***HELMET 2008*** Kesäviikko 32

Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Liina-Mari menossa hierojalle...ihanaa! Minunkin pitäis varata. Kävin 2 viikko sitten ja sain ankaran tuomion..ei vaunujen työntämistä, vaan sauvakävelyä! :whistle:


Ehkä mäkin lähden sauvaostoksille ja ryhdyn hommiin! ;)
Mulla on ollut selässä jotain vikaa,joten täytyy käydä kun vian syytä ei tunnu löytyvän,eikä tuo melkee 10 kg poitsun kantaminen paljon auta asiaa :D :heart:

Mulla on kahdet sauvat enkä ole kuin kerran sauvonut :ashamed:
 
Mä teen ihan nurin päin pojan kans. :kieh: Annan sille lounaalla aina ensin sosetta, sellasen 1/3-1/2 purkillisen, sit tissiä päälle niin pitkään kun jaksaa syödä. Hyvin on mennyt noinkin eikä ainakaan vielä ole mitään ongelmaa tullu. Tuppaa nääs nukahtamaan aina tissille joksikin aikaa, paitsi tänään, mut muuten niin en ole oikeen toisin päin ilenny tehä, et tissi ensin ja sit sose. Ja muutenkin tuo tuntuis toimivan meillä noin päin. Tietty "vaarana" on että syö liikaa sosetta eikä jaksa tissiä sit niin paljon mut ei vielä ole sekään tapahtunu. Sosetta ei edes halua enempää kuin sen 1/2 purkkia max ja sit vetää vielä kummatkin rinnat maitoa.

Meillä kävi muuten ambulanssi "taas". Miehellä meni niskat aamulla niin jumiin ettei päässä sohvalta ylös kun siihen oikaisi, niskat olivat siis jumahtaneet jo ennen kuin sohvalle kävi lepäämään mut sit kun yritti ylös et oltais menty tk:n niin ei päässytkään mihinkään enkä mäkään saanu sitä ylös siitä. Oli ottanut yhden lihasrelaksantin ja särkylääkettä jo ennen sitä joten kun lanssi tuli niin jo pää hiukan liikkui ja ne sai miehen ylös tuosta. Käytiin sit hakemas pari piikkiä jotta niska edes hetken pysyi suht rentona. Nyt se nukkuu tuossa sohvalla ihan vetovex kun ne lääkkeet vaikuttaa. Ja poika omas potslojossaan. Kiva herätys ennen kasia meillä tääl taas. :kieh: :|


*muoks* Eli sauvakävely tekis hyvää tuollekin. :LOL: Ei taida lähtee, mut mun pitäis kyl ottaa nuo Marimekko-sauvat tuolta käyttöön. Ettei joku päivä olla kumpikin tuolla kohta sängyssä niskat killissä-- :whistle: :D :eek:
 
Neiti heräsi, joten me lähdetään soseilemaan. :p Ja sit Jumboon..pitää hakea kummilahja joka on kaiverrutettavana siellä. Meillä siis kastejuhlat lauantaina, päästään pienen pojan kummeiksi. :heart:

Ja Liinamari meillä on huominen vapaa jos haluat kaverin Helsingin valloitukseen! :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Jahve ja Liinamari: Mä kyllä meinasin sen sauvasekoittimen ostamista!!! :LOL: :LOL: :LOL:

Mutta joo..kävelysauvat löytyy ja pidän kyllä niiden kanssa liikkumisesta, mut en kadulla, vaan tuolla metsäpoluilla... :D


:LOL: :LOL: :LOL: kiitos päivän pelastuksesta :LOL: :LOL:
:LOL: Mä käyn kans ostamas Braunin..olis soseitten tekijä mut ei vempainta. Mitähän muita sauvoja täältä ihmisiltä puuttuu. Kohta joku kertoo menevänsä sauvaostoksille myös..sin cityyn. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Jahve ja Liinamari: Mä kyllä meinasin sen sauvasekoittimen ostamista!!! :LOL: :LOL: :LOL:

Mutta joo..kävelysauvat löytyy ja pidän kyllä niiden kanssa liikkumisesta, mut en kadulla, vaan tuolla metsäpoluilla... :D


:LOL: :LOL: :LOL: kiitos päivän pelastuksesta :LOL: :LOL:
:LOL: Mä käyn kans ostamas Braunin..olis soseitten tekijä mut ei vempainta. Mitähän muita sauvoja täältä ihmisiltä puuttuu. Kohta joku kertoo menevänsä sauvaostoksille myös..sin cityyn. :LOL:

kaalimato pitäs vissii hommaa :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Neiti heräsi, joten me lähdetään soseilemaan. :p Ja sit Jumboon..pitää hakea kummilahja joka on kaiverrutettavana siellä. Meillä siis kastejuhlat lauantaina, päästään pienen pojan kummeiksi. :heart:

Ja Liinamari meillä on huominen vapaa jos haluat kaverin Helsingin valloitukseen! :wave:
Sopiihan se
:D laitetaan puhelimet piippaamaan,niin sovitaan aika ja paikka. Mukavaa sauvailua Jumbossa :LOL:
 
Soitin neuvolaan. Terkka epäili vatsaflunssaksi. Kuulemma ihan huoletta voi vielä 2-3 päivää katsella, jos edelleen ruoka ja juoma maistuu entiseen malliin. Käski antaa mustikkakeittoa vatsaa rauhoittamaan. Mitä keittoa, kaupasta Valion mustikkasoppaa vai onko jotain vauvakeittoa olemassa? :eek: :ashamed: Lääkäriin sitten jos alkaa puhti loppua pojalta.

