***HELMET 2008*** Kesäviikko 33 (2. pino)

Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Toppapuvut
Juu...kantsii aloittaa tää tuleva talvi tuolla äp:n toppiksella. Tosiaan myös ehkä saa sit halvemmallakin myöhemmin uuden haalarin kun talvi vähän etenee... Eiks joulun jälkeen nuo alet tosiaan sitten taas ala...
Mie taas ostan tytylle ehdottomasti talvipuvun jo syksyllä, vaikka meneekin tuohon isoveljeltä perittyynäp-pukuun-silloin pari vuotta takaperin äp:n puvut oli isompia kuin nyt. Ainakin tuo puku on mun mielestä ihan liian ohut muuksi kuin vaunupuvuksi, eikä juuri pidä tuulta, kosteudesta puhumattakaan. Ja kun tyty ei kovin kaukana enää konttaamisesta ole, joten tulee menemään jo alkutalvesta maassa möyrien...
Nyt menee kyllä vaikeeks, että ostaisko sit kuitenkin sen puvun jo nyt... :eek:

 
Alkuperäinen kirjoittaja emmie:
prkl* Kirjoitin pitkät sadut, ja hävis kaikki johonkin! |O |O |O Anyway, onko kukaan kiinnostunut lähtemään huomenna Babybioon kattomaan tai yrittämään kattoa Mamma miaa? :wave: Meillä tyttö ei varmaankaan viihdy paikoillaan koko aikaa, mutta voihan siellä sitten hiippailla ympäriinsä. :xmas:
*muoks* Laitelkaas yv:ä tai tekstaria, jos kiinnostaa! =)

*muoksmuoks* t. ieva & :heart: 6kk13pv
kuten jo txt, eli vi ses! =)
Nähdään! :D

 
No nipsulikin sit tais mennä. |O Sellossa oli muuten aivan ihania Moonkidsin haalareita! :p Siis niitä samoja ja vähän erilaisia, millaset meillä yhdet on. Pakko varmaan hankkia syksyks uudet, kun ovat nuo 62/68 lahkeista lyhkäset. Pirun kalliita vaan. |O |O |O Taidan ahkeroida tässä joku päivä ja laittaa vaatetta huutikseen. Ja niillä rahoilla sit ostaa typylle uutta. :p
 
Jaahans nyt se ieva sit läks :eek: , ehkäpä mäkin vetäydyn sänkypuuhiin ;) . Aamulla ois neuvolaa ja ittellä verikoe |O

( joutuko muut käyä verikokeessa kun synnytyksestä puoli vuotta, siis semmoset jolla oli sokerit koholla :wave: )

, hyviä unia!
 
Eka tälle aamuun :D ja :kieh: |O haukotus

Yö meni pitkästä aikaa hyvin, mitä nyt aika aikanen herätys, mut poju sippaski uudestaan ku jäi köllimään sänkyyn ja ite kerkesin jo kahvin juonnin alottaa..

Haalareista, meille mummi osti välikausihaalarin ja luultavasti mennään pakkauksen toppapuvulla jos vaan päälle mahtuu, ainakin alkutalven pitäs mahtua. Ja aleista vois ostaa uuden haalarin..

Noi ievan mainitsemant moonkidsit on ihania, täällä päin tuossa metsolassa tulee käytyä useestikki, mut jotenni tytölle olis enemmän..

Mut lopetan tähän ettei kukaa kerkeä kirjotella tässä välissä :LOL:
 
Kuinkahan äkkiä ne homepilkut sit alkaa tulemaan? Ku mie oon pitäny meidän rattaita tuossa partsilla melkeimpä koko ajan.. Jos satanu tai poissa ollaan oltu niin sisälle nykässy...

Kirppikselle olis täälläi vaatetta.. Mie en raaski myydä pojun vauvavaatteita, tai no ne oon myyny mitkä ite oon ostanu mut lahjaksi saamat ja kaikkein sievimpiä en. Jos meille joskus tulis toinen vauva niin en osta sille 56cm vaatteista muita ku kietasubodeja, yks sammarihaalari ja velourhaaalari jäi tuollaki ihan käyttämättömiksi :snotty: Niin pientä oli niin mukava pitää ykskertasissa vaatteissa..

