***HELMET 2008*** Kesäviikko 33 (2. pino)

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Meillä on kaikki nuo rattaat ym. kuin sotareissun käyneitä, mut ei täällä maalla niin välii oo... =)
Näkisit nuo meijän softyt (muita ei oo vanhoja tallessa)...ne on 3v seisonu autokatoksessa kesät talvet ja ne on iha länkällään ku esikko ajo autolla niitä päin :LOL: :LOL:
Mulla autonperässä kokoontaittuvat matkarattaat ja niihin on ilmestyny pieniä mustia pilkkuja (taitaa olla homepilkkuja)...onko mitään homepesuainetta olemassa joka tuohon auttaisi? Harmittaa, mut en mä joka pv ala niitä roudaamaan autoon ja autosta pois |O .
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Juu, Huppa on perillä, ihana! :heart: Ja halpa! :D Löysin vielä ideaparkista pukuun sopivan hatunkin, vielä on hanskat hakusessa... :whistle:
-- :flower: . Meil jäi tältä erää mutta sueraavan kerran kun tarvetta niin pidän mielessä, kerro sit kokemuksia :wave:
Testataan ja kerrotaan... :p :D Hyvälaatuiselta tuo kokeillessa vaikuttaa, kokeillaan kurakelit ja katsotaan sit. Ajateltiin kyllä tilata muksuille talvipuvutkin sieltä jos tämä syksypuku toimii käytössä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Meillä on kaikki nuo rattaat ym. kuin sotareissun käyneitä, mut ei täällä maalla niin välii oo... =)
Näkisit nuo meijän softyt (muita ei oo vanhoja tallessa)...ne on 3v seisonu autokatoksessa kesät talvet ja ne on iha länkällään ku esikko ajo autolla niitä päin :LOL: :LOL:
Mulla autonperässä kokoontaittuvat matkarattaat ja niihin on ilmestyny pieniä mustia pilkkuja (taitaa olla homepilkkuja)...onko mitään homepesuainetta olemassa joka tuohon auttaisi? Harmittaa, mut en mä joka pv ala niitä roudaamaan autoon ja autosta pois |O .
Mie meijän vanhat matkikset pesin, ja ne lähti...mut siitä on n. 6-7v aikaa...enhä mie enää muista :whistle:
Meillä kans matkikset kököttää autossa...talveks aion kyl tuua sisälle :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mie kyl ihan kohtsillään meen :D
Tulipa jopa ostettuu Meidän perhe-lehti iltalukemiseks :whistle:
Mul myös kasa vanhoja lehtiä hoitopöydän laatikossa ja se sängyn vieressä... Lehdet siis näitä vauvalehtiä :wave: . Jos uni ei tuu, niin voi lueskella...mulla kun on tuo eristetty makuuhuone... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mie kyl ihan kohtsillään meen :D
Tulipa jopa ostettuu Meidän perhe-lehti iltalukemiseks :whistle:
Mul myös kasa vanhoja lehtiä hoitopöydän laatikossa ja se sängyn vieressä... Lehdet siis näitä vauvalehtiä :wave: . Jos uni ei tuu, niin voi lueskella...mulla kun on tuo eristetty makuuhuone... :D
:LOL: :LOL:
Mie tahtosin äänieristetyn :whistle: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mie kyl ihan kohtsillään meen :D
Tulipa jopa ostettuu Meidän perhe-lehti iltalukemiseks :whistle:
Mul myös kasa vanhoja lehtiä hoitopöydän laatikossa ja se sängyn vieressä... Lehdet siis näitä vauvalehtiä :wave: . Jos uni ei tuu, niin voi lueskella...mulla kun on tuo eristetty makuuhuone... :D
:LOL: :LOL:
Mie tahtosin äänieristetyn :whistle: :LOL:
:LOL: eiks teil remppaa tehdä... :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mie kyl ihan kohtsillään meen :D
Tulipa jopa ostettuu Meidän perhe-lehti iltalukemiseks :whistle:
Mul myös kasa vanhoja lehtiä hoitopöydän laatikossa ja se sängyn vieressä... Lehdet siis näitä vauvalehtiä :wave: . Jos uni ei tuu, niin voi lueskella...mulla kun on tuo eristetty makuuhuone... :D
:LOL: :LOL:
Mie tahtosin äänieristetyn :whistle: :LOL:
:LOL: eiks teil remppaa tehdä... :wave:
Joo vois oikeestaa lisätä piirustuksiin yhen sellasen :p :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
|O Juma, meil on kaloja akvaaiossa *pitkästä aikaa näkee lasin läpi* B) :LOL:
...mitäköhän kalat ajattelee... :flower:
Aamulla varmaan ketarat ojossa, ku saa slaagn ku näke tätä säätämistä tääl aamulla seiskan jälkee :LOL:
Joko pojilla on ollu läksyjä?
Kakkosluokkalaisella oli jo eilen, nelosella tuli tänään ekat....mitkä oli tehny jo illalla sängyssä valmiiks |O |O |O
 

Yhteistyössä