Eilen käytiin kaupungissa ja matkalla sanoin miehelle et pitää ostaa peppupyyhkeitä kun on lopussa. Meni 10 min ja neiti sano et täällä haisee kakka, oltiin menossa sit prisman ohi ja sanoin et ajas tonne ni käydää siel pesulla et muuten kyl vaihtaisinki autos mutkun on pyykeet loppu. Onneksi pyyhkeet oli loppu, oli meinaa huomattavasti helpompi siivota lastenhoitohuoneessa sotkut jotka oli polveen saakka :xAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Oisit hakenu kaupasta vaippapaketin ja puhistuspyyhkeitä ja vaihtanu autossaAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:tokikin aika pikaseen kun neiti töräytti kakat housuun kun pihaan ajettiin ja vaippaa tietty ei mukana edes, tokikaan ei taida olla yleisövessaakaan..
Voi kauheeta....Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle::'( Mä joskus aiemmin kirjoittelin yhdestä kaverista, joka oli raskaana, LA joskus kesäkuussa ja niistä ei kuulunut mitään. Uskaltauduin nyt laittamaan viestiä ja sain vastauksen, ettei oo siksi kuulunut mitään kun kaikki ei mennyt niin kuin piti :'( En tiedä mitä tapahtunut, mutta pelkään pahinta tuollaisen viestin jälkeen Koitetaan sopia nyt tapaamista.
Mulle ja kuvia nyt HETI!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Sit kun on kokonaan valmis (kalustettuna miel. myös), ni vois vaikka vähän kuvaa vilauttaa
Käyhän sit kertomassa miten kävi!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:zuku kiitti vinkistä *ottaa seuraavan kerran ukkoa klyyvrista kiinni* :xmas:
:'( :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle::'( Mä joskus aiemmin kirjoittelin yhdestä kaverista, joka oli raskaana, LA joskus kesäkuussa ja niistä ei kuulunut mitään. Uskaltauduin nyt laittamaan viestiä ja sain vastauksen, ettei oo siksi kuulunut mitään kun kaikki ei mennyt niin kuin piti :'( En tiedä mitä tapahtunut, mutta pelkään pahinta tuollaisen viestin jälkeen Koitetaan sopia nyt tapaamista.
oot sinä hullu ku noin aikasin oot noussu ja vielä vapaasta tahdostaAlkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:Huomenta! Minä oon jo ahkerasti aamu viidestä asti teippaillut katon reunoja ja irrotellut listoja, että pääsee tänään maalaamaan lastenhuoneen.
Lapset vielä nukkuu, pikku-ukkelikin heräilee nykyään vasta 10 aikaan... on kyllä perinyt isältään hyvät unenlahjat, kun yöunille kuiteski simahti jo 21 aikaan.
Isommat lapset taitaa tykätä, kun saavat väliaikasesti nukkua olohuoneessa patjoilla, kun huone remontissa.
:wave: :wave:
en osaa muuta sanoa kuin :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Voi kauheeta....Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle::'( Mä joskus aiemmin kirjoittelin yhdestä kaverista, joka oli raskaana, LA joskus kesäkuussa ja niistä ei kuulunut mitään. Uskaltauduin nyt laittamaan viestiä ja sain vastauksen, ettei oo siksi kuulunut mitään kun kaikki ei mennyt niin kuin piti :'( En tiedä mitä tapahtunut, mutta pelkään pahinta tuollaisen viestin jälkeen Koitetaan sopia nyt tapaamista.
Tämä pariskunta tulee meille jo tänään illalla kylään, niin jutellaan lisää. Sain kyllä viesteistä sen kuvan, että kaksin ovatAlkuperäinen kirjoittaja zuku:en osaa muuta sanoa kuin :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Voi kauheeta....Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle::'( Mä joskus aiemmin kirjoittelin yhdestä kaverista, joka oli raskaana, LA joskus kesäkuussa ja niistä ei kuulunut mitään. Uskaltauduin nyt laittamaan viestiä ja sain vastauksen, ettei oo siksi kuulunut mitään kun kaikki ei mennyt niin kuin piti :'( En tiedä mitä tapahtunut, mutta pelkään pahinta tuollaisen viestin jälkeen Koitetaan sopia nyt tapaamista.
onko teillä yhteisiä tuttuja, keneltä voisit kysyä tarkemmin jos tämä ystäväsi ei jaksa kertoa ja sit auttaa esim leipomalla
Meillä kesti tuota viimeset 2vk. jätin sit ruokavaliosta ensin pois kaalet, ruusunmarjan jne. sit mentiin paripäivää pelkällä patatilla ja vihannessoseella.. neuvolasta kysäsin ni sanovat että ei haittaa, jos lapsi on virkeä ja tyytyväinen. Todennäköisesti suoli ei ole vielä valmis sulattamaan kaikkea sitä ruokaa, mutta et vähentää makuja ja jatkaa muutoin samaan malliin..Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Huomenta!
