***HELMET 2008*** Kesäviikko 31

Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
kirjotin pitkät pätkät ja sit tää taas töksähti kele |O |O

vanamo tosi upee puku, vautsi vau!

zuku meilläkään ei itekseen viihdy vaan sylissä vaan nyhjäis :kieh: liiku tuo ei vielä kun akselinsa ympäri mut kovasti on menohaluja ja takapuolta nostelee. oon järkeillykki sen sillee et sitä vituttaa kun ei pääse eteenpäin ja siks ei viihdy lattialla :whistle: :D äitiinsä tullu, kärsimätön lellipentu :xmas: liinassa oon tota pitäny ja siinä viihtyyki mut aika rajotettuja on kotihommat mitä sillon voi tehä ku tuo notkuu ja natkuu siellä ties minne ku haluu katella. on siis naama minuun päin. sellanen kunnon rintareppu vois olla jees mut ovat vaan hintavia :/
me tänään liinan kans perkattin kasvimaata :saint: mul tyttö nokka menosuuntaan..ei ole viihtynyt toisin enään aikoihin..
 
Upee puku, Vanamo Mä joskus nuorempana ( :D ) leikkasin ihan lehdestä kuvan "unelmieni hääpuvusta" mutta tossa vähä aika sitten heitin jo kuvan pois.. Oikeestaan mä haluaisin korsettimaisen yläosan, alaosa sais olla melkein mitkä vaan.. Mutta tokkopa niitä häitä tulee ja jos tulee niin en yllättyis vaikka lounastauolla käytäis pikaisesti maistraatissa. Miksihän toi ukko ei tajua että musta ois kiva pitää pienetkin pippalot kavereiden kesken..? Ehkä siksi että mies ei tykkää olla huomion keskipiste.. :/

Käytiin Oittaalla. Sen päärannan lisäksi siellä on myös kivoja rauhallisia poukamia ja pienempiä rantoja =). Köllöteltiin tunnin verran varjossa. Tyty kailotti kuin puheripulinen :)
Ja on muuten syönyt tosi harvakseltaan tänään maitoa! :attn:
Nykyään on tajunnut noi purulelunsa niin että tunkee tosiaan niitä suuhunsa mutta hampaita on kyllä tehny nyt jo kuukauden verran. Ikenet on kovia ja sellaisia pullotuksia on pari mutta ei se hampaita saa millään aikaiseksi.. Jos se jääkin hampaattomaksi :kieh:
Isänsä sai ekat hampaat 5kk, mä 7kk joten voishan niitä jo tulla.

On muuten mielenkiintoista seurata miten tytön eri kehitysvaiheet seuraa mua / miestä vai meneekö ihan omia polkujaan. Esim mies oppi istumaan ilman tukea 6kk, mä reilusti vanhempana. Nyt toi tyttö istuu pitempiä aikoja selkä suorana mutta ei vielä ilman tukea..

Rintarepuista yms on ainakin zuku ja cruella jutskanneet.. Meillä tyttö on päivittäin rintarepussa ja aina naama menosuuntaan, viimeiset 2kk. Kokeilin parisen viikkoa sitten laittaa nukkuvan lapsen selkämenosuuntaan. Jooei. Heräsi, hakkasi takaraivoa reppuun ja huusi ku hullu. Rauhottui heti kun sai katella ihmispaljoutta. Ja se oli Hesan juna-asemalla, ei pätkääkään pelännyt ääniä tms.
 
Talvihäät on kyl suloisia. Niissä olis meillekin ehkä enempi ideaa, mut sit menis kyl häämatka suunnitelmat uusiks ainakin häistä suoraan lähtemisen puolesta. Ei muuten tuo poitsukaan vielä talvel taida olla valmis jäämään hoitoon yöksi. Ainakin mitä nyt kattoo niin en laittais, eihän toi edes nuku missään jengissä-- :headwall:

*muokkis* Niin ja kiitos pukukehuista, se on ne ansainnut kun on kaapissa malttanut jo vuoden päivät olla. Salettiin joku koi syönyt. :eek:
 
Taas on kaikki lukematta, anteeksi. :ashamed: Mutta ei kyläillessä ehdi. Hauskaa on ollut. Jäljellä vielä huominen päivä Helsingissä.

Tänä iltana pystyn muutaman tunnin notkumaan netissä, samoin aamulla. Siksi nyt kyselen sitä tapaamishommaa uudemman kerran.

Liinamarin kanssa ainakin aiotaan nähdä, joten onkos muita innokkaita? Mulla on aikaa periaatteessa koko päivä junan lähtöön saakka.

