***HELMET 2008*** Kesäviikko 30

Härkäneito itse olen yllättynyt kaikenkaikkiaan siitä että miten kuitenkin helppoa on ollut kahden kanssa. Ajattelin ensin että en varmaan millään selviä moisesta työmäärästä ja vastuusta. En halunnut kuitenkaan jättää lapsilukua yhteen, koska olen aina ajatellut että lapsia pitäisi olla kolme... Mies nyt kuitenkin sitä mieltä että kaksi riittää, kun on molemmat... Itse vielä miettiväisenä ku oon aina ajatellut kolmea... No, se jää nähtäväksi montako meille siunaantuu :)
 
pitää itekki painua pehkuun,huomenna taas aikanen nousu (kallen rokotus,ei uskallettu eilen neuvolassa ottaa jos olis nostanu kuumeen niin ei olis tänään päästy kuvaukseen) niinku joka aamu tällä viikolla,sanoin tänään jo kallellekki että ens viikolla ei tehdä muuta ku nukutaan ja syödään ku tämä viikko on niin rankka :D
 
Jaahas...*kurkkii ikkunasta* Missäs se Matti tänään luuraa...ei yhtään nukuta :whistle: . Odotan innolla millä se tänään saapuu *katsonut liikaa pikkukakkosta aikanaan*. Dodii...aasilla näyttää tulevan, sen vuoksi vähän kesti... :LOL: :D Juu, oudot jutut...mut ku on jo niin myöhä. Hyvää yötä mammelit :hug: !
 
Mistäs täällä oli puhuttu... Kengistä ainakin. Ajattelin syksyks ostaa jo jotkut kengät. On meillä nykyäänkin tytöllä aika usein (paitsi siis ihan hellehellekeleillä) rattaissa ja kaukalossa jotkut kengän tapaiset tossukat jaloissa. :)

Ikäeroista ja toisesta (tai kolmannesta jne.) lapsesta: Meille ei nyt ainakaan lähiaikoina ole suunnittella yrittää toista lasta. :snotty: Katsellaan sitten muutaman vuoden päästä... :/ Mulla on pikkusiskon kanssa 10 vuotta ikäeroa; en ehkä ihan niin suurta ikäeroa omille lapsille haluaisi, mutta toisaalta tällä hetkellä meille riittää tämä yksi lapsi. :heart:
 

Yhteistyössä