***HELMET 2008*** Kesäviikko 31

Besafe ei kyllä ole uusi.... HTS on se varsinainen merkki ollut jo vaikka kuuuuinka kauan. Meillä oli niiden kaukalo ja tosi hyvä oli kyllä. Meillä Graco Cosmic Comfort ja tosi hyvän tuntuinen. Ja käännettävä, joka siis oli yks kriteeri millä valittiin. Ja mennen tullen voittaa Britaxin Twoway Eliten jossa esikoinen matkusti 4 vuotta. ARGH, ei ollut mitään sivusuojia siinä kyllä kun vertaa noihin uudempiin malleihin. Noi istuin markkinat on vähän hmm...miten sen sanois...rahastavia. :kieh: Kaikista löytyy vikaa ja aina se uusin on paras vaikka ihan samanlainen olis ollu edellis vuonna huono. Ja kun noita vertailuja tutkii niin usein huonot pisteet johtuu jostain seikasta jota ei juuri missään istuimessa ole tai jostain verhoilun irottus jutusta tms. joka musta on täysin epäolennaista loppupeleissä. Mut paras löytyy kokeilemalla ja mallailemalla. Kaikki ovat turvallisia jos ajaa turvallisesti ja oikein. :)

Soseita on meilläkin mennyt nyt 3pv/purkki suunnilleen tai vähemmänkin. Ei ole mitenkään ateriana vielä syöty. Jätkä muutenkin vääntää hampaita kait kun on päiväunien nukkumisen jättäny puoleen tuntiin ja samoin illalla kestää ikuisuuden ennen kuin nukahtaa eikä ruokakaan maistu oikeen. Hankaa suutaan ja naamaansa sekä huutaa illalla kun uni ei tule. Ja hermo menee. Kummallakin, mulla ja vauvalla. Mut onneks siskonsa ei tarvi nyt valvoa veljen takia täällä. :kieh:

Joop. Ei täs muuta. Onnea häitään valmisteleville! :flower:

Vanamo+ kiukku ännännää 5kk 1vko
 
Täälhän on ihania hää uutisia :D meil on A:n serkun häät lauantaina :heart:
oottako tilannu vauvalle lakin/pipon nimellä? mistä sellasia saa? ku kuulin etteivät olis kalliita, mut en googlettamalla löydä
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pusuapina:
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
Alkuperäinen kirjoittaja Pusuapina:
Oletteko muuten jo vaihtaneet turvakaukaloita istuimeen? Meidän kaukalon edellinen omistaja käytti istuinta vielä 1-vuotispäivänään, mutta meijän pojalle alkaa uhkaavasti olla kohta pieni. Siis painorajotusten mukaan, tossa istuimessa se on muistaakseni 10kg. Poika oli heinäkuun alussa 8920g ja sillä on ollut tapana kasvaa sellasta 700-800g kuukausivauhtia :whistle:
mä en tiedä onko tähän kommentoitu kun en oo kerinny kaikkia juttuja lukea mutta siis toi kasvuhan hidastuu koko ajan koska jos tää sama kasvuvauhti jatkus isompana mikä ollu pienenä ni olis aika hurjan kokosia ekaluokkalaisia esim :whistle: mut joo, noista istuimista, meillä taidettiin siirtyä yheksänkuisena istuimeen kun kaukalo jäi pieneksi ja useimmissa taitaa suosituksenaki olla toi 9 kk millon voi siirtää. jotain istuimia taitaa olla alkaen 6 kk.
Niin en mä ajatellutkaan että Jii olis vuoden loppuun mennessä kasvanut viittä kiloa :D Tuli mieleen että kun se oli parin kuukauden iässä kasvanut kahden viikon aikana kilon niin mun isä tokas että sehän on vuoden ikäsenä 25 kilonen! :LOL:
Mutta siis meidän kaukalosta se ainakin painonsa puolesta kasvaa ulos varmaan ihan parin kuukauden sisällä vaikka kasvuvauhti hidastuiskin...
joo noita kaukaloita on eri kokoja, meillä oli ekan kanssa kaks kaukaloa, eka jäi pieneks jo aikasessa vaiheessa, isompi sit kesti sinne 9 kk ikään. ja poika oli pitkä ja hoikka niinku tää toinenki. nyt meillä on sellanen pieni kaukalo ja uhkaavasti alkaa jalat tulla yli, vaikka se ei kuulemma estä käyttöä vaa vasta se jos pää tulee yli yläreunasta.
 
Moi siskot!

Nopsasti kerron meijän kuulumiset:

Vihdoinkin reissusta palattu (mun vanhempien luona ensin, sitten miehen :xmas: )
IHANAA olla kotona! A sairastui flunssaan taas reissussa, on se kumma, aina kotona ihan terve, sitten kun lähetään reissuun, saa flunssan aina heti. Stressaantuukohan hän reissuista liikaa?

5 kk (oikeestaan 5,5 kk) neuvolan kuulumiset:
pituus 68,8 cm (51)
paino 7680 g (3380)
py 43,6 cm (36,5) ...meijän terkka jatkaa näköjään edelleen millilleen laskemista :D
rokotus laitettiin ja panadolia oon nyt antanut kun on niin itkunen ja kuumettakin tuli vähän. (Tällä hetkellä kyllä ihan tyytyväisenä leikkii iskän kanssa) :) Vaippaihottumaan määrättiin laitettavaksi hydrokortisonia.

Tissillä vieläkin (pelkällä) ja perunalla alotetaan reilun 2 viikon päästä kun A tulee sen 6 kk.

kohta seuraavaksi lukemaan lisää teidän jutuista... =) taas ihan pimennossa kun melkeen 2 viikkoa oon ollu pois koneelta! :D kauheet vierotusoireet välillä ollu :LOL:

Briiffatkaa äkkiä jos tässä on 2 viikon aikana tapahtunut jotain radikaalia!


E+A (5,5 kk)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
Alkuperäinen kirjoittaja Pusuapina:
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
Alkuperäinen kirjoittaja Pusuapina:
Oletteko muuten jo vaihtaneet turvakaukaloita istuimeen? Meidän kaukalon edellinen omistaja käytti istuinta vielä 1-vuotispäivänään, mutta meijän pojalle alkaa uhkaavasti olla kohta pieni. Siis painorajotusten mukaan, tossa istuimessa se on muistaakseni 10kg. Poika oli heinäkuun alussa 8920g ja sillä on ollut tapana kasvaa sellasta 700-800g kuukausivauhtia :whistle:
mä en tiedä onko tähän kommentoitu kun en oo kerinny kaikkia juttuja lukea mutta siis toi kasvuhan hidastuu koko ajan koska jos tää sama kasvuvauhti jatkus isompana mikä ollu pienenä ni olis aika hurjan kokosia ekaluokkalaisia esim :whistle: mut joo, noista istuimista, meillä taidettiin siirtyä yheksänkuisena istuimeen kun kaukalo jäi pieneksi ja useimmissa taitaa suosituksenaki olla toi 9 kk millon voi siirtää. jotain istuimia taitaa olla alkaen 6 kk.
Niin en mä ajatellutkaan että Jii olis vuoden loppuun mennessä kasvanut viittä kiloa :D Tuli mieleen että kun se oli parin kuukauden iässä kasvanut kahden viikon aikana kilon niin mun isä tokas että sehän on vuoden ikäsenä 25 kilonen! :LOL:
Mutta siis meidän kaukalosta se ainakin painonsa puolesta kasvaa ulos varmaan ihan parin kuukauden sisällä vaikka kasvuvauhti hidastuiskin...
joo noita kaukaloita on eri kokoja, meillä oli ekan kanssa kaks kaukaloa, eka jäi pieneks jo aikasessa vaiheessa, isompi sit kesti sinne 9 kk ikään. ja poika oli pitkä ja hoikka niinku tää toinenki. nyt meillä on sellanen pieni kaukalo ja uhkaavasti alkaa jalat tulla yli, vaikka se ei kuulemma estä käyttöä vaa vasta se jos pää tulee yli yläreunasta.
Me siirryttiin jo isompaan istuimeen pari vkoa sitten 4,5kk. Kaukalossa ei mahtunu enää olemaan vaikka sisämitat kaukalossa olikin isommat kuin useassa muussa. Paino ei ottanut vastaan eikä pää vaan selkä ei mahtunu enää, hartiat kirras vastaan jokaisessa mallissa...heh. Taas yks kehittämisen aihe valmistajille.

:kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
Alkuperäinen kirjoittaja Pusuapina:
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
Alkuperäinen kirjoittaja Pusuapina:
Oletteko muuten jo vaihtaneet turvakaukaloita istuimeen? Meidän kaukalon edellinen omistaja käytti istuinta vielä 1-vuotispäivänään, mutta meijän pojalle alkaa uhkaavasti olla kohta pieni. Siis painorajotusten mukaan, tossa istuimessa se on muistaakseni 10kg. Poika oli heinäkuun alussa 8920g ja sillä on ollut tapana kasvaa sellasta 700-800g kuukausivauhtia :whistle:
mä en tiedä onko tähän kommentoitu kun en oo kerinny kaikkia juttuja lukea mutta siis toi kasvuhan hidastuu koko ajan koska jos tää sama kasvuvauhti jatkus isompana mikä ollu pienenä ni olis aika hurjan kokosia ekaluokkalaisia esim :whistle: mut joo, noista istuimista, meillä taidettiin siirtyä yheksänkuisena istuimeen kun kaukalo jäi pieneksi ja useimmissa taitaa suosituksenaki olla toi 9 kk millon voi siirtää. jotain istuimia taitaa olla alkaen 6 kk.
Niin en mä ajatellutkaan että Jii olis vuoden loppuun mennessä kasvanut viittä kiloa :D Tuli mieleen että kun se oli parin kuukauden iässä kasvanut kahden viikon aikana kilon niin mun isä tokas että sehän on vuoden ikäsenä 25 kilonen! :LOL:
Mutta siis meidän kaukalosta se ainakin painonsa puolesta kasvaa ulos varmaan ihan parin kuukauden sisällä vaikka kasvuvauhti hidastuiskin...
joo noita kaukaloita on eri kokoja, meillä oli ekan kanssa kaks kaukaloa, eka jäi pieneks jo aikasessa vaiheessa, isompi sit kesti sinne 9 kk ikään. ja poika oli pitkä ja hoikka niinku tää toinenki. nyt meillä on sellanen pieni kaukalo ja uhkaavasti alkaa jalat tulla yli, vaikka se ei kuulemma estä käyttöä vaa vasta se jos pää tulee yli yläreunasta.
Me siirryttiin jo isompaan istuimeen pari vkoa sitten 4,5kk. Kaukalossa ei mahtunu enää olemaan vaikka sisämitat kaukalossa olikin isommat kuin useassa muussa. Paino ei ottanut vastaan eikä pää vaan selkä ei mahtunu enää, hartiat kirras vastaan jokaisessa mallissa...heh. Taas yks kehittämisen aihe valmistajille.

:kieh:
onkos tein vauveli minkä kokonen? ja mikä istuin nyt käytössä? mietin vaa tulevaa varten et jos/kun me joudutaa kohta varmaan siirtyy istuimee et minkä sit hankkii.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nti Tinttura:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Ippu kuulosti ihanalta nuo sun hääjutskat ystävälle. Mä aina veisasin samaa virttä vuosikaudet etten halua polttareita,mut nyt kun vihkimisestä on kulunut kolmisen kuukautta vähän harmittaa ettei tullu kavereiden kanssa kokoonnuttua ihan muuten vaan.No oli kyl pienet juhlatkin ihan ristiäisten yhteydessä,jotenkin vähän kaihertaa mieltä etten saanut olla se rinsessa valkoisissa,vaikkakin tilaisuus oli ihana ja intiimi.Vieraat itki niin et olis luullu et hautajaisia vietetään :LOL: Jos ukon kanssa ollaan viel 20 vuoden päästä sit tempaisen hunnun päähän ja valat uusiksi :LOL: :LOL: no joo höpöhöpö
Me mentiin naimisiin noin kuukausi ennen esikoisen syntymää maistraatissa, juhlat pidettiin pienellä budjetilla lähimmille sukulaisille. Sillon tuntu hyvältä idealta mutta nyt vähän kaduttaa ja oisin voinut erilaiset systemit haluta...
Joo, sama juttu. Mulla on hääpukukin hankittuna. Odottaa käyttöä mun vanhemmilla. Just ehdin ostaa sen unelmien hääpuvun kun raskaustesti näytti plussaa. Siirrettiin häät ensin kesäkuulta '08 elokuulle ja sit mentiinkin maistraatissa naimisiin. Virallisestihan se vaan piti olla ja sitten ne kunnon häät myöhemmin kun taas vauvalta pystyy järkkäämään mut...terän se vei morsiammeksi pukeutumiselta. Olin kerännyt tosi paljon kuvia, ikään kuin kollaasin nettipäiväkirjaan asioista joita häihin haluan ja tunnelmasta jota sinne haluan mut nekin tuntuu vähän menetetyiltä. Ja oikeasti ovatkin sitä sillä se naimisiin.info muutti sivustoaan ja mä en enää päässyt sisään sinne ja koko höskä hävis taivaan tuuliin. Toisaalta hyvä sillä niitä valkoisia unelmia tuntuis varmasti hiukan ahdistavalta lukea. Sitä ihanaa pukuakaan en ole halunnut mennä katsomaan kun masentaa koko asia. Kaikki omiin häihin liittyvä itseasiassa tuntuun hiukan pahalta ajatella. Häämatkaa pystyn miettimään mut siihen se melkein jääkin se kun oikeasti onkin tekemättä. Harmittaa kun ei ollut energiaa alkaa järjestämään kirkkovihkimistä raskausaikana eikä vauvan synnyttyä. Mulla kun ei mies silloin juurikaan niihin suunnitteluihin osallistunut eikä todellakaan ykskään kaveri. Yksin olisin ne joutunu hyvin pitkälti tekemään niin ei tullu mitään. Sormus on ihana ja liitto tuntuu hyvältä mutta ne mun aina haluamani oikeat isot kirkkohäät on menetetty.... :( :snotty:

Niin ja tosiaan nyt on häät siirretty sitten elokuulle 2009. Saas nähdä mitä niistäkin tulee....
 
sellasta piti kysellä et ollaanko me ainoita kenen iki-ihana helmi heräilee vielä yöllä kolmekin kertaa syömään? :attn: mikä piru siinä on et ei nuku |O tosin soseet ei kyllä hirveesti uppoo et nälkä kaiketi mut 3 kertaa on silti aika paljon :kieh: ja toi 3 kertaa on nyt ollu aika vakio, ekan kerran saattaa vaatia tissiä jo 23-24 mut viimeistään yleensä yheltä ja siitä sit pari kertaa vielä. ainakin. tässä vaiheessa mieluiten nukkuisin pitempiä yöunia, varsinki ku ikääki jo löytyy, ei vanha jaksa :kieh: ja kun toi nukku sillon pienenä jo öitä läpi, 22-06 mutta kun alko soseita saamaan ni yöunet pätkiinty taas :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
sellasta piti kysellä et ollaanko me ainoita kenen iki-ihana helmi heräilee vielä yöllä kolmekin kertaa syömään? :attn: mikä piru siinä on et ei nuku |O tosin soseet ei kyllä hirveesti uppoo et nälkä kaiketi mut 3 kertaa on silti aika paljon :kieh: ja toi 3 kertaa on nyt ollu aika vakio, ekan kerran saattaa vaatia tissiä jo 23-24 mut viimeistään yleensä yheltä ja siitä sit pari kertaa vielä. ainakin. tässä vaiheessa mieluiten nukkuisin pitempiä yöunia, varsinki ku ikääki jo löytyy, ei vanha jaksa :kieh: ja kun toi nukku sillon pienenä jo öitä läpi, 22-06 mutta kun alko soseita saamaan ni yöunet pätkiinty taas :/
:wave: meillä herätään... vaik soseitaki menee x2! ed yönä nukahti klo 22 ja heräs 2krt ja pirtiänä porisi jo klo 5 nukahti sit 6lta toviksi..päivälläki nukku vain lyhyitä pätkiä..sit illalla nukahti syliin klo 19 enkä "saanua" kunnolla hereille ku vasta klo 21 illalla sain sit nukkumaan klo 23:30 heräs 2lta ja 3lta syömään, eikä olis millään halunnu jatkaa unia.. aamulla sit söi taas klo 6 ja 8...
täs tänään olen suunnitellu et miten saisin pikkasen jonkilaista järkevää rytmiä.. ts. syötäs sosetta klo 11 -) unet ja klo 16 -) pikku unet ja klo 21 nukkumaan..
vois luulla et ku on alkanu liikkuun enempi,niin viihtys lattialla paremmin :kieh: :kieh: ei ku sylissä pitää saada kiehnätä.
Rattaissa ei viihdy hereillä (meillä vielä vauvan koppa) ku tämä hukkuu vielä istuin rattaisiin.. gracon istumesta vasta vastikään poistin vauvan pehmusteen..
joku kysy istumesta meil graco jalustalla. on tykätty. siin on kunnolla tilaa niin leveys kuin pituus suunnassakin, eikä hintakaan päätä huimaa, mut on aika painava kantaa, eikä mahdu kaikkiin ostoskärryihin.
 
