***HELMET 2008*** Kesäviikko 32

Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Hieman asiaakin väliin, muistin juuri....

Meidän tytön silmä ei ole rähminyt eikä vuotanut koko päivänä...tätähän se on tehnyt syntymästään asti. Viime viikolla saatiin lähetekin silmäklinikalle, että se kyynelkanava avattaisiin loppu kuusta.

Oiskohan se jotenkin avautunut itsekseen tänään?? Toivon parasta :) :)
Eikös täällä oo asiaa ollu koko illan! :p :whistle: :LOL:

Ei vaan...siis oikeesti hienoo!!!! :attn: :hug: Jospa sitä toimenpidettä ei tarviskaan tehdä sitte!!! =) :flower: Toivotaan...vaan ei parane nuolasta ennenku tipahtaa... =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Hieman asiaakin väliin, muistin juuri....

Meidän tytön silmä ei ole rähminyt eikä vuotanut koko päivänä...tätähän se on tehnyt syntymästään asti. Viime viikolla saatiin lähetekin silmäklinikalle, että se kyynelkanava avattaisiin loppu kuusta.

Oiskohan se jotenkin avautunut itsekseen tänään?? Toivon parasta :) :)
Toivotaan

:heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Hieman asiaakin väliin, muistin juuri....

Meidän tytön silmä ei ole rähminyt eikä vuotanut koko päivänä...tätähän se on tehnyt syntymästään asti. Viime viikolla saatiin lähetekin silmäklinikalle, että se kyynelkanava avattaisiin loppu kuusta.

Oiskohan se jotenkin avautunut itsekseen tänään?? Toivon parasta :) :)
Toi olis mahtavaa, jos sille ei tarvis tehdäkään mitään! :heart:
Näinpä, jännitin jo hirmusesti sitä nukutusta ja operaatiota :( . No katsellaan, voihan se jotenkin vielä muuttua.....
 
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Hieman asiaakin väliin, muistin juuri....

Meidän tytön silmä ei ole rähminyt eikä vuotanut koko päivänä...tätähän se on tehnyt syntymästään asti. Viime viikolla saatiin lähetekin silmäklinikalle, että se kyynelkanava avattaisiin loppu kuusta.

Oiskohan se jotenkin avautunut itsekseen tänään?? Toivon parasta :) :)
Toi olis mahtavaa, jos sille ei tarvis tehdäkään mitään! :heart:
Näinpä, jännitin jo hirmusesti sitä nukutusta ja operaatiota :( . No katsellaan, voihan se jotenkin vielä muuttua.....
Eikös se nukutus oo ihan piece of kakku...eikös se ollu ihan humautuksessa vaan? :hug: Jos sinne nyt sitte kuitenki tarvii mennä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Vissiin viimeset 10 sivu mun teksti aina sivun ekana...niin no ette te sitäkään oo huomannu :xmas: :LOL: :LOL:
Just ajattelin sanoa samaa :whistle: Mutta ootko sä huomannu koska mä oon aina kirjottanu :xmas: :D
En mie oo kerinny kattoo :LOL: :LOL:
Aina mun jälkee? :LOL:
Nääh en mä itekkää tiiä :p
Kuhan ny johonki väliin :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Mun piti mennä kans nukkumaan pian miehen jälkeen...mut täällä oon :wave: . Piti laittaa pyykkikonekin yöksi pyörimään, mut täällä oon :wave: ... Tarttis kans vissii lähtee omaan neitsytkammariini...
Mut täällä oon :wave: Unohtu sulta tosta perästä viel :LOL:
 

Yhteistyössä