Mitäs oireita sulla??? :wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:tuosta tuliki mieleen että minun pitää käydä verikokeissa ku pientä epäilystä ilmeisesti että mulla olis kilpirauhasen vajaatoiminta,toivottavasti ei oo..Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie meen vasta kun synnytyksestä on vuosi :wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:( joutuko muut käyä verikokeessa kun synnytyksestä puoli vuotta, siis semmoset jolla oli sokerit koholla :wave: )
Mie oon 90% varma, et mulla on nuo sokerit "jääny päälle" tai sit on vikaa kilpirauhasessa :ashamed:
Ja mulle sanottiin, et katotaan kaik painot, hb:t yms sitte samalla, ku on likan 1v neuvola, plus lisäks sitä ennen sit käyn siin verikokeessaAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--meillä tuli ohjeeks että puoli vuotta , nooh väliäkös tuolla :/Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie meen vasta kun synnytyksestä on vuosi :wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:( joutuko muut käyä verikokeessa kun synnytyksestä puoli vuotta, siis semmoset jolla oli sokerit koholla :wave: )
Mie oon 90% varma, et mulla on nuo sokerit "jääny päälle" tai sit on vikaa kilpirauhasessa :ashamed:
*reps*Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:sehän tuo jos teillä ei oliskaan ollu samaa diskoa ku meillä niin olisin alkanu epäillä vähä tätä meikäläisen mielenterveyttä, tai siis epäillä vielä enemmän mitä aikasemminAlkuperäinen kirjoittaja Ippu:Mistä tuliki mieleeni että enpä oo muistanut tuloksia kysellä... mut kai niissä ei oo mitään ollu ku eivät oo perään huudelleet..Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:joo niin liittyyAlkuperäinen kirjoittaja Ippu:Mulla piti käydä kans nyt, se taitaa liittyä näihin meidän "juttuihin"?Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:tuosta tuliki mieleen että minun pitää käydä verikokeissa ku pientä epäilystä ilmeisesti että mulla olis kilpirauhasen vajaatoiminta,toivottavasti ei oo..Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie meen vasta kun synnytyksestä on vuosi :wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:( joutuko muut käyä verikokeessa kun synnytyksestä puoli vuotta, siis semmoset jolla oli sokerit koholla :wave: )
Disko muuten jep meilläki! Ihan höntin näköistä!
ei tietääkseni mitään, mut ku oon käyny siellä juttelemassa niin sanovat että otetaan varalta ne kokeet..Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mitäs oireita sulla??? :wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:tuosta tuliki mieleen että minun pitää käydä verikokeissa ku pientä epäilystä ilmeisesti että mulla olis kilpirauhasen vajaatoiminta,toivottavasti ei oo..Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie meen vasta kun synnytyksestä on vuosi :wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:( joutuko muut käyä verikokeessa kun synnytyksestä puoli vuotta, siis semmoset jolla oli sokerit koholla :wave: )
Ai jaaAlkuperäinen kirjoittaja piipero86:ei tietääkseni mitään, mut ku oon käyny siellä juttelemassa niin sanovat että otetaan varalta ne kokeet..Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mitäs oireita sulla??? :wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:tuosta tuliki mieleen että minun pitää käydä verikokeissa ku pientä epäilystä ilmeisesti että mulla olis kilpirauhasen vajaatoiminta,toivottavasti ei oo..Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie meen vasta kun synnytyksestä on vuosi :wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:( joutuko muut käyä verikokeessa kun synnytyksestä puoli vuotta, siis semmoset jolla oli sokerit koholla :wave: )
hyvin on A kasvanu =) tosi kiva ku pitäny se terkka teidät itellään. et sattunu utelemaan siitä meidän terkasta minne se on lähteny?ku meillähän on ens kerralla se uus emäntä siellä ja ku en ite viimeksi älynny kysyä että minne se entinen häipyy..minäkö utelias? ai miten niinAlkuperäinen kirjoittaja Ippu:Jep, tulimma neuvolasta! :wave:
Ihana terkka meillä, ihana!! :heart: Täällä on taas aluejakoa tehneet uusiksi, ja meidän ois kuulunu siirtyä toiselle terkkarille, mutta tämä meidän ihana oma tätykkämme oli jättäny pari perhettä siirtyviin kuuluvista itelleen, ja me ollaan toinen niistä! Tykkään tuosta terkkarista tosi paljon, hyvät keskustelut aina ja jopa halaa joskus jos on jotain oikein iloista tai surullista menossa. Ni onneksi oli meidät sitte halunnu pitää itellään!! =)
Ja niitä mittoja sitten...
