaan syliin ja sama nyt päikkäreille :eek: , jotenkin on nyt kärttynen toi meirän neiti, toivoen noi muut hampaat tulis helpommin |O

Joops, täytynee lähtä pakkaan kimpsut ja kampsut neuvolaan, taijan ottaa kahvin termosmukiin mukaan kun käyn ekaks siel verikokeessa, meinaa hiukka kahvituttaa ja nälkäkin ois :whistle:

Enpäs mennykään. Meilläkin on rytmi vähän hakusessa. Neiti kyllä nukkuu päikkärit vaunuissa, joten ne on helppo vaan napata mukaan. Meillä neiti nukku vaihteeks koko yönsä. On ollu tosi vaihteevaa - välillä herätään, välillä ei. No tuo vetäskin kyllä iltapalaks kokonaisen banaanin. Sai banskua ekaa kertaa ja kurotti oikeen sitterissä suu auki eteenpäin, että LISÄÄ! Ei oo ennen tapahtunu moista. =) :LOL:
no me ku asutaan tässä "ihanassa" kerrostalossa niin ei pysty laittamaan jo valmiiksi vaunuun nukkumaan..perinteisen rytmin mukaan kalle heräis tuossa puolen tunnin päästä uniltaan syömään lihasoseen mut nyt se keikkuu tuolla sängyssä vielä hereillä ja herää luultavasti tuossa 12 syömään ja 12.15 pääsee esikoinen eskarista niin pitää sillon viimestään olla koulun pihalla..hit*o soikoon |O ukkoki tulee vasta joskus iltapäivällä kotiin niin ei voi sillekkään kallea tyrkätä että olisin yksin esikoisen hakenu..

no me ku asutaan tässä "ihanassa" kerrostalossa niin ei pysty laittamaan jo valmiiksi vaunuun nukkumaan..perinteisen rytmin mukaan kalle heräis tuossa puolen tunnin päästä uniltaan syömään lihasoseen mut nyt se keikkuu tuolla sängyssä vielä hereillä ja herää luultavasti tuossa 12 syömään ja 12.15 pääsee esikoinen eskarista niin pitää sillon viimestään olla koulun pihalla..hit*o soikoon |O ukkoki tulee vasta joskus iltapäivällä kotiin niin ei voi sillekkään kallea tyrkätä että olisin yksin esikoisen hakenu..
Mä en varmaan selviytyis kerrostalossa, kun noi molemmat on ollu tollaisia vaununukkujia.

Tsemppihaleja piiperolle tähän päivään :hug: :hug:

Mites esikoinen on eskarissa viihtyny?

Mä en varmaan selviytyis kerrostalossa, kun noi molemmat on ollu tollaisia vaununukkujia.

Tsemppihaleja piiperolle tähän päivään :hug: :hug:

Mites esikoinen on eskarissa viihtyny?
se on viihtyny oikein hyvin,on kuulema kivoja poikia siinä ryhmässä, onneksi =) odottaa vaan innolla että sais läksyjä :D

Yhteistyössä