Missä vaiheessa veisitte ripuloivan vauvan lääkäriin näytille? Pojalla on ollut maha enemmän ja vähemmän löysällä lauantai-aamusta asti. Välillä kakka on "savimaista", välillä ihan vetistä vihreää. Syö ja leikkii+touhuilee ihan normaalisti. Kuumetta ei ole, eikä ole oksennellut.
Aion antaa ainakin tämän päivän pelkästään maitoa; soseet tulee heti läpi
Voiko olla allerginen jollekin ruoka-aineelle? Ollaan jo syöty vaikka mitä makuja, täytyy nyt sitten varmaan aloittaa alusta maistelemaan.
..nyt lukemaan 15 yö-sivua...
On muuten prinsessan kuvia :attn:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Mulle ja kuvia nyt HETI!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Sit kun on kokonaan valmis (kalustettuna miel. myös), ni vois vaikka vähän kuvaa vilauttaa
:kieh: |O *suunnittelee menevänsä kurkkimaan ikkunoista*
Jep :'( :'( :'(Alkuperäinen kirjoittaja piipero86::'( :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle::'( Mä joskus aiemmin kirjoittelin yhdestä kaverista, joka oli raskaana, LA joskus kesäkuussa ja niistä ei kuulunut mitään. Uskaltauduin nyt laittamaan viestiä ja sain vastauksen, ettei oo siksi kuulunut mitään kun kaikki ei mennyt niin kuin piti :'( En tiedä mitä tapahtunut, mutta pelkään pahinta tuollaisen viestin jälkeen Koitetaan sopia nyt tapaamista.
ootko kokeillu ihan perinteistä tiukkaa peitto kapaloa? meillä pitää vieläki välistä yöllä/illalla sitasta kapaloon, että malttaa rauhottua nukkumaanAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Pitäisköhä tuolle lapselle ostaa käsiraudat, että lopettais tuon sängyssä pyörimisen :headwall: ????
:'( voimia asian kohtaamiseen!! :hug: ihana että heillä on ystäviä ympärillä ketkä huolehtii!! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:Tämä pariskunta tulee meille jo tänään illalla kylään, niin jutellaan lisää. Sain kyllä viesteistä sen kuvan, että kaksin ovatAlkuperäinen kirjoittaja zuku:en osaa muuta sanoa kuin :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Voi kauheeta....Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle::'( Mä joskus aiemmin kirjoittelin yhdestä kaverista, joka oli raskaana, LA joskus kesäkuussa ja niistä ei kuulunut mitään. Uskaltauduin nyt laittamaan viestiä ja sain vastauksen, ettei oo siksi kuulunut mitään kun kaikki ei mennyt niin kuin piti :'( En tiedä mitä tapahtunut, mutta pelkään pahinta tuollaisen viestin jälkeen Koitetaan sopia nyt tapaamista.
onko teillä yhteisiä tuttuja, keneltä voisit kysyä tarkemmin jos tämä ystäväsi ei jaksa kertoa ja sit auttaa esim leipomalla
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:Tämä pariskunta tulee meille jo tänään illalla kylään, niin jutellaan lisää. Sain kyllä viesteistä sen kuvan, että kaksin ovatAlkuperäinen kirjoittaja zuku:en osaa muuta sanoa kuin :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Voi kauheeta....Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle::'( Mä joskus aiemmin kirjoittelin yhdestä kaverista, joka oli raskaana, LA joskus kesäkuussa ja niistä ei kuulunut mitään. Uskaltauduin nyt laittamaan viestiä ja sain vastauksen, ettei oo siksi kuulunut mitään kun kaikki ei mennyt niin kuin piti :'( En tiedä mitä tapahtunut, mutta pelkään pahinta tuollaisen viestin jälkeen Koitetaan sopia nyt tapaamista.