***HELMET 2008*** Kesäviikko 33 (2. pino)

Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
( joutuko muut käyä verikokeessa kun synnytyksestä puoli vuotta, siis semmoset jolla oli sokerit koholla :wave: )
Mie meen vasta kun synnytyksestä on vuosi :wave: :wave:
Mie oon 90% varma, et mulla on nuo sokerit "jääny päälle" tai sit on vikaa kilpirauhasessa :ashamed:
tuosta tuliki mieleen että minun pitää käydä verikokeissa ku pientä epäilystä ilmeisesti että mulla olis kilpirauhasen vajaatoiminta,toivottavasti ei oo..
Mitäs oireita sulla??? :wave: :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
( joutuko muut käyä verikokeessa kun synnytyksestä puoli vuotta, siis semmoset jolla oli sokerit koholla :wave: )
Mie meen vasta kun synnytyksestä on vuosi :wave: :wave:
Mie oon 90% varma, et mulla on nuo sokerit "jääny päälle" tai sit on vikaa kilpirauhasessa :ashamed:
--meillä tuli ohjeeks että puoli vuotta :eek: , nooh väliäkös tuolla :/
Ja mulle sanottiin, et katotaan kaik painot, hb:t yms sitte samalla, ku on likan 1v neuvola, plus lisäks sitä ennen sit käyn siin verikokeessa :whistle:
 
Ja pöh, yksinkös minä täällä :whistle: :wave:

Asioilla käytiin äsken likan kanssa ja sain sen nyt nukkumaan. Haettiin leipää tehtaanmyymälästä ja kirpparilta käytiin hakee hyviä löytäjä...kassillinen likalle alle 10e, ihan priimaa kamaa!! :D
2 kangashousut, 1 collarihousut, 1 lappuhaalarit, 1 farkut, 2 paitaa, 1 body, 1 neuletakki, 1 hame...olikoha muuta :whistle: :D
Kaikki H&M:ää tai NameIt:iä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
( joutuko muut käyä verikokeessa kun synnytyksestä puoli vuotta, siis semmoset jolla oli sokerit koholla :wave: )
Mie meen vasta kun synnytyksestä on vuosi :wave: :wave:
Mie oon 90% varma, et mulla on nuo sokerit "jääny päälle" tai sit on vikaa kilpirauhasessa :ashamed:
tuosta tuliki mieleen että minun pitää käydä verikokeissa ku pientä epäilystä ilmeisesti että mulla olis kilpirauhasen vajaatoiminta,toivottavasti ei oo..
Mulla piti käydä kans nyt, se taitaa liittyä näihin meidän "juttuihin"?
joo niin liittyy ;)
Mistä tuliki mieleeni että enpä oo muistanut tuloksia kysellä... mut kai niissä ei oo mitään ollu ku eivät oo perään huudelleet.. :whistle:

Disko muuten jep meilläki! Ihan höntin näköistä! :D
sehän tuo jos teillä ei oliskaan ollu samaa diskoa ku meillä niin olisin alkanu epäillä vähä tätä meikäläisen mielenterveyttä, tai siis epäillä vielä enemmän mitä aikasemmin :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: *reps*
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
( joutuko muut käyä verikokeessa kun synnytyksestä puoli vuotta, siis semmoset jolla oli sokerit koholla :wave: )
Mie meen vasta kun synnytyksestä on vuosi :wave: :wave:
Mie oon 90% varma, et mulla on nuo sokerit "jääny päälle" tai sit on vikaa kilpirauhasessa :ashamed:
tuosta tuliki mieleen että minun pitää käydä verikokeissa ku pientä epäilystä ilmeisesti että mulla olis kilpirauhasen vajaatoiminta,toivottavasti ei oo..
Mitäs oireita sulla??? :wave: :wave:
ei tietääkseni mitään, mut ku oon käyny siellä juttelemassa niin sanovat että otetaan varalta ne kokeet..

