No joo, siis eihän näiden hullujen kanssa tule tosiaankaan aika pitkäksi, jos luit tuolta aiemmin viestini kun oli pikkusen hektisen oloista iltapäivää meillä...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Sun pitää keksiä tekemistä itelle, ettei "tuu aika pitkäksi"...siis ikään kun olisit töissä, mut kotona teet joutoajan jotain kivaa
Niin mulleki... :'(Alkuperäinen kirjoittaja Nti Tinttura:Ipulle Jospa se ei ole mitään, mahatauti on kamala! Mulla tulee aina heti huono olo kun kuulen että jollakin on...
:hug:
Tuon kirjotuksen jälkeen luin vasta että tämä on sulle todellinen ongelma. Auttaisko mikään pelaaminen vaikka, joku älypää tai muu kun vastailisit niihin kysymyksiin niin et ehtisi muuta ajattelemaan niin paljon... No eipä kummoinen idea... Mut jutellaan! Kerro sun lapsista? =) Minkä ikäisiä sulla onkaan?Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Niin mulleki... :'(Alkuperäinen kirjoittaja Nti Tinttura:Ipulle Jospa se ei ole mitään, mahatauti on kamala! Mulla tulee aina heti huono olo kun kuulen että jollakin on...
Ihana oot! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Nti Tinttura:Tuon kirjotuksen jälkeen luin vasta että tämä on sulle todellinen ongelma. Auttaisko mikään pelaaminen vaikka, joku älypää tai muu kun vastailisit niihin kysymyksiin niin et ehtisi muuta ajattelemaan niin paljon... No eipä kummoinen idea... Mut jutellaan! Kerro sun lapsista? =) Minkä ikäisiä sulla onkaan?Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Niin mulleki... :'(Alkuperäinen kirjoittaja Nti Tinttura:Ipulle Jospa se ei ole mitään, mahatauti on kamala! Mulla tulee aina heti huono olo kun kuulen että jollakin on...
Me mentiin naimisiin noin kuukausi ennen esikoisen syntymää maistraatissa, juhlat pidettiin pienellä budjetilla lähimmille sukulaisille. Sillon tuntu hyvältä idealta mutta nyt vähän kaduttaa ja oisin voinut erilaiset systemit haluta...Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Ippu kuulosti ihanalta nuo sun hääjutskat ystävälle. Mä aina veisasin samaa virttä vuosikaudet etten halua polttareita,mut nyt kun vihkimisestä on kulunut kolmisen kuukautta vähän harmittaa ettei tullu kavereiden kanssa kokoonnuttua ihan muuten vaan.No oli kyl pienet juhlatkin ihan ristiäisten yhteydessä,jotenkin vähän kaihertaa mieltä etten saanut olla se rinsessa valkoisissa,vaikkakin tilaisuus oli ihana ja intiimi.Vieraat itki niin et olis luullu et hautajaisia vietetään Jos ukon kanssa ollaan viel 20 vuoden päästä sit tempaisen hunnun päähän ja valat uusiksi no joo höpöhöpö
Se taitaa muuten kaduttaa vaikka sitä vihkiytyski ihan pitemmän kaavan mukaan. Siis ei se itse vihkiytyminen tietenkään vaan se miten juttuja laittaa ja järjestää. Itse haluaisin nyt aivan erilaiset kukat, miehelle erilaiset vaatteet... no joo, näitä ehkä miettii jälkikäteen jossain vaiheessa jokainen morsio..Alkuperäinen kirjoittaja Nti Tinttura:Me mentiin naimisiin noin kuukausi ennen esikoisen syntymää maistraatissa, juhlat pidettiin pienellä budjetilla lähimmille sukulaisille. Sillon tuntu hyvältä idealta mutta nyt vähän kaduttaa ja oisin voinut erilaiset systemit haluta...Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Ippu kuulosti ihanalta nuo sun hääjutskat ystävälle. Mä aina veisasin samaa virttä vuosikaudet etten halua polttareita,mut nyt kun vihkimisestä on kulunut kolmisen kuukautta vähän harmittaa ettei tullu kavereiden kanssa kokoonnuttua ihan muuten vaan.No oli kyl pienet juhlatkin ihan ristiäisten yhteydessä,jotenkin vähän kaihertaa mieltä etten saanut olla se rinsessa valkoisissa,vaikkakin tilaisuus oli ihana ja intiimi.Vieraat itki niin et olis luullu et hautajaisia vietetään Jos ukon kanssa ollaan viel 20 vuoden päästä sit tempaisen hunnun päähän ja valat uusiksi no joo höpöhöpö
