***HELMET 2008*** Kesäviikko 30

Ihme porukkaa täällä, heti epäillään jos vaikka mitä, kun kädestä menee pitää toista kiinni, et uni tulee :p :xmas: :LOL: :LOL: :LOL:
Joo...kuuma, KUUMA!!!! Ranssilla olis uima-allas täyttymässä, tosin en aio ite mennä :LOL: Jos pojat sinne kohta pulahtas vähän jäähyttelemään....kylmää vettä suoraan ulkohanasta ;) No äkkiä se lämpiää kun arska mollottaa =) Esikko sano likan haluavansa mukaan...katsotaan, jos se oikeesti lämpiää, tuohan sais sydärin noin kylmässä :p Niinku mieki :kieh:
Illalla kattoo lasten kanssa Meripäiväparaatia =)
 
Joo, sitä pitikin (hidas sytytys mulla..) kertoa että kokeilin aamulla "pestä" tytön ikenet. Harjasin siis kostealla harjalla niitä. Ja tyttö tykkäs! hymyili ja avas suutaan :D
Tuntuu että viimeaikoina on tullu kauheesti kaikkea uutta.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Meillevauva:
Joo, sitä pitikin (hidas sytytys mulla..) kertoa että kokeilin aamulla "pestä" tytön ikenet. Harjasin siis kostealla harjalla niitä. Ja tyttö tykkäs! hymyili ja avas suutaan :D
Tuntuu että viimeaikoina on tullu kauheesti kaikkea uutta.
Meillä on pojan iltarutiineihin jo parin kuukauden ajan kuulunut hampaidenharjaus sellaisella vauvaharjalla. Minä käyn ensin kostealla harjalla ikenet läpi ja sitten poika pureksii harjaa samalla, kun ottaa ilmakylpyjä lattialla =) On hyvä tehdä tutuksi tuo kapistus jo ennen varsinaista tarvetta, jos vaikka tulisi aktiivisempi hampaiden pesijä kuin isänsä, joka on vasta mun kanssa asuessaan ryhtynyt pesemään hampaansa joka päivä!! :x :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja Meillevauva:
Joo, sitä pitikin (hidas sytytys mulla..) kertoa että kokeilin aamulla "pestä" tytön ikenet. Harjasin siis kostealla harjalla niitä. Ja tyttö tykkäs! hymyili ja avas suutaan :D
Tuntuu että viimeaikoina on tullu kauheesti kaikkea uutta.
Oikestaan tästä n. puolesta vuodesta vuoteen tapahtuu jotain uutta KOKO ajan =)
Kehitys menee tässä kohtaa vauhdikkaimmin eteenpäin =)

 
Joo eli likka vetelee taas maraton unia...no ihan kiva =) vaikka oishan se kiva ollu lähtä ulos tälläsellä ilmalla, vaikka jätskille :p Likka siis nukkuu omassa sängyssä, kuten yleensä aina.
Sain sentään jo yhet pyykit ulos kuivaa, toinen koneessa, viikkasin vanhat pyykit pois kuleksimasta ja imuroin "väli imuroinnin" (khh-keittiö-eteinen-olkkari)...jos vaikka pyyhkis noi keittiönkaappien loputki ovet,kun täälläki kaikki taitaa olla muissa puuhissa =) :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Meillä on hammasharjaa käytetty vasta leikeissä =) Kyllä niitä ehtii sitte hinkata :p
Juu, leikkikaluhan se on, mutta suuhun se menee kuitenkin, niin kuin kaikki muukin :LOL:

Ihan viikon verran oon tosiaan vasta ite käynyt noita ikeniä harjalla "hinkkaamassa", kun on niin kovasti poikaa tuntunut ikenet kutittavan :whistle:
 
huomentapäivää :wave:

Onnea täältäkin kaikille nimpparisankareille! :flower: Niitä taitaakin olla helmimammoissa useampia. =)

suurperheen äityli: Mä en tunne Rantasalmelta ketään, mutta tokihan siellä on tullut käytyä, koska siinä Savonlinnan kupeessa on. =)

Arvatkaas mitä katselin tuossa aamusella dvd:ltä! Ostin eilen Dynastian 1. kauden dvd:n. B) :p Ja sitä sitten tuli vähän katseltua. =) Menin alunperin ostamaan neiti Marple- tai Poirot -levyjä, mutta huomasin tuon, niin oli pakkopakko ostaa sekin. Kattelin silloin joskus 80-luvulla Dynastiaa aina maanantaisin (?) äidin kanssa ja tykkäsin siitä silloin lapsena kovasti. :) Vaikka eihän tuo tietenkään mikään lastenohjelma ole... :whistle:

Mukavaa päivää kaikille! Me taidetaan ottaa tänään ihan rauhallisesti, kun eilinen oli hulinapäivä ja huomenna tulee taas vieraita ja aiotaan mennä Korkeasaareen. Tuleekin muutama Korkkis-reissu nyt kesällä, kun jostain syystä melkein kaikki muualta tulevat vieraat haluaa mennä sinne. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Olihan tääl muitaki :wave: :p
Meilläkin poika nukkuu toisia päikkäreitään (ekat vaan 30min) ja mä tietty nörtitän heti :ashamed: Meen pitäis lähteä yhdeksi synttäreille 5km päähän kävellen, joten pian saa poika herätä ja jatkaa uniaan sitten vaunuissa :|
 
Jaaha, jannu on hävinny leiksalta eikä käyny ilmottamassa :headwall: :headwall: Jospa se sit luikahti tonne 2 talon päähän kaverille, kun ne oli kanssa tuos leiksalla :/
Huono äiti ei ees tiä missä lapset on :xmas: :LOL:
 
Onnea nimpparisankareille :flower:

Meillä ei vielä ole hammasharjaa :ashamed: pitää varmaan ostaa samalla kun käy apteekissa ostamassa Deetippoja.

Mä olen jo kauhistellut kun tuo meidän neiti jo ryömii kovaa vauhtia niin tänään on alkanut nostaa takapuolta polvien varaan :eek: Ei kai se nyt vielä voi ajatellakaan konttaamista :eek:
 

Yhteistyössä