tavoitteena???Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Se olis niinku tavotteenaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:...ja miehellä oma :snotty: ...eiks oo outoo :xmas:
tavoitteena???Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Se olis niinku tavotteenaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:...ja miehellä oma :snotty: ...eiks oo outoo :xmas:
Joo...tuo kuorsaa ja pyörii ja vaikka mitä Sit ku pojat muuttaa pois, ni meillä on makkareita vaikka joka päivälle omaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:tavoitteena???Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Se olis niinku tavotteenaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:...ja miehellä oma :snotty: ...eiks oo outoo :xmas:
Kiitos seurasta ja hyvää yötä siellä miestesi vieressä! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mut mie lähen nyt oikeesti...käväsen toisella foorumilla kiusaamassa porukkaa *hehe* ja sit maate :wave: :wave:
Meil on käytössä Gefiluksen maidottomat maitohappobakteerit kapselissa,olleet ihan o.k Harmi et teil on tätsy persiistä,onks siel muita tätsyjä kenelle vois soittaa. Täytyypi kuukeloida itsekin tuo vauvan ripuli vastasuuden varalleAlkuperäinen kirjoittaja Pessi:En mielelläni soittaisi neuvolaan, kun meidän terkkari on ihan urpå :ashamed: Kai se on pakko soittaa. Rela-tippoja voisi kyllä käydä hakemassa, ihan pienenä niitä annettiinkin.
Eilen noista naksuista kyselin ku aattelin onkos ne samoja mitä itse joskus vetelen ku niissä ei ole rasvaa.Olen dippaillut niitä suklaakastikkeeseenAlkuperäinen kirjoittaja Pessi:Olenko ainut joka itsekin syö maissinaksuja eihän ne milleen maistu, mutta hyvä vaihtoehto jos tekee mieli mässyttää jotain.
Poitsu saa kyllä kivan sotkun aikaiseksi niitä mutustellessaan
Taitaa tulla tuulinen päivä; syksyä pukkaa
Laitan lusikkaan ja tissimaitoa tilkka sekaan ja hyvin maistuuAlkuperäinen kirjoittaja Pessi:Sekoitatteko nuo kapselit (sisältö ) maitoon vai soseeseen vai miten?
Mä syön ihan pelkiltään. Vähänhän ne tarttuu huuliin ja kitalakeen kiinniAlkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Eilen noista naksuista kyselin ku aattelin onkos ne samoja mitä itse joskus vetelen ku niissä ei ole rasvaa.Olen dippaillut niitä suklaakastikkeeseenAlkuperäinen kirjoittaja Pessi:Olenko ainut joka itsekin syö maissinaksuja eihän ne milleen maistu, mutta hyvä vaihtoehto jos tekee mieli mässyttää jotain.
Juu aikamoista tahnaa neon ja leuat vaan klonksuu ku kauheasti pistää menemään. Oon sen verran ahmatti et saan syötyä melkee koko pussinkin töllöä kattellessa.Minkähänlainen möykky niistä mahaan tulee,suolitukos varmaan lähelläAlkuperäinen kirjoittaja Pessi:Mä syön ihan pelkiltään. Vähänhän ne tarttuu huuliin ja kitalakeen kiinniAlkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Eilen noista naksuista kyselin ku aattelin onkos ne samoja mitä itse joskus vetelen ku niissä ei ole rasvaa.Olen dippaillut niitä suklaakastikkeeseenAlkuperäinen kirjoittaja Pessi:Olenko ainut joka itsekin syö maissinaksuja eihän ne milleen maistu, mutta hyvä vaihtoehto jos tekee mieli mässyttää jotain.
meillä kans! :wave: |OAlkuperäinen kirjoittaja Pessi:Eiks täällä muita ole hereillä :attn:
Muiden beibit varmaan nukkuu vielä yöuniaan, meidän vilpertti on jo ensimmäisillä päikyillään |O