Ihuna oot sinäki! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pitäkää ipusta huolta :hug:
Tän pitää oikeesti uovuttaa NYT JO ja lähtä maate :wave: :wave:
Sulla on sitten aikalailla sama ikäero lapsilla kun mulla oli noilla ensimmäisillä, eli mullahan on 8v, kohta 6v ja tää vauveli. On kyllä aikalailla eri tilanne nyt ku sillon, sillon oli kyllä hommaa kädet täynnä ja koko ajan sai vahtia ettei esikoinen vahingossa runttaa vauvaa... Onneksi ei tahallaan ainakaan yrittänyt ikinä mitään...Nyt nää toiset on jo niin isoja ja ihanan innoissaan pikkuveljestä! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Ihana oot! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Nti Tinttura:Tuon kirjotuksen jälkeen luin vasta että tämä on sulle todellinen ongelma. Auttaisko mikään pelaaminen vaikka, joku älypää tai muu kun vastailisit niihin kysymyksiin niin et ehtisi muuta ajattelemaan niin paljon... No eipä kummoinen idea... Mut jutellaan! Kerro sun lapsista? =) Minkä ikäisiä sulla onkaan?Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Niin mulleki... :'(Alkuperäinen kirjoittaja Nti Tinttura:Ipulle Jospa se ei ole mitään, mahatauti on kamala! Mulla tulee aina heti huono olo kun kuulen että jollakin on...
Esikoinen on 2v6kk ja mahoton tapaus nyt, kun uhmaikä on tosissaan ottanut vallan! Ei kertakaikkiaan usko mitään mitä sanotaan, näyttää ettei kuulekaan ollenkaan, olipa kyseessä kielto tai kehotus. Suorat kutsut jäätelölle tai ulos saippuakuplia puhaltelemaan noteeraa kyllä, eli kuulossa ei siis vika ole!
Ja tämä helmihän on siis pian puolivuotias äiskän silmäterä, tätä päivää lukuunottamatta on helppo tapaus, nukkuu säännöllisesti ja tykkää syömisestä. Vaan tänään ei siis mennyt oikein mikään putkeen, sen enempää syönnit kuin unetkaan. Tai söi kyllä, mutta siis lähinnä kiinteitä. Mulla tissit piukassa kun toinen ei juonut juuri lainkaan, vaikka tarjosin kyllä. Ei halunnut... Outoa. Ja päikkäreitä uinui vain 3x puolisen tuntia!
Juu kyllä tytön pitää saada olla prinsessaAlkuperäinen kirjoittaja Nti Tinttura:Me mentiin naimisiin noin kuukausi ennen esikoisen syntymää maistraatissa, juhlat pidettiin pienellä budjetilla lähimmille sukulaisille. Sillon tuntu hyvältä idealta mutta nyt vähän kaduttaa ja oisin voinut erilaiset systemit haluta...Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Ippu kuulosti ihanalta nuo sun hääjutskat ystävälle. Mä aina veisasin samaa virttä vuosikaudet etten halua polttareita,mut nyt kun vihkimisestä on kulunut kolmisen kuukautta vähän harmittaa ettei tullu kavereiden kanssa kokoonnuttua ihan muuten vaan.No oli kyl pienet juhlatkin ihan ristiäisten yhteydessä,jotenkin vähän kaihertaa mieltä etten saanut olla se rinsessa valkoisissa,vaikkakin tilaisuus oli ihana ja intiimi.Vieraat itki niin et olis luullu et hautajaisia vietetään Jos ukon kanssa ollaan viel 20 vuoden päästä sit tempaisen hunnun päähän ja valat uusiksi no joo höpöhöpö
Jos ei nukuta niin tänne takas vaanAlkuperäinen kirjoittaja Ippu:tyty heräs, syöttämään!
Jospa sais alettua nukkumaan iteki sit, vähän on tämä kirjoittelu jo helpottanu =)
Öitä! :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:tyty heräs, syöttämään!
Jospa sais alettua nukkumaan iteki sit, vähän on tämä kirjoittelu jo helpottanu =)