 
Jep, tulimma neuvolasta! :wave:

Ihana terkka meillä, ihana!! :heart: Täällä on taas aluejakoa tehneet uusiksi, ja meidän ois kuulunu siirtyä toiselle terkkarille, mutta tämä meidän ihana oma tätykkämme oli jättäny pari perhettä siirtyviin kuuluvista itelleen, ja me ollaan toinen niistä! Tykkään tuosta terkkarista tosi paljon, hyvät keskustelut aina ja jopa halaa joskus jos on jotain oikein iloista tai surullista menossa. Ni onneksi oli meidät sitte halunnu pitää itellään!! =)

Ja niitä mittoja sitten...
Paino 7450g (viimeksi 6760g)
Pituus 68 cm (viimeksi 64,5 cm)
Py 43,0 cm (viimeksi 42 cm)
Hienosti kasvaa. Rm + korviketta. Kiinteät ruuat monipuolisesti käytössä. Mahalleen pyörähtää, navan ympäri pyörii. Suorille käsille varaa ylävartaloa. Kovasti vastavuoroista jokeltelua tulee. Hihkuu ja kiljuu. Päiväunet x3, yöt vaihtelevasti nukkuu.

Semmoiset! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
( joutuko muut käyä verikokeessa kun synnytyksestä puoli vuotta, siis semmoset jolla oli sokerit koholla :wave: )
Mie meen vasta kun synnytyksestä on vuosi :wave: :wave:
Mie oon 90% varma, et mulla on nuo sokerit "jääny päälle" tai sit on vikaa kilpirauhasessa :ashamed:
tuosta tuliki mieleen että minun pitää käydä verikokeissa ku pientä epäilystä ilmeisesti että mulla olis kilpirauhasen vajaatoiminta,toivottavasti ei oo..
Mitäs oireita sulla??? :wave: :wave:
ei tietääkseni mitään, mut ku oon käyny siellä juttelemassa niin sanovat että otetaan varalta ne kokeet..
Ai jaa :eek:
 
Terveiset kirppikseltä :wave: mukaan tarttui 3kpl toppapukuja,yks vähän ohkasempi ja yks on Travallen,taitaa mennä ens syksynä ja yks takki,niin ja toppalakki.Kaikki yhteensä 8 euroa :D Se on sit ihan eri asia tuleeko noita käytettyä kun tuli vaan semmonen Sulo Vilen olo :D Itseasiassa olen iskenyt silmäni yhteen sikakalliseen toppapukuun :ashamed: Nyt kun katt
elen noita tossa lojumassa olen tainnut ostaa helkkarin isoja :eek: :LOL:

:hug: sairaille ja valvoneille ja hienoa Kristelle että yöt sujuu edelleen

Jestas tässä kirjoittaessa tuo pikkumies on peruuttanut jumppamatolta piiitkän matkan lattialleja nyt näköjään menossa lipaston alle :D koskas se ton on oppinut.Peppukin nousee taivaisiin
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Jep, tulimma neuvolasta! :wave:

Ihana terkka meillä, ihana!! :heart: Täällä on taas aluejakoa tehneet uusiksi, ja meidän ois kuulunu siirtyä toiselle terkkarille, mutta tämä meidän ihana oma tätykkämme oli jättäny pari perhettä siirtyviin kuuluvista itelleen, ja me ollaan toinen niistä! Tykkään tuosta terkkarista tosi paljon, hyvät keskustelut aina ja jopa halaa joskus jos on jotain oikein iloista tai surullista menossa. Ni onneksi oli meidät sitte halunnu pitää itellään!! =)

Ja niitä mittoja sitten...
Paino 7450g (viimeksi 6760g)
Pituus 68 cm (viimeksi 64,5 cm)
Py 43,0 cm (viimeksi 42 cm)
Hienosti kasvaa. Rm + korviketta. Kiinteät ruuat monipuolisesti käytössä. Mahalleen pyörähtää, navan ympäri pyörii. Suorille käsille varaa ylävartaloa. Kovasti vastavuoroista jokeltelua tulee. Hihkuu ja kiljuu. Päiväunet x3, yöt vaihtelevasti nukkuu.

Semmoiset! :)
hyvin on A kasvanu =) tosi kiva ku pitäny se terkka teidät itellään. et sattunu utelemaan siitä meidän terkasta minne se on lähteny?ku meillähän on ens kerralla se uus emäntä siellä ja ku en ite viimeksi älynny kysyä että minne se entinen häipyy..minäkö utelias? ai miten niin :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Jep, tulimma neuvolasta! :wave:
...
hyvin on A kasvanu =) tosi kiva ku pitäny se terkka teidät itellään. et sattunu utelemaan siitä meidän terkasta minne se on lähteny?ku meillähän on ens kerralla se uus emäntä siellä ja ku en ite viimeksi älynny kysyä että minne se entinen häipyy..minäkö utelias? ai miten niin :whistle:
Hei en mä muistanu ollenkaan!! Mun piti kyllä!! Ku johan tuo nyt minua uteliasta kiinnostaa ihteäänkin! :LOL:

 
Höh.. just ku oon päässy sanomasta että tyttö ei vedä pitkiä päikkäreitä ja tänään vielä omasta mielenkiinnosta laitan päikkäripituuksia ylös, niin eikös toi sit ole nyt nukkunut jo yli tunnin :eek: Ja se vielä vetelee niitä nyt tässä sisällä! Ihme tyyppi..
Ja mä kun oon fiilistelly että mennään kengurukerhoon, saas nähä kehtaako..

 
BabyBiosta kotiuduttu ja siivous odottaa, mutta ei jaksa kiinnostaa :whistle: Että meillä on kiltti poika, ei inahtanutkaan koko leffan aikana :heart: Sain siis rauhassa katsella koko leffan, poika istuskeli sylissä ja katseli myös sekä leikki kiltisti leluillaan. Nukkuikin 20min unet välillä =) Tuon kanssa on niin kiva mennä kaikkialle, kun pääsääntöisesti on nauravainen ja tyytyväinen :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Jep, tulimma neuvolasta! :wave:
...
hyvin on A kasvanu =) tosi kiva ku pitäny se terkka teidät itellään. et sattunu utelemaan siitä meidän terkasta minne se on lähteny?ku meillähän on ens kerralla se uus emäntä siellä ja ku en ite viimeksi älynny kysyä että minne se entinen häipyy..minäkö utelias? ai miten niin :whistle:
Hei en mä muistanu ollenkaan!! Mun piti kyllä!! Ku johan tuo nyt minua uteliasta kiinnostaa ihteäänkin! :LOL:
no voi harmi, jospa se meidän uus terkka sanois minne se entinen läks :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
BabyBiosta kotiuduttu ja siivous odottaa, mutta ei jaksa kiinnostaa :whistle: Että meillä on kiltti poika, ei inahtanutkaan koko leffan aikana :heart: Sain siis rauhassa katsella koko leffan, poika istuskeli sylissä ja katseli myös sekä leikki kiltisti leluillaan. Nukkuikin 20min unet välillä =) Tuon kanssa on niin kiva mennä kaikkialle, kun pääsääntöisesti on nauravainen ja tyytyväinen :heart:
Kiva ,että sujui hyvin.Koskahan sitä itse testais meidän tuulimyllyn kanssa

:D :saint: olikos muuten hyvä leffa ?
 
Mekin oltiin BabyBiossa =). Oltiin ekaa kertaa ja oli kyllä tosi kivaa. Ainakin maksaa itsensä takas, kun leffan lisäks sai pari kassia kaikkea ilmaiskamaa mukaan ;). Neitikin oli tosi rauhallinen, pääasiassa katteli leffaa tyytyväisenä sylissä, välillä söi tissiä. Lopuks vaan alko vähän jo väsymystään kitisemään ja lähettiin pari minuuttia ennen loppua jo pois, että pääsi nukkumaan autoon. Oon nähny sen musikaalin, ni ei enää tarttenu loppuratkaisua jäädä jännäämään ;).

