***HELMET 2008*** Kesäviikko 31

Iltaa :)

Unohdin tuossa aiemmin päivällä onnitella kääntyjiä :flower: Ja vuosipäiväläisiä :flower: Kipuilijoille :hug: Ja meillevauvalle kaas :hug:

Meillä ei noita päiksyjä juurikaan harrasteta :LOL: Ei vauva eikä äiti, vaikka mä voisin kyllä ihan mielelläni päiksytellä. Likka nukkuu pitkät yöunet ja on ilmeisesti omasta mielestään ainakin eskari-ikäinen, jottei tarvi kuin pieniä 15-30min. torkkuja 2-3 päivässä. Toivon ja pidän peukut pystyssä, että rytmi tuosta muuttuis :) Ja mä kyllä saisin unta. Kun meen yöunille, niin silloin joudun vaan jonkun aikaa pidempään valvoskella, mutta sitten uni yllättää :D

Luomia ei löydy, tosin tytöllä on toisessa silmäluomessa pieni haikaranmerkki vai -askel vai mikä se nyt onkaan :)

Ääniskaala on laaja, ja niinkuin joku jo edellä kirjoitti, että joku ääni on tiettynä päivänä "in". Nyt tyttö on keksinyt kähisemisen, jota harrastaa iloisena. Muutaman kerran on pitänyt mennä kurkkaamaan, että onko kaikki hyvin, kun toinen on päästellyt tukehtumis/- kähisemisääniä toisessa huoneessa. Ja päristely on ihanaa :p
 
Nyt vain pikaisesti omia kuulumisia. Tuun huomenna Helsinkiin, mutta sillon en ehdi teitä treffailemaan. Keskiviikkona ois sitten paremmin aikaa. Katson huomenna illalla uudessa kyläpaikassa uudestaan, joskos kiinnostuneita olisi. Sovitaan sitten yv:llä, missä nähdään.

Poika on tänään puoli vuotta! :heart:
 
Meil on Britaxin istuin valmiina odottamassa mikä menee tohon samaan telakkaan.. Ei olla vielä siirrytty mutta kai kohta jo pitäis kun tuntuu että pitkä poju tulee sieltä koht ulos jo :/

Onnittelut puolivuotiaalle Krantun pojalle :heart: :D Aika hurjaa että puol vuotta on jo menny meijän helmiäisten syntymästä :eek: Mihi tää aika on menny :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Onnittelut puolivuotiaalle Krantun pojalle :heart: :D Aika hurjaa että puol vuotta on jo menny meijän helmiäisten syntymästä :eek: Mihi tää aika on menny :whistle:
Onnea vielä kertaalleen täältäkin! :flower: Ja ihan samaa ajan kulumista täälläkin ihmetellään... Viimeks tänään ihmettelin ja nyt etenkin noita synnärikuvia katsellessa, että mihin on kadonnut se pieni mönkeröinen. Milloin tuosta tytöstä on tullut noin iso? :heart: :heart:

 
Minä täällä taas stressaan pahoinvoinnin kanssa, tai en tiiä onko mulla paha olo mutta jotain outoa, enkä uskalla nukkumaan mennä. Kaikki alkoi nälkämäisestä tunteesta masussa ja nyt hytistelen tässä koneen edessä, tärisen vähän ja koitan vichyä killittää, että jos menis sillä ohi. En tahdo mahatautia en en en!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Ippu: Jos se sit on ihan nälkää? Maistuuko mikään? :/
No mä itseasiassa söin iltapalan, ihan normaalin, eli ei pitäis sitä kyllä olla. On semmonen kylmä tunne tossa rintakehällä, mutta tää on kyllä myös paniikkihäiriön oire... eli pitäis saada menemään nyt ohi vaan jollain, tai sit se että tulee se oksu... :'(
Ja siis ei, ei tän hädän keskeltä tee kyllä mieli mitään...

 
Minä oon niiin kyllästynyt tähän. On menny jo kauan niin hienosti, noiden lääkkeiden avulla. Oon saanu nukuttua hienosti eikä oo tarvinnu iltaisin pelätä, ja nyt muutamana päivänä ja iltana ja yönä on taas tullu tuota ärsyttävää pelkoa ja paniikkia.. miks pitää ihmisellä olla tämmöstä tenuamista yksinkertaisen asian kanssa. Asian joka muille on ihan normaali, ni miks sen mulle pitää niin hiton vaikea olla..? Siis pahoinvointi. Riittää pelkkä ajatus että onkohan mulla vähä pahaolo. Sit kanssa on. Tai just joku normaali tunne mahassa kuten nälkä tai lähestyvä kakkahätä, ni se on sitte muka heti pahoinvointia, lue: mahatautia. Ja sitte oon paniikissa ja tärisen ja pelkään. Vihaan tätä, vihaan niin!!! |O |O :'(
 
voe, kunpa ois itelläki joku pomo ja työjuttujaki mietittävänä, josko sitä joutas vähempi tämmösiä turhia päässään pyörittelemään. Nyt "joutoaikoina" kun nämä kaikki on pahentunu hurjasti. On nämä ollu vaivoina jo useamman vuoden, mutta tässä kotona olo -vuodet on pahentaneet tilannetta hurjasti.
 

Yhteistyössä