***HELMET 2008*** Kesäviikko 30

Meilläkin tyty pääsee vähän eteenpäin, mut kyllä tuo ährystääkin peppua ylös, kova olis kiire! Ei haittais muakaan jos vielä malttais aloillaan pysyä, mut ei kyllä siltä näytä... :whistle: Saa nähdä seuraako veljeään tässäkin, esikoinen alkoi näet ryömiä 5½ kuisena.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mekin vaikka vasta 2veenä alotettiin koko touhu, niin n. 2v2kk ovat olleet kokonaan kuivia =)
mie muuten löysin tänään vessan kaapinperältä viel kolmosen vanhoja vaippoja -käyttämättmiä siis :LOL: :LOL: :whistle:
Juu, vähän sillee huvin vuoksi-asenteella tuota poikaa pottaan tutustutin kun oli aikaa ;) ja välillä oli viikkoja väliä ettei käynyt koko potalla...Kyllä ne kaikki kuiviksi oppii sit kun valmiita ovat!
 
:wave:
Johan olitte taas turisseet...pikkasen oli kirittävää.

Jah, mitä jäi mieleen :headwall: .
No ainakin, lastenhuoneista oli taannoin puheltu. Me rempattiin tuo tytön huone raskausaikana ja koska ei tulokkaan sukupuolesta ihan varmoja oltu, niin vaalea sävytys on. Vaaleat tapetit (1 seinä valkoista kuviotapettia) ja valkoiset huonekalut. Tekstiileissä sitten yllätys, yllätys vaalanpunaista (+hiukan harmaata ja ruskeaa).

Pulloja ja tutteja ei ole tullut enää keiteltyä, alkuun kerran päivässä keittelin, mutta nyt en eds muista koska viimeks. Pitääkin huomenna laittaa pöhisemään. Maitovedetkin olen vielä vanhasta tottumuksesta keitellyt, mutta juomaveden otan kyllä nykyään yleensä hanasta (eli mitäköhän hyötyä on sit keittää noi maitovedet :LOL: :headwall: )

En tiedä tehdäänkö meillä toista hammasta, vai onko tuosta tytöstä vaan tullut kanssa tuollanen koko ajan viihdytettävä. Kitinä alkaa heti, jos yrittää jättää vähän yksin touhuilemaan, siis vaikka lähistöllä oliskin, niin ei enää viihdy yksin leikkimässä :/. Myös viimeviikkoiset pitkät päikkärit on taas historiaa. Ja muutenkin samoin ku Meillevauvalla, tuntuu, että neitonen on aina paremmalla päällä jos käydään kyläilemässä/kaupassa tms. Kotona tylsistyy nykyään nopeesti.
Tuleekos ne hampaat yleensä 2 peräkkäin vai mistä olen sellasta saanut päähäni??? *Enhän mä oo mitenkään epätoivonen ja yritä löytää syytä, että tää ois vaan ohimenevää.* :ashamed:

Jahas, muuta en sitten muistakkaan...

Nälkä iski naputellessa, taidan kipasta vielä jääkaapilla :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Meilläkin tyty pääsee vähän eteenpäin, mut kyllä tuo ährystääkin peppua ylös, kova olis kiire! Ei haittais muakaan jos vielä malttais aloillaan pysyä, mut ei kyllä siltä näytä... :whistle:.
Oli kyllä neidillä sellasta menoa sylissäkin, et jos irti päästäs ni ottas varmaan jalat alleen :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Meilläkin tyty pääsee vähän eteenpäin, mut kyllä tuo ährystääkin peppua ylös, kova olis kiire! Ei haittais muakaan jos vielä malttais aloillaan pysyä, mut ei kyllä siltä näytä... :whistle:.
Oli kyllä neidillä sellasta menoa sylissäkin, et jos irti päästäs ni ottas varmaan jalat alleen :D
No joo, on sellanen vispilä koko likka! :D Nousee napakasti seisomaankin, kun makuulla ottaa käsistä kiinni ja vetää ylös :whistle: siis itse ottaa jalat alle ja nousee itse... :eek:
 
Ai joo...vähän nolotti ukole kertoo, mut teille mie voin jo nauraaki :LOL: Olin repimässä tapetteja ja isäntä laitto muksuja maate...olin rapputuolilla levittää vettä ihan katonrajaan ja aattelin huilaa alhaalla sen aikaa, että vettyy...no ronskisti sitte hyppäsin tuolilta alas, etten astunu siihen väliaskelmalle, ni arvatkaa missä mun toinen jalka oli KOKONAAN |O |O |O Liisteriämpärissä :ashamed: :ashamed: :ashamed: Huutelin vaan esikkoo tuomaan paperia |O :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Meilläkin tyty pääsee vähän eteenpäin, mut kyllä tuo ährystääkin peppua ylös, kova olis kiire! Ei haittais muakaan jos vielä malttais aloillaan pysyä, mut ei kyllä siltä näytä... :whistle:.
Oli kyllä neidillä sellasta menoa sylissäkin, et jos irti päästäs ni ottas varmaan jalat alleen :D
No joo, on sellanen vispilä koko likka! :D Nousee napakasti seisomaankin, kun makuulla ottaa käsistä kiinni ja vetää ylös :whistle: siis itse ottaa jalat alle ja nousee itse... :eek:
Vois veikata, että on aikainen kävelijä =)
meillä on ihan lötköö spagettii jalat :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Ootteko ajatellu millaiset kengät hankitte talveksi...ku nää vissii sit jo kävelee.. .
En mie oo aatellu, että tää kävelis vielä |O :LOL:
ihan toppatöppösillä meinasin et mennää :whistle: Kyl meillä jotku 22 kokoset kuomatki taitaa tuolla olla, mut nehä on laivat tolle :LOL:
 