En oo ehtiny lukea taas teidän keskusteluja lainkaan, sori siis, että jää kommentoinnit TAAS väliin :ashamed:

Piipi ja pikkuneiti n. viikkoa vajaa 6kk :heart:
 
Ippu hiukan myöhäiset onnittelut puolivuotiaalle Anskulle! Ja samoin muillekin puolivuotiaille, mä palstailen nykyään niin harvoin ettei kannata yrittääkään kaikkia erikseen onnitella! =)

Ei voi uskoa että kohta tuo poikakin on puolivuotias, muutama päivä armonaikaa... :'( Kohta tämä ihana ja raskas vauva-aika on taas ohi, ehkä viimeistä kertaa. :'( No... lastenlapsia odotellessa sitten. :xmas: :whistle: :D

Jotenkin mulla ei enää päivän mittaan ole yhtään sellaisia hetkiä että ehtisin koneelle, miten te muut sen teette? Nytkin pitää hyppiä ylösalas monta kertaa että saan tämän lyhyen viestin kirjoitetuksi. :kieh: Yökeskusteluihin :LOL: en jaksa osallistua ennenkuin yöt rauhoittuu, ei tuo poika niin valvota vaan tuo isompi. |O Poika syö pari kertaa yön mittaan ja tyttöä saa käydä rauhoittelemassa 3-4 kertaa joten alkaa univelkaa kasaantua. :(

Katsotaan pysyisikö tuo tyttö sen verran aloillaan Ti-Ti-nallen seurassa että saisin vähän lueskeltuakin... :p

Hissukka ja poju (ei vielä!) 6kk
 
hepskukkuu :wave:

Neuvolasta tämmöiset mitat saatiin;
paino 8835g ( viimeksi 8115g )
pituus 69.2cm ( 67.5cm )
pää 44.9cm ( viimeks 44.2 )

Hiljanen neiti taas oli mutta muutes kaikki temppunsa esitteli ja puklas pariin otteeseen, jolloin neuvolatäti kysäs että ei kait sillä oo vatsatautia kun noin kaarella lentää..joopajoo :kieh: . Nooh, tää täti nähtiin viimestä kertaa kun lähtee opiskelemaan, eli nyt siis uus tätsy kehiin, eli meille jo neljäs..

Edelleen täti oli sitä mieltä että lihat kehiin ja viljat sit myöhemmin, kanamunaakin sais kokeilla, mutta kuinkas sitä annetaan,siis keitetään mutta mitä määriä annetaan?? Munailijat :wave: ??

Ja verikokeessakin käyty tulokset sais kun jaksas soittaa neuvolaan, tai sit soittelee lekuri perään jos sotain häikkää on ollunna..labran tätsyt oli ihmeissään että kuinka oon pystyny oleen syömättä niin kauan, mentiin kaheltatoista :eek: . Eipä siinä mitään hankaluutta olla, yleensäkkin tahtoo tuo aamupala unohtua :whistle: :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
( joutuko muut käyä verikokeessa kun synnytyksestä puoli vuotta, siis semmoset jolla oli sokerit koholla :wave: )
Mie meen vasta kun synnytyksestä on vuosi :wave: :wave:
Mie oon 90% varma, et mulla on nuo sokerit "jääny päälle" tai sit on vikaa kilpirauhasessa :ashamed:
tuosta tuliki mieleen että minun pitää käydä verikokeissa ku pientä epäilystä ilmeisesti että mulla olis kilpirauhasen vajaatoiminta,toivottavasti ei oo..
Mitäs oireita sulla??? :wave: :wave:
ei tietääkseni mitään, mut ku oon käyny siellä juttelemassa niin sanovat että otetaan varalta ne kokeet..
Ai jaa :eek:

siis kilppareissahan oireita voi olla vaikka sun mitä, mielialat, painonousu/lasku, rytmärit, hikoilu jne..epäilin yhes vaihees että miehellä ois vaan ei. Samoten joskus mull oli sama homma että paino ei vaan laskenu niin epätoivosena menin ottaan kilpparikokeet joskos vika siinä vaan ei :eek: , läskit on kans niiiiiiiiiiin tiukassa. Mä lihoin lomalla 2 kg ja mies laihtu 4kg..että näin :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Mä en varmaan selviytyis kerrostalossa, kun noi molemmat on ollu tollaisia vaununukkujia.

Tsemppihaleja piiperolle tähän päivään :hug: :hug:

Mites esikoinen on eskarissa viihtyny?
se on viihtyny oikein hyvin,on kuulema kivoja poikia siinä ryhmässä, onneksi =) odottaa vaan innolla että sais läksyjä :D
Kiva kuulla, meilläkin innokas eskarilainen =)
 

Yhteistyössä