***HELMET 2008*** Kesäviikko 30

joo ja ainakun käydään rantasalmella niin jää aina vientäminen ja kientäminen päälle. Nyt oli kyl aika hauska käydä rantasalmella pitkästä aikaa paitsi vaan pappa kysyi sit jälkikäteen mummolta. Että kuka se nainen ja mies oli ja se pikku tyttö? Alkaa olee tosi höperö :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja härkäneito:
joo ja ainakun käydään rantasalmella niin jää aina vientäminen ja kientäminen päälle. Nyt oli kyl aika hauska käydä rantasalmella pitkästä aikaa paitsi vaan pappa kysyi sit jälkikäteen mummolta. Että kuka se nainen ja mies oli ja se pikku tyttö? Alkaa olee tosi höperö :LOL:
No höh. Asuuko vanhempas kans Rantasalmella vaiko siellä missä säkin? :)
 
En tasan oo ehtiny lukea teidän juttujanne, mutta ilmoottelen että takas Stadissa ollaan! :) Oli kiva reissu, harmi vaan ku piti lähteä heti kun alko arska paistaa.. :kieh: :kieh:
Käytiin kotimatkalla moikkaan kaveria, joiden lapsi synty päivää ennen vallea n.kilon painoisena; nyt ovat samankokoisia. Niin ne kasvaa! :eek:
 
En varpilla jaksanu ruveta lueskelemaan teiän aikaansaamaa 20 sivua :eek: Päivän kun on poissa niin te ootte täällä heittäytyneet ihan mahdottomiksi :attn: :D

Kukas se oli, jolla on menkat myöhässä?? Onko mitään kuulunu? :wave:

Eikö kaikkia tippalukollisia nokkiksia sanota taikamukeiksi? :| Meillä on molemmissa nokkiksissa tippalukko, eikä niistä oikein tule muuten kun imemällä. Muutamia tippoja Arttu on irti saanu, kun on tarpeeksi kauan nuoleskellu :D

Mie taas täällä kukun, kun pitäs olla nukkumassa :headwall: Tänäänki nousin vasta iltapäivällä :ashamed: Anoppi oli koko päivän Artun kanssa. Ei anoppia kyllä haittaa, kun saa olla Artun kanssa, mutta minnuu hävettää.... :snotty:
 
Piiperolle :hug: ja :flower: Kiva juttu että Kalle on terve!
Kiin: mulla ainakin alkoi olla hyvin säännölliset menkat myöhässä. Ehdin jo luovuttaneena ilmoittaa ukolle että pitää sit testi käydä hakemassa kun menkat tuli :D

Josta päästäänkin yön puheenaiheeseen. Mähän olin sitä mieltä että 3-5 vuoden päästä toinen muksu kehiin, sen verran raskas kokemus tää on ollu. Nyt kun asiasta sit puhuttiin, oli mies sitä mieltä että ihan hyvä vaan jos muksuilla on pieni ikäero.. Noh, mulla ja mun veljellä on 1v4kk ikäeroa ja siltikin ollaan kuin yö ja päivä.
Eli veikkaanpa että ens vuonna ei enää estellä jos on tullakseen.. Sen verran mä haluan "helppoutta" että toi tyttö pitää osata kävellä ennen kuin ees yritän mitään. Älkää kysykö mikä ihmeen periaate toi käveleminen on, en tiiä.. :whistle:

Mitähän muuta mun piti höpistä.. :headwall:

Noh, upee päivä vissiin tulossa joten me taidetaan lähteä päiväksi ulos. Onpahan tyttökin tyytyväisempi.. Milloinkas onkaan seuraava pks-alueen mammatreffit :xmas: ?