Kohta ne juoksee.. :LOL: Mites muuten kun osalla teistä on enemmän lapsia kuin mulla. Yksi. niin kannattaako kohta tehdä neidille kaveri tai ainakin yrittää. Mies olis nimittäin innokas. Mä taas ehkä haluisin mennä töihin. En oikein tiedä jaksanko olla kotona. Kommentteja. :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Miusta muuten tuntuu, että likka vähän pääsi tänään eteenpäin. Silleen vetämällä :/ Ei ei ei...paikallaan sais viel pysyy |O
Kierimällä liikkuu kyllä...tänään oli jugelissa akvaarion alla :xmas: :LOL: Ihmettelin ku oli niin surkeeta huutoo yhtäkkiä, oli kieriny n. 3m matkan =)
--meillä kans neiti on keksiny että voipi liikkua kierimällä, tänään sit olikin kieriny isänsä likasien sukkien luo ja suussahan ne oli kun paikalle pääsin..niiin..hyvä kysymys että miks ne likasukat lattialla oli :kieh: :kieh:
 
härkäneito no jos multa kysytään, niin ainakin yks hetkohtsillään :LOL: :LOL: Meillä esikoinen oli 2v2kk ku kakkonen syntyi...parempia tappelukavereita ei vois ollakaan :xmas: :LOL:
No siis...mie olin 7 vuotta kotona noijen poikien kanssa kolmonen kun syntyi niin nuo 2 isointa oli 5v ja 3v....nyt sitte kolmosen ja nelosen välissä olin töissä 3 vuotta, ihan kiva tää isokin väli on :D
Mutta siis, mulla ja ainoolla veljellä on 7v ikäero....sellasta en omilleni halunnu :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Meilläkin tyty pääsee vähän eteenpäin, mut kyllä tuo ährystääkin peppua ylös, kova olis kiire! Ei haittais muakaan jos vielä malttais aloillaan pysyä, mut ei kyllä siltä näytä... :whistle:.
Oli kyllä neidillä sellasta menoa sylissäkin, et jos irti päästäs ni ottas varmaan jalat alleen :D
No joo, on sellanen vispilä koko likka! :D Nousee napakasti seisomaankin, kun makuulla ottaa käsistä kiinni ja vetää ylös :whistle: siis itse ottaa jalat alle ja nousee itse... :eek:
Meillä kans tykkää kovin "seisoskella" :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Meilläkin tyty pääsee vähän eteenpäin, mut kyllä tuo ährystääkin peppua ylös, kova olis kiire! Ei haittais muakaan jos vielä malttais aloillaan pysyä, mut ei kyllä siltä näytä... :whistle:.
Oli kyllä neidillä sellasta menoa sylissäkin, et jos irti päästäs ni ottas varmaan jalat alleen :D
No joo, on sellanen vispilä koko likka! :D Nousee napakasti seisomaankin, kun makuulla ottaa käsistä kiinni ja vetää ylös :whistle: siis itse ottaa jalat alle ja nousee itse... :eek:
Vois veikata, että on aikainen kävelijä =)
meillä on ihan lötköö spagettii jalat :p
Sitähän tässä vähän pelätäänkin... :whistle: Poika oli vähän vaille 11kk kun lähti ja käveli suunnillen ekan viikon, sitten alkoi juosta... :eek: siis sillä tavalla kun tuon ikäinen nyt osaa juosta. Ja taas kolistiin... :whistle: :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja härkäneito:
Kohta ne juoksee.. :LOL: Mites muuten kun osalla teistä on enemmän lapsia kuin mulla. Yksi. niin kannattaako kohta tehdä neidille kaveri tai ainakin yrittää. Mies olis nimittäin innokas. Mä taas ehkä haluisin mennä töihin. En oikein tiedä jaksanko olla kotona. Kommentteja. :attn:
samaa syssyyn vaan :D nimm. myös yksi neitonen talossa ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Meilläkin tyty pääsee vähän eteenpäin, mut kyllä tuo ährystääkin peppua ylös, kova olis kiire! Ei haittais muakaan jos vielä malttais aloillaan pysyä, mut ei kyllä siltä näytä... :whistle:.
Oli kyllä neidillä sellasta menoa sylissäkin, et jos irti päästäs ni ottas varmaan jalat alleen :D
No joo, on sellanen vispilä koko likka! :D Nousee napakasti seisomaankin, kun makuulla ottaa käsistä kiinni ja vetää ylös :whistle: siis itse ottaa jalat alle ja nousee itse... :eek:
Vois veikata, että on aikainen kävelijä =)
meillä on ihan lötköö spagettii jalat :p
Sitähän tässä vähän pelätäänkin... :whistle: Poika oli vähän vaille 11kk kun lähti ja käveli suunnillen ekan viikon, sitten alkoi juosta... :eek: siis sillä tavalla kun tuon ikäinen nyt osaa juosta. Ja taas kolistiin... :whistle: :ashamed:
:D :LOL:
Kaverin poika lähti reilun 9kk...siis kivahan se on jos aikasin liikkuu ite, mutkun sen ikäsillä ei vielä järki kule jalkojen kanssa samaa tahtia |O :kieh:
 

Yhteistyössä