Upee puku,
Vanamo Mä joskus nuorempana (
) leikkasin ihan lehdestä kuvan "unelmieni hääpuvusta" mutta tossa vähä aika sitten heitin jo kuvan pois.. Oikeestaan mä haluaisin korsettimaisen yläosan, alaosa sais olla melkein mitkä vaan.. Mutta tokkopa niitä häitä tulee ja jos tulee niin en yllättyis vaikka lounastauolla käytäis pikaisesti maistraatissa. Miksihän toi ukko ei tajua että musta ois kiva pitää pienetkin pippalot kavereiden kesken..? Ehkä siksi että mies ei tykkää olla huomion keskipiste.. :/
Käytiin Oittaalla. Sen päärannan lisäksi siellä on myös kivoja rauhallisia poukamia ja pienempiä rantoja =). Köllöteltiin tunnin verran varjossa. Tyty kailotti kuin puheripulinen
Ja on muuten syönyt tosi harvakseltaan tänään maitoa! :attn:
Nykyään on tajunnut noi purulelunsa niin että tunkee tosiaan niitä suuhunsa mutta hampaita on kyllä tehny nyt jo kuukauden verran. Ikenet on kovia ja sellaisia pullotuksia on pari mutta ei se hampaita saa millään aikaiseksi.. Jos se jääkin hampaattomaksi :kieh:
Isänsä sai ekat hampaat 5kk, mä 7kk joten voishan niitä jo tulla.
On muuten mielenkiintoista seurata miten tytön eri kehitysvaiheet seuraa mua / miestä vai meneekö ihan omia polkujaan. Esim mies oppi istumaan ilman tukea 6kk, mä reilusti vanhempana. Nyt toi tyttö istuu pitempiä aikoja selkä suorana mutta ei vielä ilman tukea..
Rintarepuista yms on ainakin zuku ja cruella jutskanneet.. Meillä tyttö on päivittäin rintarepussa ja aina naama menosuuntaan, viimeiset 2kk. Kokeilin parisen viikkoa sitten laittaa nukkuvan lapsen selkämenosuuntaan. Jooei. Heräsi, hakkasi takaraivoa reppuun ja huusi ku hullu. Rauhottui heti kun sai katella ihmispaljoutta. Ja se oli Hesan juna-asemalla, ei pätkääkään pelännyt ääniä tms.