Paino 7450g (viimeksi 6760g)
Pituus 68 cm (viimeksi 64,5 cm)
Py 43,0 cm (viimeksi 42 cm)
Hienosti kasvaa. Rm + korviketta. Kiinteät ruuat monipuolisesti käytössä. Mahalleen pyörähtää, navan ympäri pyörii. Suorille käsille varaa ylävartaloa. Kovasti vastavuoroista jokeltelua tulee. Hihkuu ja kiljuu. Päiväunet x3, yöt vaihtelevasti nukkuu.
Semmoiset!
Hei en mä muistanu ollenkaan!! Mun piti kyllä!! Ku johan tuo nyt minua uteliasta kiinnostaa ihteäänkin!Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:hyvin on A kasvanu =) tosi kiva ku pitäny se terkka teidät itellään. et sattunu utelemaan siitä meidän terkasta minne se on lähteny?ku meillähän on ens kerralla se uus emäntä siellä ja ku en ite viimeksi älynny kysyä että minne se entinen häipyy..minäkö utelias? ai miten niinAlkuperäinen kirjoittaja Ippu:Jep, tulimma neuvolasta! :wave:
...
no voi harmi, jospa se meidän uus terkka sanois minne se entinen läksAlkuperäinen kirjoittaja Ippu:Hei en mä muistanu ollenkaan!! Mun piti kyllä!! Ku johan tuo nyt minua uteliasta kiinnostaa ihteäänkin!Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:hyvin on A kasvanu =) tosi kiva ku pitäny se terkka teidät itellään. et sattunu utelemaan siitä meidän terkasta minne se on lähteny?ku meillähän on ens kerralla se uus emäntä siellä ja ku en ite viimeksi älynny kysyä että minne se entinen häipyy..minäkö utelias? ai miten niinAlkuperäinen kirjoittaja Ippu:Jep, tulimma neuvolasta! :wave:
...
Kiva ,että sujui hyvin.Koskahan sitä itse testais meidän tuulimyllyn kanssaAlkuperäinen kirjoittaja Kristelle:BabyBiosta kotiuduttu ja siivous odottaa, mutta ei jaksa kiinnostaa Että meillä on kiltti poika, ei inahtanutkaan koko leffan aikana :heart: Sain siis rauhassa katsella koko leffan, poika istuskeli sylissä ja katseli myös sekä leikki kiltisti leluillaan. Nukkuikin 20min unet välillä =) Tuon kanssa on niin kiva mennä kaikkialle, kun pääsääntöisesti on nauravainen ja tyytyväinen :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ai jaaAlkuperäinen kirjoittaja piipero86:ei tietääkseni mitään, mut ku oon käyny siellä juttelemassa niin sanovat että otetaan varalta ne kokeet..Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mitäs oireita sulla??? :wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:tuosta tuliki mieleen että minun pitää käydä verikokeissa ku pientä epäilystä ilmeisesti että mulla olis kilpirauhasen vajaatoiminta,toivottavasti ei oo..Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie meen vasta kun synnytyksestä on vuosi :wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:( joutuko muut käyä verikokeessa kun synnytyksestä puoli vuotta, siis semmoset jolla oli sokerit koholla :wave: )
--ymmärrän yskän toudella hjyvin :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie lähen nukkuu...huono päivä :headwall: :headwall:
Kerhossa siis "syytä" Ja mitä enemmän luen aiheesta, ni sitä enemmän uskon siihen, että mulla on se :ashamed: :snotty:
Kiva kuulla, meilläkin innokas eskarilainen =)Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:se on viihtyny oikein hyvin,on kuulema kivoja poikia siinä ryhmässä, onneksi =) odottaa vaan innolla että sais läksyjäAlkuperäinen kirjoittaja Muori:Mä en varmaan selviytyis kerrostalossa, kun noi molemmat on ollu tollaisia vaununukkujia.
Tsemppihaleja piiperolle tähän päivään :hug: :hug:
Mites esikoinen on eskarissa viihtyny?