Unista Päivä-sekä yöunet on menneet jokseenkin solmuun meillä. Ja uskoisin että ainakin yöunille menoon vaikuttaa hammas, joka on selkeesti tulossa, uudet asiat, joita on opittu rutkasti ja sit se ettei päivällä rytmi enää ole sama. Aamu-unet on pidentyneet mut päivällä nukkuu vain 1/2 tuntia lounasaikaan ja sit tässä iltasella tunnin ehkä kaks, nyt on vedellyt 1,5tuntia unta. Selkeesti on väsynyt päivälläkin mut ei suostu nukkumaan kuin sen puol tuntia ruoan päälle. Ihan käsittämätöntä menoa. Aiemmin siis tasainen rytmi unissa melkein sama koko ajan. Yöllä ei herää, se on sentään säilynyt mut sit aamulla kuudelta seurustellaan ja sit nukutaan siitä eteenpäin klo 10 asti. Ei tollanen rytmi tuu toimimaan kun siskon koulu alkaa. :kieh:
 
kirjotin pitkät pätkät ja sit tää taas töksähti kele |O |O

vanamo tosi upee puku, vautsi vau!

zuku meilläkään ei itekseen viihdy vaan sylissä vaan nyhjäis :kieh: liiku tuo ei vielä kun akselinsa ympäri mut kovasti on menohaluja ja takapuolta nostelee. oon järkeillykki sen sillee et sitä vituttaa kun ei pääse eteenpäin ja siks ei viihdy lattialla :whistle: :D äitiinsä tullu, kärsimätön lellipentu :xmas: liinassa oon tota pitäny ja siinä viihtyyki mut aika rajotettuja on kotihommat mitä sillon voi tehä ku tuo notkuu ja natkuu siellä ties minne ku haluu katella. on siis naama minuun päin. sellanen kunnon rintareppu vois olla jees mut ovat vaan hintavia :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
Alkuperäinen kirjoittaja Pusuapina:
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
Alkuperäinen kirjoittaja Pusuapina:
Oletteko muuten jo vaihtaneet turvakaukaloita istuimeen? Meidän kaukalon edellinen omistaja käytti istuinta vielä 1-vuotispäivänään, mutta meijän pojalle alkaa uhkaavasti olla kohta pieni. Siis painorajotusten mukaan, tossa istuimessa se on muistaakseni 10kg. Poika oli heinäkuun alussa 8920g ja sillä on ollut tapana kasvaa sellasta 700-800g kuukausivauhtia :whistle:
mä en tiedä onko tähän kommentoitu kun en oo kerinny kaikkia juttuja lukea mutta siis toi kasvuhan hidastuu koko ajan koska jos tää sama kasvuvauhti jatkus isompana mikä ollu pienenä ni olis aika hurjan kokosia ekaluokkalaisia esim :whistle: mut joo, noista istuimista, meillä taidettiin siirtyä yheksänkuisena istuimeen kun kaukalo jäi pieneksi ja useimmissa taitaa suosituksenaki olla toi 9 kk millon voi siirtää. jotain istuimia taitaa olla alkaen 6 kk.
Niin en mä ajatellutkaan että Jii olis vuoden loppuun mennessä kasvanut viittä kiloa :D Tuli mieleen että kun se oli parin kuukauden iässä kasvanut kahden viikon aikana kilon niin mun isä tokas että sehän on vuoden ikäsenä 25 kilonen! :LOL:
Mutta siis meidän kaukalosta se ainakin painonsa puolesta kasvaa ulos varmaan ihan parin kuukauden sisällä vaikka kasvuvauhti hidastuiskin...
joo noita kaukaloita on eri kokoja, meillä oli ekan kanssa kaks kaukaloa, eka jäi pieneks jo aikasessa vaiheessa, isompi sit kesti sinne 9 kk ikään. ja poika oli pitkä ja hoikka niinku tää toinenki. nyt meillä on sellanen pieni kaukalo ja uhkaavasti alkaa jalat tulla yli, vaikka se ei kuulemma estä käyttöä vaa vasta se jos pää tulee yli yläreunasta.
Me siirryttiin jo isompaan istuimeen pari vkoa sitten 4,5kk. Kaukalossa ei mahtunu enää olemaan vaikka sisämitat kaukalossa olikin isommat kuin useassa muussa. Paino ei ottanut vastaan eikä pää vaan selkä ei mahtunu enää, hartiat kirras vastaan jokaisessa mallissa...heh. Taas yks kehittämisen aihe valmistajille.