Ihanat tapetit Jahve :)

Tänään olisi ollut se hammashoitajan luento neuvolassa. Olin luvannut mennä, kaveri soitteli vauvansa kanssa. Enhän mä muistanut :ashamed: ei tietty tuon mahavaivaisen kanssa olisi voinutkaan mennä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Jahve ja Liinamari: Mä kyllä meinasin sen sauvasekoittimen ostamista!!! :LOL: :LOL: :LOL:

Mutta joo..kävelysauvat löytyy ja pidän kyllä niiden kanssa liikkumisesta, mut en kadulla, vaan tuolla metsäpoluilla... :D


:LOL: :LOL: :LOL: kiitos päivän pelastuksesta :LOL: :LOL:
:LOL: Mä käyn kans ostamas Braunin..olis soseitten tekijä mut ei vempainta. Mitähän muita sauvoja täältä ihmisiltä puuttuu? Kohta joku kertoo menevänsä sauvaostoksille myös..sin cityyn. :LOL:

kaalimato pitäs vissii hommaa :LOL:
No juurikin näin.
:LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Neiti heräsi, joten me lähdetään soseilemaan. :p Ja sit Jumboon..pitää hakea kummilahja joka on kaiverrutettavana siellä. Meillä siis kastejuhlat lauantaina, päästään pienen pojan kummeiksi. :heart:

Ja Liinamari meillä on huominen vapaa jos haluat kaverin Helsingin valloitukseen! :wave:
Sopiihan se
:D laitetaan puhelimet piippaamaan,niin sovitaan aika ja paikka. Mukavaa sauvailua Jumbossa :LOL:
Tää sauvakeskustelu alkaa saada huvittavia piirteitä.

:whistle: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Jahve ja Liinamari: Mä kyllä meinasin sen sauvasekoittimen ostamista!!! :LOL: :LOL: :LOL:

Mutta joo..kävelysauvat löytyy ja pidän kyllä niiden kanssa liikkumisesta, mut en kadulla, vaan tuolla metsäpoluilla... :D


:LOL: :LOL: :LOL: kiitos päivän pelastuksesta :LOL: :LOL:
:LOL: Mä käyn kans ostamas Braunin..olis soseitten tekijä mut ei vempainta. Mitähän muita sauvoja täältä ihmisiltä puuttuu. Kohta joku kertoo menevänsä sauvaostoksille myös..sin cityyn. :LOL:
Mä sain 30v lahjaksi siis ikuisuus sitten semmoisen kultaisen vempaimen ,oli vaan vähän pikkuruinen :whistle: ja sen osti vielä miespuolinen henkilö,olikohan itse mittatikkuna :ashamed: :LOL:
 
Mä teen tuon soseen ja tissittelyn kanssa niin päin, että lounaalla saa siis ensin kasvissoseen ja sitten tissiä päälle. Mutta iltapäivällä teen niin, että ensin tissiä niin paljon ku menee ja sitten vasta hedelmäsose, koska tuo poika on niin fiksu, että jos saa hedelmäsoseen ensin, syö sen koko purkin, eikä huoli enää tissiä päälle :kieh: Joten tavallaan huijaan pojua, kun tuota hedelmäsosetta menee sen tissin päälle kuitenkin 2/3-purkkia. Loput siitä meneekin sitten iltapuuron kanssa. Puuron päälle saa tissiä, jota ei kyllä useinkaan kauaa jaksa imeä, kun syö masunsa täyteen puurosta. Aamupuuron voisi ottaa kehiin tässä lähipäivinä. Ajattelin nii, että imetän ensin aamulla sängyssä niin kuin oon aina tehnyt ja sitten, kun on molemmilla vaatteet päällä ja oma aamiainen syöty, ois pojan puuron vuoro :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
äipääHki, me aloitettiin viljalla, kun otettiin iltapuuro mukaan kuvioon. Ja eilen muuten aamupuurokin! =) Lihaa on syöty ehkä n. reilu viikko..? Pari viikkoa..? En muista! Jonkin aikaa! =)

Kiitti Ippu! Eli siis, kun annat aamupuuroa, niin imetätkö ennen sitä vai jälkeen vai et ollenkaan? Me ollaan niin kiinni tississä, että mä en oikeen tajuu mihin väliin mä alan lusikoimaan muuta pöperöä?? :headwall: :xmas:
Hakusessa vähän vielä kun kaksi päivää vasta aamupuuroa syönyt, mutta näinä kahtena aamuna on herätty n. puoli seitsemän jälkeen, ja oon yrittäny tissillä tainnuttaa jatkamaan unia, mutta ei oo onnistunut. On siis noustu ylös, syöty jossain vaiheessa se puuro, ja sit neiti on halunnu jo ekoille päikkäreille siinä 8 maissa. Sit 9 maissa kun on herännyt, ni annan siinä vaiheessa taas tissiä, ja sit on lähetty ulos.

Muutoin meillä menee jo niin että soseet on pääasiallinen ruoka, ja tissiä tarjoan kiinteän ruoan jälkeen, sitten kun alkaa kitkuamaan janoansa.

Ja siis hei, mulla on hieromasauva!! :LOL:
Semmonen niskojen hierontaan tarkoitettu masiina, missä pyörii kaks semmosta keppiä/nystyrää/jotain, ja sitä lempeästi kutsun hieromasauvakseni! Isännälle aina sanon että otapa se mun hieromasauva tuolta kaapista (sitä säilytetään yläkaapissa kun kohtalaisen harvoin tarviin), ja hyvät naurut siitä joka kerta sen päänsäryn keskelläkin jaksaa saada! ;)
Ja siis kyllä mäki luulin että äippäHki oli menossa kävelysauvoja ostamaan.. :whistle: ;)

 

Yhteistyössä