 
Piipero olipas ihanat uutiset! :heart: :flower: :hug:
Matiaksella on kans nuo kammiot isot mutta hyvä että niissä ei nestettä oo eikä muutakaan!
meillä tehtiin kans se humautus nukutus, sillä eihän tuota villi veikkoa olis pystyny paikallaan pitämään siellä. :)

lähetään lasten kanssa maalle päikkäreiden jälkeen iltapäivällä. kirpparilla pitää käydä siivoilemassa pöytää ja jotain muutakin hommailtava....oli muutes menny ihan ok tavaraa jo eilen. :p

matiaksella oli tullu rinnassa olevaan haavaan kaksi pientä märkäpistettä. pasibactia aattelin lähteä hakemaan kohta.

nyt meen kaffelle!

Jepsu *nauttii ihanasta ilmasta*
 
Piipero mahtavia uutisia! Meinasin eilen jo huudellakki et hei oliko teillä ne kuvaukset tänään (siis eilen), mut en sit arvannu, ku aloin jo epäillä itteenikin että muistan vaan väärin.. mutta jep, tosi hienoa että kaikki on niinku pitääkin! :hug: =)

Juupasen juu.. minä olin illalla intona pinkeenä että nyt tyttö nukkuu yöllä mahtavan unipätkän, ku valvoi illalla kolmen tunnin megapätkän, ja sit söi hyvän kipollisen puuroa. Ni eikö mitä, yheltätoista jo ekan kerran huuteli että oisko sitä tissiä missään... |O Ja koko loppuyönki nukku tosi levottomasti, viereen piti lopulta ottaa ja antaa nukahtaa kunnon uneen, sit vasta nostaa omaan sänkyyn. Kakkaski vissiin yöllä jossain vaiheessa, sekö lie sit loppupeleissään vaan haitannu.. mistäpä tuon tietää.

Mut jepu jee, tämmöset väsymyksen sekaiset tarinat näin aamutuimaan. :wave:
 
Hienoja uutisia piipero! Minäkin vielä just ennen nukkumaanmenoa kävin kurkkimassa joko oisit laittanu viestiä, mut sit tää tökki tää kone ja jätin suosiolla aamuun.

Seuraavat vauvat ne vaan puhuttaa :D On se kumma, kun tuo vauvakuume aina välillä iskee. Mulla tuntemukset ja järki on ihan eri kantilla tuon asian suhteen :whistle:


Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Juupasen juu.. minä olin illalla intona pinkeenä että nyt tyttö nukkuu yöllä mahtavan unipätkän, ku valvoi illalla kolmen tunnin megapätkän, ja sit söi hyvän kipollisen puuroa. Ni eikö mitä, yheltätoista jo ekan kerran huuteli että oisko sitä tissiä missään... |O Ja koko loppuyönki nukku tosi levottomasti, viereen piti lopulta ottaa ja antaa nukahtaa kunnon uneen, sit vasta nostaa omaan sänkyyn. Kakkaski vissiin yöllä jossain vaiheessa, sekö lie sit loppupeleissään vaan haitannu.. mistäpä tuon tietää.
Kuulostaa jokseenkin tutulta Ippu :kieh: Meillä poika valvoi eilen 4½h ennen nukkumaanmenoa ja veti aika ison satsin maissipuuroa. Väänsi vielä kunnon tortut siinä iltapuuroa syödessä, joten pesujen kautta meni nukkumaan ja nukahtikin helpolla. Ja heräsi tosiaan jo puol yhdeltätoista, jolloin syötin, mutta poika ei nukahtanut tissille. Hirvee raivoaminen alkoi kun koitin sänkyyn laskea. Puolisen tuntia sain taas sylitellä ja silitellä ennen kuin suostui jäämään sänkyyn :eek: Seuraavaksi heräsi taas yhdeltä, jolloin en kuitenkaan imettänyt, vaan sylissä annoin "raivota" muutaman minuutin, kunnes hyväksyi tutin ja jatkoi uniaan. Sitten heräsikin vasta 5:15 ja tisiitainnutuksella nukkui vieressä 6:30 saakka =) Jonkin näköistä unikoulua siis rupeen nyt pitämään, kun ei tuosta 2h välein tissillä roikkumisesta mitään tuu!

No nyt vaunuista huhuillaan :whistle: :wave:
 

Yhteistyössä