Poika on reissannut niin hienosti, ei mitään ongelmia. :heart:
 
Nipsuli on ainaski tehny kesäkurpitsasta sosetta, eikö? Kuoritko sen (vai kuoritaanko sitä yleensäkään..)? keitit kumminkin?
Ostin pikkuruisen kesäkurpitsan, josko tekis sosetta.. On kyllä sellainen jota en ite söis.. :ashamed:

 
HYYIIII |O |O !!

Ieva !! Tekeekö sun mies ite perhoja?? Jos tekee niin tiedät minkälaisia erilaisia karvoja, yleensä eläimen tai teko, niihin käytetään. Mies on saanut isältään laukullisen perhontekovehkeitä vuodelta nakki ja juusto ja tuli äsken näyttää HAIRABOU-karvoja joista saa perhoon suortuvia, noita on siis yleensä Marabouhaikaran sulkina mut nämä oli HIUKSIA!!!!! Hyi hitto. Noissa on siis aitoja karvoja mukana. Nyt se tuli näyttää kukonniskaa, yleensä siis nykyään on pelkät sulat, intialaisten kukkojen usein mut tossa oli se NISKA!! Nokkakin löytyi mutkalla...YÖÖKKK!!! Vuodelta -70 noi vekottimet. |O |O

*muoks* Yököghhyiii!! :x :x
 
Meil on tänää huudettuu MÖMMÖÖ.. Alko vaan mietityttään että huudetaanko huomenna sitte MÖMMÖÖ ÄMMÄ! (se eilinen "sana" oli ämmä ) :eek: :D Tänää löyty kyllä paras mömmö (siis ihan noista lasten purkkiruoista ;) ) Naudanliha-kasvissose. Poika söi koko purkin siltä istumalta ja suu oli auki ku linnunpojalla. Mies osti sitä sitte monta purkkia tänää kaupasta omia syöttövuoroja varten ;) :D Ja meno näyttää olevan ton iltapuuron kanssa nyt sellasta että varmaan kohta hakee iltapalaks naudanlihaa pojalle :D
 
Ihana tuo Vanamon puku :heart: Kyllä se puku ansaitsee kunnon juhlat, joten pidä unelmista kiinni vaan :D
Meillä mies on ihan hurahtanut tohon kalastukseen muuten, mutta ei onneksi vielä perhokalastusta harrasta :x On jälleen kalassa nimittäin, vaikka tuli eilenkin vasta kahdentoista jälkeen |O Tänäänkin se höpisi jotain, että tarvii jotkut helkkarin kahluuhousut hommata :kieh: Ja mä en siedä noita kalastusvermeitä muutenkaan :x :kieh:

Meillä oli mukava iltapäivä ja ilta :D Vihdoinkin oon voimissani :whistle: Käytiin pojan kanssa 45min vaunulenkillä ja hain siinä matkalla jädeä ja lakuja itelleni :p Sit käytiin mun äidin kanssa pikaseen kaupungilla ostamassa mun kaverille tuparilahja. Ja äiskä siisti mun otsatukkani =) Illalla oltiin sitten vielä isolla porukalla uimassa ja mä lilluttelin pojankin varpaita vedessä =) :heart: Poika nukahti iltapuuron jälkeen lähes samantien sänkyynsä, vaikka meillä oli vieraitakin :whistle: Taisi olla rankka uintireissu pienelle ;)
 
Hellurei :wave:

Vanhankaupunginkoskella ulkoiltiin monta tuntia. =) Ihanaa, kun tuuli, niin ei ollut edes kuuma. Pitkähihaistakin tarvitsi jopa välillä.

Tosi ihana puku Vanamo! =) Ja juu, mies tekee itte perhoja, mutta ei onneks täällä meillä kotona. :p Mutta oon tietty nähny niitä haivenia. :x Voin kuvitella noi vanhat vehkeet. :x :x Eikö tuon ikäisissä liene jo jotain elukoita? :x Mies on muuten lähdössä nyt perjantaina kaverinsa kanssa viikoksi Lappiin perhostelemaan. Me mennään tytön kanssa mun äidin ja siskon luokse Jyväskylään. Täysihoitoa tiedossa siis. :xmas:
 
Kristelle: Meiltä löytyy mieheltä justiinsa tuommoiset kahluuhousut ja kaikenmaailman haavia, kahluukenkää erilaisilla pohjallisilla, vapoja sunna muuta on kaikki paikat pullollaan. |O Ei vaan, hyvähän se on, että miehellä on omia harrastuksia. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Kristelle: Meiltä löytyy mieheltä justiinsa tuommoiset kahluuhousut ja kaikenmaailman haavia, kahluukenkää erilaisilla pohjallisilla, vapoja sunna muuta on kaikki paikat pullollaan. |O Ei vaan, hyvähän se on, että miehellä on omia harrastuksia. :)
Juu kaikkea muutakin täältäkin löytyy paitsi ne kahluuhousut puuttuu :kieh: On parit jotkut ihme kengät, muutama haavi, vapoja, keloja ja ennen kaikkea uistimia/vieheitä joka lähtöön |O No aika harmiton harrastus toi muuten on ja ihan hyvää vastapainoa rankalle urheilulle :/
 
