***HELMET 2008*** Kesäviikko 32

Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
kattokaa ny...lumianna vetää sipsejä kaksin käsin, kun ei kerkee ees sanomaan mitään :LOL: :LOL:
Ei kun kauhee jano, hain mehua :D
Sit sulla on pakko olla iso kuppi...pienestä kupista ei tuu kauheeta janoo :p :D :LOL:
Pieni oli..sellain ikean jälkiruokakippo...on laihiksella
Se kuppiko? :LOL:
:LOL: :LOL: Luultavasti siinä olisi totuus lähempänä :whistle: Nää mun laihikset, kun ei ole mitenkään todellisia. :xmas:
Mulla on nyt ihan todellista, kerranki :D :attn:
Kiva kiusata itteesä noilla tein sipsijutuilla ;) :D
Mä alotan tosissani sitten, kun lopetan tän imettämisen. Nyt paino pysyy juuri samana, vaikka vähän liikaa söiskin. Ihanne olisi pois 7-5 kg.
20kg :snotty:
Siehän olisit sit ihan tikku... :eek:
Höpö :ashamed: Mun ihannepainon alaraja ois 48kg....toi -20kg ni oisin vasta 55kg :whistle: Mut se riittäs mulle =)
10 raskauskiloa vielä jälellä ja 10kg tuli muutama vuos sitte, kun röökin lopetin...
 
Hieman asiaakin väliin, muistin juuri....

Meidän tytön silmä ei ole rähminyt eikä vuotanut koko päivänä...tätähän se on tehnyt syntymästään asti. Viime viikolla saatiin lähetekin silmäklinikalle, että se kyynelkanava avattaisiin loppu kuusta.

Oiskohan se jotenkin avautunut itsekseen tänään?? Toivon parasta :) :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Hieman asiaakin väliin, muistin juuri....

Meidän tytön silmä ei ole rähminyt eikä vuotanut koko päivänä...tätähän se on tehnyt syntymästään asti. Viime viikolla saatiin lähetekin silmäklinikalle, että se kyynelkanava avattaisiin loppu kuusta.

Oiskohan se jotenkin avautunut itsekseen tänään?? Toivon parasta :) :)
Toi olis mahtavaa, jos sille ei tarvis tehdäkään mitään! :heart:
 

Yhteistyössä