Tänään tosiaan leffaan =) Poppareita :p

Saanukka ja J päiviä päälle 5kk
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Sitte niistä kyynelistä .. oliko Kristellen kanssa puhetta siitä ettei vauvat oo itkeny kunnon kyyneliä vielä??
Kyllä meillä kyynelehditään silloin harvoin kun itketään :'( =) Mutta meillä ei siis kovin usein oikein itketä, kitistään ennemminkin :whistle:
 
Huomenta :wave:

Täällä taas heräilty yöllä kolme kertaa itkulla ja hyvällä ruokahalulla :eek: tää alkaa siis olemaan jatkuvaa.Onkohan murusella siis nälkä ja siihen herää,mysteeri. Täytyy vissiin alkaa kokeilla iltasella tissimaidon lisäksi jotain sosetta.Haluaisin imettää vielä puoli vuotta joten taitaa alkaa olemaan kiinteiden määrän lisäännyttyä aika taiteileminen ,että maitoa vielä riittäisi.

Jee,nyt peukut ja varpaat pystyyn ,kun tänään tulee pariskunta katsomaan matkarattaita. :eek: saisin sitten ostaa uudet tilalle :D :saint:

*muoks* mikä helkatin :eek: monttunaama tonne mun lauseen keskelle tuli :xmas:
 
No niin, tuli tässä aamupuuro ja kakkavaipan vaihto, joten nyt sain lukaistua loputkin=) Vai jumahti edellinen pino sitten lyhyeen :kieh:

Mä olin eilen siis työkamujen kans syömässä ja yhdellä kirsikkaoluella ja sen jälkeen vielä kaakaolla yhdessä kuppilassa =) Kotona olin 20:30, joten eipä mennyt myöhään :D Mies teki eilen elämänsä ekaa kertaa kaurapuuroa ja aika paksua tavaraa oli poika saanut, eikä siis kovin hyvin ollut uponnut. Velliä oli vielä kaapissa jäänteenä, joten poju oli saanut sitä sitten puuron päälle =)

*Nyt mä taas hipihiljaa kuiskaan, että meillä nukuttiin toinen yö perään heräämättä* Joskos se tästä lähtis :whistle: Mun oli tietty pakko nousta neljän kieppeillä pumppaamaan enimmät maidot pois, kun meinas toinen tissi räjähtää, valutti jo uhkaavasti :/ Mut sen ainoon kerran nousin viimeyönä sängystä, vaikka heräilinkin :D Mahtavaa, tätä toivon teille kaikille, jotka myös "kärsitte" yöhyppelyistä :hug:

Me aiotaan mennä pojun kans tänään katsomaan Mamma Mia BabyBioon =) Kaverit on vielä mietintäkannalla, mutta me mennään vaikka kahdestaan, jos ei kamut lähe messiin.

Ruokailurytmeistä
olitte jutelleet. Meillä aamulla ensin tissiä, sitten 1-2h kuluttua aamupuuro+tissiä (jos kelpaa), päikkäreiden jälkeen lounaaksi kasvis-/lihasosetta+tissiä päälle, välipalaksi tissiä, iltapäivällä hedelmäsose+tissiä, välitissi ja sitten iltapuuro+tissiä(jos vielä mahtuu). Koko ajan siis melkein syödään. Joskus nuo välitissit jää pois, riippuu hiukan pojan virkeystasosta jne. Rytmi varmaan tasottuu hieman, kunhan saadaan toinenkin lämmin ateria mukaan tässä joskus lähiviikkoina.

Toppapukuja
pitäis munkin katsella :whistle: Mutta ensin aion testata tuon äp:n haalarin ja jos sillä pärjättäs tammialeen saakka, niin hyvä ois :whistle:
 
Jahas, uusi pino.. :ashamed: Mä olen jonkun kamalan viruksen kourissa täällä. |O :snotty: Mies joutui jäämään himaan kun ei vaan puhti riitä näiden kans tääl yksin. Meen petiin tämän pienen kans tästä. :wave:
 

Yhteistyössä