Hello :wave: palailtiinkin kotiin yöksi,ei olis jaksanu saarella sitä aamu viiden heräilyä ja kakka rumbaa

Vanamo aivan ihana hääpuku,varmaan olet tosi kaunis siinä =)

Kranttu juu edelleen tulos tapaamiseen =) onkos muita ?

Tänään oli 5 kk neuvola

Paino 9415 g
Pituus 70 cm
Pipo 46 cm

Ei siis tullut kymppiä viel täyteen,poikahan alkaa hoikistua kun liikkuu enemmän :xmas: :LOL: oma rakas sumopainija :heart: . Neivolatäti unohti rokotteesta hinkuyskän joten ens kerralla taas pistetään :( siel oli joku hermostunut sijainen

Kauhia nälkä taidan mennä paistamaan ahvenia ja syömään suklaakakkua ja saaristolaisleipää kun anoppi oli kultainen ja laittoi mukaan . Tänään olin eka kertaa ihan iloinen ja kiitollinen et anoppi on ammatiltaan kallonkutistaja,oli hyvät jutskailut. Nyt tuli paljon omaa napsua :ashamed:
 
hello :wave:

Ekas saanen ilokseni ilmoitella että meirän neiti oppi tänään päristelemään, siis silelen ihoo vasten "pieruääntä" tekee, mun käteen ja sitten viel varuiks omaankin, sulosta :heart:

SIt testataan taas muistia ;)

Kiva kuulla emmiestä just yks iltamyöhä ajattelin että mihinkäs hää on kadonnu :eek:

Vanamon puku


Meillevauva, jos on kotimaista kesäkurpitsaa niin ei tartte kuoria vaan pesee hyvin niin riittää, itte oon tehny kompromissin ja kuorin silleen että sitä kuorta jää aina siivu sinne tänne. Sit vaan keittelen ja soseutan, alussa annoin sitä tosi vähän tutun ruuan seassa kun en oo varma aiheuttiko se mahakipuja meillä

Häät oli meilläkin talvella, ja mun hääpuku oli mustapohjanen :whistle: , me mentiin kirkossa naimisiin, silleen että sielä oli mun miehen puolelta 4 lähisukulaista ja mun puolelta myös 4.

Meillä mä olen se joka harrastaa, ja mies ompi kotona, ei vaan se käy salilla..välillä saa sumplia aikatauluja ihan tosissaan että onnistuu :eek: ..
 
Liinamari, joo, mukava nähdä. Näin yv:n, mutten ehtiny vielä mitään laittamaan. Toivottavasti muitakin kiinnostaisi. :attn:

Hän ilmoittelee sitten, missä treffataan ja milloin. Mulle on aivan sama, olen liikekannalla kuitenkin koko päivän.
Tulen kolmosen ratikalla keskustaan varmaan hiukka ennen puolta päivää ja olen siellä tosiaan siihen junan lähtöön saakka.

Onneks mun sukulaisissa ei oo kallonkutistajia. Pölöttäsin varmaan vaan itsestäni kaikki päivät, kamalaa olis toiselle olla aina töissä. :LOL:
 
Cruella: Kun oot ollu oikeessa elämässä välillä, niin et oo varmaan lukenu mun tilityksiä. Eli meillä heräillään. Kahden, kolmen tunnin välein. Eikäs läheskään aina ole nälkä. Herää
vaan eikä osaa olla yhtään yksin sängyssään. Vieressä taas vaatii tissiä.

On nyt tassuteltu ja siitä on ollu apua, mutta tää reissu pisti taas pakan sekasin. Eli homma alusta torstaina. Jee jee.
 
Tervetuloa takaisin emmie! :wave: Ei oo mitään mullistavaa tapahtunut... :xmas: Paitsi, että helmiäiset on oppineet tietenkin kaikenlaista uutta hienoa! =) Meillä on muuten nyt kesän ajan käytetty melkein pelkästään kertsivaippoja, kun musta tuntui, että nuo kestot hiostivat niin, että tuli vaippaihottumaa. :/ Kertsien kanssa sitä ei oo ollu kuin muutaman kerran pikkuisen. Eikä siis kestojenkaan kanssa ennen kesää. Eiköhän me syksyn tullen taas siirrytä kestoihin kokonaan. =)
 

Yhteistyössä