Huhhei, koskahan viimeks oon tänne ehtinyt raapustaa jotain... Poika nukahti tossa äsken sohvalle ihan huomaamatta, kateltiin Harry Potteria =) Tai äiti katseli, poju katseli äitiä kun äiti katto Potteria, heh... Ehkä eläydyin niin hyvin
Viime yönä iski helkkarinmoinen
kuume! Oltiin nukkumaan menossa niin paleli ihan pirusti, miehellä taas oli kuuma kun pätsissä ja piti laittaa ikkunat auki ja kattotuuletin hyrräämään. Yritin toisen lämpöön kietoutua niin tuli vaan kommenttia että älä nyt tänne tuu, oot ihan tulikuuma! :kieh:
:snotty:
Kaiken lisäks sain unta vasta neljältä |O
Hammastakin särki niin pirusti, vasta neljä kuukautta oon yrittänyt soittaa hammaslääkäriaikaa mutten oo uskaltanut...
Tuntee että taas on kuume nousemassa, nokka valskaa ja pää on täynnä painetta :|
Pelottaa ens yö jo valmiiks...
Jonkinasteiset
hymykuopat löytyy meidänkin vesseliltä, mulla ei itellä oo, miehellä on mun mielestä sellaset "kuopanpaikat"
Vaunut on "karsittu" kesäisemmiksi eli koppa pois ja kuomun takaosaan on vaihdettu sellanen verkkoversio =) Selkänojaa on nostettu himpun verran, kauheasti ei voi kun poika on muuten ihan lysyssä...
Uijui,
ens maanantaina jätkä on tasan puoli vuotta ja juhlan kunniaks otetaan vähän jotain mössöö... Ihan itseäkin jännittää
Perunaa ajateltiin ekaks, vaikka kai sitäkin nykyään jo parjataan ei niin hyväks vaihtoehdoks...
Ainiin! Ja oltiin lauantaina ensimmäistä kertaa tammikuun jälkeen
miehen kanssa leffassa! B)
Poika oli miehen siskolla... Mua aina van vähän jänskättää, kun toi korvike ei oo mitään poitsun suurinta herkkua että miten sen syömiset sujuu. Ei se kuuden tunnin aikana (käytiin siis ihan isossa kaupungissa elokuvissa, siks meni noin kauan =)) ollut syönytkään kun yhden purkin Tuttelia. Mutta ihan tyytyväinen oli ollut... Taino en minä tiedä onko yks purkki paljon vai vähän, kun kotona poika käy pelkän tissin voimalla eikä siinä ole valitettavasti mittaria =)
Nyt meidän prinssi ruusunen heräs, pitää mennä seurustelemaan :wave: