***HELMET 2008*** Kesäviikko 32

Poika taas päätti heräillä yöllä tiuhaan ja masukin taitaa olla pipi kun on pulautellut urakalla. Mieletön myrsky oli yöllä kattopelti vaan ryskäs :( ,mutta ei sen enempää valituksia,uusi päivä ja mukavaa sellaista kaikille =)
 
Huomenta!
Missä vaiheessa veisitte ripuloivan vauvan lääkäriin näytille? Pojalla on ollut maha enemmän ja vähemmän löysällä lauantai-aamusta asti. Välillä kakka on "savimaista", välillä ihan vetistä vihreää. Syö ja leikkii+touhuilee ihan normaalisti. Kuumetta ei ole, eikä ole oksennellut.
Aion antaa ainakin tämän päivän pelkästään maitoa; soseet tulee heti läpi :(
Voiko olla allerginen jollekin ruoka-aineelle? Ollaan jo syöty vaikka mitä makuja, täytyy nyt sitten varmaan aloittaa alusta maistelemaan.

..nyt lukemaan 15 yö-sivua...
 
Pessi jos asia sua vaivaa vie ihmeessä lääkäriin tai soita neuvolaan,sori ei ole ihmeempiä neuvoja :hug: ootkos muuten kokeillut antaa maitohappobakteereja. Toivottavasti kohta kokeneempia heräilee ja saat parempia neuvoja,onneksi poika kumminkin tuntuu voivan hyvin =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
En mielelläni soittaisi neuvolaan, kun meidän terkkari on ihan urpå :ashamed: Kai se on pakko soittaa. Rela-tippoja voisi kyllä käydä hakemassa, ihan pienenä niitä annettiinkin.
Meil on käytössä Gefiluksen maidottomat maitohappobakteerit kapselissa,olleet ihan o.k Harmi et teil on tätsy persiistä,onks siel muita tätsyjä kenelle vois soittaa. Täytyypi kuukeloida itsekin tuo vauvan ripuli vastasuuden varalle
 
Olenko ainut joka itsekin syö maissinaksuja :p eihän ne milleen maistu, mutta hyvä vaihtoehto jos tekee mieli mässyttää jotain.
Poitsu saa kyllä kivan sotkun aikaiseksi niitä mutustellessaan :D

Taitaa tulla tuulinen päivä; syksyä pukkaa
 
Tulipas mieleen et on olemassa valtakunnallinen terveyspuhelin johon voi soittaa 24h,olen soitellut pari kertaa ja saanut asiallista palvelua

*sori se onkin vaan pääkaupunkiseudulla * mut jos joku tarvii niin 09-10023
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Olenko ainut joka itsekin syö maissinaksuja :p eihän ne milleen maistu, mutta hyvä vaihtoehto jos tekee mieli mässyttää jotain.
Poitsu saa kyllä kivan sotkun aikaiseksi niitä mutustellessaan :D

Taitaa tulla tuulinen päivä; syksyä pukkaa
Eilen noista naksuista kyselin ku aattelin onkos ne samoja mitä itse joskus vetelen ku niissä ei ole rasvaa.Olen dippaillut niitä suklaakastikkeeseen
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Olenko ainut joka itsekin syö maissinaksuja :p eihän ne milleen maistu, mutta hyvä vaihtoehto jos tekee mieli mässyttää jotain.
Poitsu saa kyllä kivan sotkun aikaiseksi niitä mutustellessaan :D

Taitaa tulla tuulinen päivä; syksyä pukkaa
Eilen noista naksuista kyselin ku aattelin onkos ne samoja mitä itse joskus vetelen ku niissä ei ole rasvaa.Olen dippaillut niitä suklaakastikkeeseen
Mä syön ihan pelkiltään. Vähänhän ne tarttuu huuliin ja kitalakeen kiinni :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Olenko ainut joka itsekin syö maissinaksuja :p eihän ne milleen maistu, mutta hyvä vaihtoehto jos tekee mieli mässyttää jotain.
Poitsu saa kyllä kivan sotkun aikaiseksi niitä mutustellessaan :D

Taitaa tulla tuulinen päivä; syksyä pukkaa
Eilen noista naksuista kyselin ku aattelin onkos ne samoja mitä itse joskus vetelen ku niissä ei ole rasvaa.Olen dippaillut niitä suklaakastikkeeseen
Mä syön ihan pelkiltään. Vähänhän ne tarttuu huuliin ja kitalakeen kiinni :LOL:
Juu aikamoista tahnaa neon ja leuat vaan klonksuu ku kauheasti pistää menemään. Oon sen verran ahmatti et saan syötyä melkee koko pussinkin töllöä kattellessa.Minkähänlainen möykky niistä mahaan tulee,suolitukos varmaan lähellä

:D
 
Hep! :wave:

Taas on niin hurumykky lukemista etten ees yritä kaikkea. Vähä silmäilin, ja mieleen jäi ainaki asetti, siis kahvileipälautasen nimitys. Meillä se on toi! =)

Ja hei ne Hello Kitty -kakun kuvat, eivät siis olleet mun tekemiä, mutta mun pitäisi kyllä alkaa suunnittelemaan jotain tuon tyylistä, kun kaveri tilasi tyttärensä synttäreille prinsessaisen hello kitty -kakun. Testasin noilla kuvilla vaan sitä linkitystä silleen hienosti kuin miten VanamoBr sen tekee =)

Me mennään tänään kattoo yhtä omakotitaloa. Talokaupat mielessä, toivottavasti se on yhtä kiva kuin mitä nettisivut antaa ymmärtää!! =) Pientä laittoa vaatii, mutta ei ainakaan netti-esitteen perusteella mitään akuuttia, kuten kylppäri-/keittiöremonttia. Pintaa kai lähinnä. Jänskittää, toivottavasti se on kiva!! =)

A:lle aattelin rueta pitämään unikoulua. Sen verran oon viime yönäki rampannu taas, että huoh ja hohhoijaa. Miljuuna tutin laittoa ja saman verran tissitystä, joista yksikään ei mielestäni ollut kunnon ruokailua, vaan ainoastaan keino hiljentää tyty. Mut ootas pikku paholainen, pian koittaa muutto isoveikan huoneeseen ja se on bai-bai tissille sitten. Kyllä. Johan tuota riemua on riittänykkin ;) Siis onko se kamalaa kun alkaa tälleen olla hommaan kypsä..? Huono äiti..? :ashamed: Kun alkaa haluamaan nukkua yönsä ja ei oo enää halukas lasta yöllä ruokkimaan..? Comments?

Jep, sit kavereita moikkaamaan mammakahveille! :wave:
 

Yhteistyössä