No niin, tuli tässä aamupuuro ja kakkavaipan vaihto, joten nyt sain lukaistua loputkin=) Vai jumahti edellinen pino sitten lyhyeen :kieh:
Mä olin eilen siis työkamujen kans syömässä ja yhdellä kirsikkaoluella ja sen jälkeen vielä kaakaolla yhdessä kuppilassa =) Kotona olin 20:30, joten eipä mennyt myöhään
Mies teki eilen elämänsä ekaa kertaa kaurapuuroa ja aika paksua tavaraa oli poika saanut, eikä siis kovin hyvin ollut uponnut. Velliä oli vielä kaapissa jäänteenä, joten poju oli saanut sitä sitten puuron päälle =)
*Nyt mä taas hipihiljaa kuiskaan, että meillä nukuttiin toinen yö perään heräämättä* Joskos se tästä lähtis
Mun oli tietty pakko nousta neljän kieppeillä pumppaamaan enimmät maidot pois, kun meinas toinen tissi räjähtää, valutti jo uhkaavasti :/ Mut sen ainoon kerran nousin viimeyönä sängystä, vaikka heräilinkin
Mahtavaa, tätä toivon teille kaikille, jotka myös "kärsitte" yöhyppelyistä :hug:
Me aiotaan mennä pojun kans tänään katsomaan Mamma Mia BabyBioon =) Kaverit on vielä mietintäkannalla, mutta me mennään vaikka kahdestaan, jos ei kamut lähe messiin.
Ruokailurytmeistä olitte jutelleet. Meillä aamulla ensin tissiä, sitten 1-2h kuluttua aamupuuro+tissiä (jos kelpaa), päikkäreiden jälkeen lounaaksi kasvis-/lihasosetta+tissiä päälle, välipalaksi tissiä, iltapäivällä hedelmäsose+tissiä, välitissi ja sitten iltapuuro+tissiä(jos vielä mahtuu). Koko ajan siis melkein syödään. Joskus nuo välitissit jää pois, riippuu hiukan pojan virkeystasosta jne. Rytmi varmaan tasottuu hieman, kunhan saadaan toinenkin lämmin ateria mukaan tässä joskus lähiviikkoina.
Toppapukuja pitäis munkin katsella
Mutta ensin aion testata tuon äp:n haalarin ja jos sillä pärjättäs tammialeen saakka, niin hyvä ois