:kieh:
onkos tein vauveli minkä kokonen? ja mikä istuin nyt käytössä? mietin vaa tulevaa varten et jos/kun me joudutaa kohta varmaan siirtyy istuimee et minkä sit hankkii.
Niin joo, siis n.8kg ja 68 cm on nyt ja Graco Cosmic Comfort on nyt käytös. Se on hyvin säädettävissä pienenkin istua.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
sellasta piti kysellä et ollaanko me ainoita kenen iki-ihana helmi heräilee vielä yöllä kolmekin kertaa syömään? :attn: mikä piru siinä on et ei nuku |O tosin soseet ei kyllä hirveesti uppoo et nälkä kaiketi mut 3 kertaa on silti aika paljon :kieh: ja toi 3 kertaa on nyt ollu aika vakio, ekan kerran saattaa vaatia tissiä jo 23-24 mut viimeistään yleensä yheltä ja siitä sit pari kertaa vielä. ainakin. tässä vaiheessa mieluiten nukkuisin pitempiä yöunia, varsinki ku ikääki jo löytyy, ei vanha jaksa :kieh: ja kun toi nukku sillon pienenä jo öitä läpi, 22-06 mutta kun alko soseita saamaan ni yöunet pätkiinty taas :/

täällä toisetkin yöimeskelijät! :wave: :p

Meillä herätään ainankin 3 kertaa yössä tissille. Ja sit sen lisäksi muutamia muita heräilyjä, jotka mies saa (jos hyvin käy) tassuttelemalla hoidettua :heart:
 
Olipa upea puku Vanamo =) Hipalle onnittelut hääpäivän lukkoon lyömisestä (oliko se sitä? :D ) Me ollaan oltu kihloissa maaliskuusta 2007 asti ja mä haluan hirveesti talvihäitä. Paljon kynttilöitä ja lämpönen tunnelma. Tuntuu vaan ettei mikään talvi kerkee mennä naimisiin :D Me meinattiin pitää juhlat , mies on varsinki sitä mieltä että juhlat on oltava mihi kaikki kaverit kutsutaa ainaki :D

Mitä eroa noilla Tutteli 1 ja Tutteli 2 on? Kaupas ei ollu muuta ku kakkosta ja mä otin nyt sitä ku aattelin että eihän meiltä paljoa puutu tosta puolesta vuodesta. Saman verran tuo muksu saa kiinteitä ja kaikkea puolvuotiaana ku nytki joten jäin miettiin että mikä niiden ero on että miksen vois siirtyä kakkoseen nyt sit...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
mä haluan hirveesti talvihäitä. Paljon kynttilöitä ja lämpönen tunnelma
Mä kans aina toivoin talvihäitä ja sainkin. :heart: Ne oli kyllä tosi ihanat...aurinkoinen pakkaspäivä helmikuussa. Ja monet vieraat sanoi, että ihanaa kun talvihäät, koska siten saa juhlaa arjen keskelle ja kesällä menee aina lomaviikonloput hääjuhlissa kun silloin olisi paljon muutakin ohjelmaa. ;) Eli, voin lämmöllä suositella! Ja sit vielä siitä pakkassäästä honeymoonille aurinkoon. Me lennettiin seuraavana päivänä Mauritiukselle. :heart:

 
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
mä haluan hirveesti talvihäitä. Paljon kynttilöitä ja lämpönen tunnelma
Mä kans aina toivoin talvihäitä ja sainkin. :heart: Ne oli kyllä tosi ihanat...aurinkoinen pakkaspäivä helmikuussa. Ja monet vieraat sanoi, että ihanaa kun talvihäät, koska siten saa juhlaa arjen keskelle ja kesällä menee aina lomaviikonloput hääjuhlissa kun silloin olisi paljon muutakin ohjelmaa. ;)
näin meilläki vieraat tuumaili.. meil oli häät 3.3.07.
 

Yhteistyössä