Huomenta!
Meillä nukuttiin loistavasti ja mulla on jo suht normaali olo, vaikka edelleen vatsa on mm. kosketusarka =)
Mitä lie tautia ollut, kun neljäs päivä jo ja edelleen hiukan suolisto kramppaa kun syö tai juo. Tuntuu siis siltä, että joku ottais suolet kouriinsa ja rutistais
Mut joo, menin ite nukkumaan heti ysin jälkeen ja poika heräs puolenyön kieppeillä, mutta en antanut sapuskaa vaan silittelemällä nukahti 15 min kuluessa takaisin uneen. Söi sitten vasta kolmen kieppeillä =) Taitaa poika oppia, ettei sitä maitoa tarvita aina herätessä =) Tuo yksi yösyöttö kun ei tunnu missään, niin sitä en ala karsimaan, nuo yösyötöthän kuulemma ylläpitää hyvin maidontuotantoa. Haluaisin kuitenkin imettää vielä pitkään kiinteiden ohella
Hienoa
Ippu, että sulla on kuitenkin lääkitys tuohon ja hyvä, että nyt jo parempi olo :hug:
Onnea
Hipalle rouviintumispäätöksestä :flower:
Meillevauva meillä myös niin iso suku, että häistä olisi tullut suuret ja minä inhoan olla ns. huomion keskipisteenä ja juhlakaluna. Me suunniteltiin kyllä kunnon juhlia vielä silloin kun kirkkokin oli varattu. Tehtiin budjettilaskelmia ja katseltiin juhlapaikkoja. Sitten mulle iski tuska, että saan puolen suvun vihat päälleni, jos jätän ne kutsumatta häihin (en siis olisi kutsunut isääni, enkä ketään siltä puolen sukua). Miehelle kelpasi pienetkin häät, emmekä olleet vielä suunnitelmista kenellekään kertoneet, joten päätimme toteuttaa kaiken salassa. Ainoa, mikä minua tuossa päätöksessä mietitytti oli se, etten saisi polttareita
No sitten raskauduinkin, eikä sekään haitannut enää, eihän polttarit ois niin kivat olleet ilman alkoa
Me vietimme kunnon kirkkohäät pukuineen, meikkeineen, kampauksineen, kukkineen ja valokuvineen vain kolme kaveria todistamassa
:heart: Minun äitini sai aikamoisen shokin, kun suoraan kirkosta ajoimme äitini luo näyttäytymään, sillä tiesin, että äitini haluaisi ainakin nähdä ainoan tyttärensä hääpäivänään =) Miehen vanhemmat ovatkin aika tasaista porukkaa, joten eivät oleet moksiskaan "tempauksesta". Emme ole katuneet ainakaan vielä, häät oli loistavat ilman vieraitakin :heart:
Jaahas, vaunuissa jutellaan, päikkärit siis on nukuttu =)