Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
äipääHki, me aloitettiin viljalla, kun otettiin iltapuuro mukaan kuvioon. Ja eilen muuten aamupuurokin! =) Lihaa on syöty ehkä n. reilu viikko..? Pari viikkoa..? En muista! Jonkin aikaa! =)
Kiitti Ippu! Eli siis, kun annat aamupuuroa, niin imetätkö ennen sitä vai jälkeen vai et ollenkaan? Me ollaan niin kiinni tississä, että mä en oikeen tajuu mihin väliin mä alan lusikoimaan muuta pöperöä?? :headwall: :xmas:
Hakusessa vähän vielä kun kaksi päivää vasta aamupuuroa syönyt, mutta näinä kahtena aamuna on herätty n. puoli seitsemän jälkeen, ja oon yrittäny tissillä tainnuttaa jatkamaan unia, mutta ei oo onnistunut. On siis noustu ylös, syöty jossain vaiheessa se puuro, ja sit neiti on halunnu jo ekoille päikkäreille siinä 8 maissa. Sit 9 maissa kun on herännyt, ni annan siinä vaiheessa taas tissiä, ja sit on lähetty ulos.
Muutoin meillä menee jo niin että soseet on pääasiallinen ruoka, ja tissiä tarjoan kiinteän ruoan jälkeen, sitten kun alkaa kitkuamaan janoansa.
Ja siis hei, mulla on hieromasauva!!
Semmonen niskojen hierontaan tarkoitettu masiina, missä pyörii kaks semmosta keppiä/nystyrää/jotain, ja sitä lempeästi kutsun hieromasauvakseni! Isännälle aina sanon että otapa se mun hieromasauva tuolta kaapista (sitä säilytetään yläkaapissa kun kohtalaisen harvoin tarviin), ja hyvät naurut siitä joka kerta sen päänsäryn keskelläkin jaksaa saada!
Ja siis kyllä mäki luulin että
äippäHki oli menossa kävelysauvoja ostamaan..