***HELMET 2008*** Kesäviikko 33 (2. pino)

prkl* Kirjoitin pitkät sadut, ja hävis kaikki johonkin! |O |O |O Anyway, onko kukaan kiinnostunut lähtemään huomenna Babybioon kattomaan tai yrittämään kattoa Mamma miaa? :wave: Meillä tyttö ei varmaankaan viihdy paikoillaan koko aikaa, mutta voihan siellä sitten hiippailla ympäriinsä. :xmas:
*muoks* Laitelkaas yv:ä tai tekstaria, jos kiinnostaa! =)

*muoksmuoks* t. ieva & :heart: 6kk13pv
kuten jo txt, eli vi ses! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
seuraavalle talvelle pukua kattella, vaan minkäköhän kokosta sitä osais tuumia :attn:
Meillä on 68cm vielä iso...eli saattasimpa 80cm ostaa sitten tammikuussa näillä näkymin, jos ei kamalaa pyrähdystä tule :D
Tosin koot vaihtelee hirveesti eri merkeissä...
Meillä ostettiin 80cm puku jo tälle syksylle :LOL: vuoden päästä talvella ostetaankin sit varmaan jo 92-senttinen jos tähän tahtiin kasvaa! :p
--juu kylhän meilläkin tuo neiti aika pitkänhuiskee on :eek: ,joko muutes Huppa puku perillä :wave:
Juu, Huppa on perillä, ihana! :heart: Ja halpa! :D Löysin vielä ideaparkista pukuun sopivan hatunkin, vielä on hanskat hakusessa... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
emmie onko siin jotaan mitä erityisesti pitäs ottaa huomioon tälleen ku eka kertaa räpeltää sen kanssa? :whistle:
joo :) kannattaa tehä testejä :) siel on kai oma osasto sitäki varten =) ja sit ettei laita vahingos lähtöhintaa nollaks jos ei oo eurolla valmis myymään :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Juu, Huppa on perillä, ihana! :heart: Ja halpa! :D Löysin vielä ideaparkista pukuun sopivan hatunkin, vielä on hanskat hakusessa... :whistle:
-- :flower: . Meil jäi tältä erää mutta sueraavan kerran kun tarvetta niin pidän mielessä, kerro sit kokemuksia :wave:

 
Alkuperäinen kirjoittaja emmie:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
emmie onko siin jotaan mitä erityisesti pitäs ottaa huomioon tälleen ku eka kertaa räpeltää sen kanssa? :whistle:
joo :) kannattaa tehä testejä :) siel on kai oma osasto sitäki varten =) ja sit ettei laita vahingos lähtöhintaa nollaks jos ei oo eurolla valmis myymään :D
Mulle tasan käy noin |O
 
mut jos haluut siis ni voin laittaa kyl sun puolesta jos laitat mulle kuvan ja hintapyynnin ja kaikki tiedot ja että haluutko et noutaja hakee sen teiltä vai postitatko ja pljonko on postikulut, ja matkahuollon kautta että onnistuuko ja sen sellasta :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja emmie:
mut jos haluut siis ni voin laittaa kyl sun puolesta jos laitat mulle kuvan ja hintapyynnin ja kaikki tiedot ja että haluutko et noutaja hakee sen teiltä vai postitatko ja pljonko on postikulut, ja matkahuollon kautta että onnistuuko ja sen sellasta :)
Se siis onnistus tollee? :whistle:
Harkitten asiaa oikeesti :D Ja pitää varmaan jotain kuviaki sit räpsiä =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Meillä on kaikki nuo rattaat ym. kuin sotareissun käyneitä, mut ei täällä maalla niin välii oo... =)
Näkisit nuo meijän softyt (muita ei oo vanhoja tallessa)...ne on 3v seisonu autokatoksessa kesät talvet ja ne on iha länkällään ku esikko ajo autolla niitä päin :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja emmie:
mut jos päätät kirjautua ite niin voin olla kyllä atk-tukena :LOL:
Tukea mie siin kyl tosiaan tarviin |O :LOL: :LOL:
*hui, pelottaa koko ajatus* :LOL: :D kaikkee sitä pitäs viel vanhana opetella :p
Onks huutis paras paikka myydä? Mä en oo kyl tosiaankaan myyny viel mitään :xmas: .
Mie oon aina raijannu kirpparille...mut nyt tahtosin maybe äkkiä noi pois tosta oven edestä :whistle:
 

Yhteistyössä